Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Ben verliefd

• 2 december 2014
  • 4 reacties
  • 231 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ik ben al een tijdje versieft op een meisje. Maar dat weet zij (natuurlijk) niet. Ik zie haar maar 1 keer per week.
Hoe kan ik haar versieren zonder dat het op valt?
Meer info nodig vraag het dan.

Met vriendelijke groet,

4 reacties

hey,

wat luk dat je verlieft bent!

waarvan ken je dat meisje?

beetje stomme tip maar: soms helpt t om je te gedragen alsof je haar vrendje al bent! Waarom dat werkt is lasti uit te leggen. het komt er op neem dat het meisje jou zal koppelen, door je gedrag, aan haar partner, waardoor ze verlieft zal worden. pak haar hand vast, praat tegen haar op een manier alsof julli eal wat hebben, t klinkt stom, maar zo werken je hersens

je kan haar ook uit vragen, dat is neit ;stiekem;, maar geeft wel duidelijkheid of zij jou ook ziet zitten

complimentjes geven enzo werkt natuurlijk altijd in je voordeel!

xx
pheebe
Hoi,

Ik weet niet of het klopt, maar volgens mij werkt flirten niet echt zonder dat het opvalt, dan is het effect ervan weg. Kan ook net zo goed wel mogelijk zijn hoor, ik heb daar niet zoveel verstand van om eerlijk te zijn xD Je zou kunnen proberen haar beter te leren kennen en jezelf beter voor te stellen aan haar, zodat ze doorkrijgt dat je een leuke jongen bent. Je kunt haar vragen of ze een keer iets wilt afspreken, daarbij leren mensen elkaar vaak goed kennen. Complimenten geven, zoals Pheebe al zegt, werkt inderdaad ook erg goed :)

xx
Ik zie haar maar een keer per week soms minder ik moet haar zeg maar tegen komen.
Complimentjes geven vindt ik wel een goede tip!
Heeft iemand nog tips

Reageer