Vraag

ben ik verliefd?

  • 30 March 2022
  • 6 reacties
  • 55 Bekeken

Badge

In mijn klas zit een heel aardig meisje. Elke keer als ik naar haar kijk voel ik iets. Ben ik dan verliefd?


6 reacties

Hoi, klinkt wel zo :) al sj kriebels voelt en haar zou willen kussen misschien? Of haar bij je in de buurt wilt hebben en dan een beetje spanning voelt lijkt het er op dat je verliefd bent. En als je respectvol tegen haar bent en lief ( en gewoon jezelf en niet extra stoer doen enzo) dan heb je best kans toch ?!   :)

Succes joh !

Sanny xxxx

Reputatie 4
Badge +1

Ik denk het wel ja...

 

Badge

Heeft iemand misschien ook tips om er achter te komen of het wederzijds is? Dit is voor mij namelijk de eerste keer.

Reputatie 5
Badge +2

Nou ik denk dat je inderdaad wel verliefd bent en hoe ik het weet of het wederzijds is vragen daar gewoon weet je mij de tenminste ik wel vind het heel erg irritant als een jongen mij leuk vindt en hij zegt het niet Hij hij durft gewoon niet Hij is bang ofzo maar het is of wel of niet dus ik zou het gewoon vragen als het niet zo is dan kun je namelijk proberen verliefd worden op een ander meisje en dan weet je dat ze je niet leuk vind dan heb je gewoon duidelijkheid en dan zit je niet heel dikke buik mama Ze is zo knap en ja wel En als ze ja zegt en dat ze met je op date willen en als je gewoon beter willen leren kennen dan zou ik gewoon die kans pakken en dan is hij het lukt En anders dan moet je weer verder en misschien gaat ze wel leuk vinden Zou je een keer zeggen ik vind je leuk Wil je met me op date Nee ik zou haar toevoegen op snap weet je dat praten beetje contact met zoeken en groepsopdracht met haar doen ofzo en dan kom je van of ze jou ook leuk vindt dus let Do It

Reputatie 5
Badge +2

Word gecheckt

Reputatie 1
Badge

Heeft iemand misschien ook tips om er achter te komen of het wederzijds is? Dit is voor mij namelijk de eerste keer.

Ik zou komende tijd lekker met haar blijven praten, je zou haar verkering kunnen vragen want dan weet je direct of het wederzijds is

Reageer