Vraag

ben ik verliefd?

  • 16 October 2019
  • 1 reactie
  • 133 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ola beste forum genoten! 

ik ben 15, en heb het idee dat ik verliefd ben op me vriend. Dacht altijd dat ik hetero was, heb ook niks met gay-sex. Het begon allemaal toen ik op Omgele zat en hem tegen kwam, we bleken in dezelfde stad te wonen. Maar er was een ding… hij was volwassen (30) alleen je kon hem wel vertrouwen, we hadden ook al iets van 5 maanden gechat. Toen ik hem voor het eerste ontmoeten, was hij best hot, een rook best lekker, zijn hobbies waren best aantrekkelijk en echt f.. aardig. Begon daarna ze zelfde sporten te doen zo dat hij me meer zou mogen, en later ook z’n manier van praten. Maar wordt nu altijd gelukkig als hij iets stuurt, wil ook dat hij het perfecte beeld van mij ziet, en wil hem ook zo vaak mogelijk zien. Zit ook altijd naar z’n dick te staren, weet niet waarom… heb hem op mij achtergrond staan, klink nu wel heel creepy maar tja haha. We hebben ook later in onze ‘’vriendschap’’ soort van dickpic’s liggen sturen. Daar zijn we nu wel mee gestopt. Maar ben ik verliefd op hem? zo ja hoe kan ik niet meer op hem zijn, misschien valt het op :-(

gegroet, pedoebie


1 reactie

Hoi!

Verliefdheid is iets wat je lastig kunt onderdrukken. Maar wat mij vroeger heeft geholpen is optrekken met andere mensen. En wie weet kom je wel iemand tegen die jij nog leuker vindt. Alhoewel raad ik je aan uit te kijken met seksuele handelingen verrichten met iemand die veel ouder is als dat jij bent. Het hoeft niet maar het is mogelijk dat dit soort mensen andere bedoelingen hebben. Kortom, probeer je gedachten te verzetten. Heel veel succes ermee!

Groetjes!

 

Reageer