Vraag

Ben ik een fuckboy

  • 16 January 2018
  • 7 reacties
  • 327 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, ik praat met best veel meisjes, met 1 meisje ben ik eigenlijk wel een beetje bezig, maar praat ook nog met andere meisjes maar gewoon normaal dus geen loveyou ofzo heel soms x als vrienden ik tag ze ook wel eens in een foto en ze reageren dan een hartje ben ik een fuckboy ofniet? Ik vind eigenlijk van niet want ik ga voor 1 persoon en fix heb ik ook maar met 1 persoon ik vraag ook niet om fotos heb ook nog nooit wat van mij zelf gestuurd.

7 reacties

Nee.
Tenminste , je praat met hen, dat is alles, daar is niets mis mee.
Het kan pas negatief worden opgevat als jij andere dames voorang geeft boven jouw "fix" of met anderen gaat flirten.
Nouja het is t eigenlijk niet ik praat met ze hoe een normaal persoon maar er word geen loveyou of fotos naar elkaar gedtuurd
Eh?
Dan lijkt het mij meer af van jullie gesprekken, denk ik.
Of heb ik jouw reactie verkeerd begrepen?
Ik praat met de andere meisjes gewoon normaal, dus er word geen loveyou of fotos van elkaar gestuurd wel eens x maar dat is vriendschapelijk of ik zeg wel eens dat ze best knap is maar dat is ook alles
Dus eigenlijk is dat doodnormaal toch?
Reputatie 2
Badge +9
Ja, dat is gewoon doodnormaal.

Je praat met meisjes. Dus dat is gewoon een gesprek voeren. Een fuckboy is iemand die met elk meisje naar bed gaat.

Jij gaat met niemand naar bed en je flirt ook niet. Gewoon een gesprek

Gr:Mr. S
Persoonlijk ga ik iemand een fuckboy vinden of eerder gezegd player, als t net uit is met een meisje en je direct een andergaat zoeken of al een ander hebt.

Reageer