Beantwoord

ben ik biseksueel?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben in de puberteit, en ben dus aan het nadenken over mijn geaardheid. Ik zit er erg over in of ik misschien bi ben. Een paar dingen waarom ik dat denk:
*Ik kijk (denk ik) anders naar meisjes. En dan naar bijvoorbeeld bepaalde lichaamsdelen🙈 (ok, ik schaam me nu echt dood nu ik dit zeg, maar het ís wel zo)
*Ik zie mijzelf later wel samenwonen met een vriendin(qua liefde enz.)
*als ik met mn BFF een beetje te dicht bij elkaar zit, ga ik denken: zou ze me zoenen?
*Ik zou het niet eens erg vinden als een meisje me zou zoenen of zou uitvragen. (Ik zou het zelfs willen!)
*Maar ik val ook gewoon op jongens, ik heb pasgeleden nog verkering met een jongen gehad.

Oftewel: betekenen bovenstaande dingen dat ik bi ben? Ik zou het fijn vinden als jullie me kunnen helpen
Xx (ik weet niet waar dit topic echt bij past, dus heb het maar hier gezet)

Edit: ok hij staat bij het verkeerd subonderwerp :s
icon

Beste antwoord door Anonymous 2 August 2019, 23:33

Bekijk origineel

15 reacties

Hey,
Ja je kan bi zijn maar je kan ook weer hetero zijn of je kan zelfs nog homo zijn, Als je in de puberteit zit kan alles nog veranderen dus je weet het nog niet precies maar 1 ding is zeker het maakt 100% niet uit 🙂
Hey, je kan idd Bi zijn, op dit moment lijkt het er zelfs heel erg op. Het is ook niet erg om later van "label" te veranderen!
Oh en vgm staat dit topic bij het goede ding.

Asy
En ding: ik heb nog geen vriendinnetje gehad...
Hey,
Ja je kan bi zijn maar je kan ook weer hetero zijn of je kan zelfs nog homo zijn, Als je in de puberteit zit kan alles nog veranderen dus je weet het nog niet precies maar 1 ding is zeker het maakt 100% niet uit :)

Ik had een fout gemaakt ik bedoelde met homo lesbisch sorry!
Badge
Volgens mij ben wel bi aangezien al je "uitleg",maar nu moet je daar zeker geen zorgen om maken, je ziet later wel wie dat je echt leuk vind. Je zit nog in de puberteit en dan ben je alles nog aan het ontdekken laat het gewoon zen gangetje gaan en dan zie je nog wel.

Hey,
Ja je kan bi zijn maar je kan ook weer hetero zijn of je kan zelfs nog homo zijn, Als je in de puberteit zit kan alles nog veranderen dus je weet het nog niet precies maar 1 ding is zeker het maakt 100% niet uit :)
Ik had een fout gemaakt ik bedoelde met homo lesbisch sorry!


Maakt niet uit hoorr😉
Hey Simonesz,

Ik snap in welke situatie je zit ik heb dit ook meegemaakt, maar ik ben toch tot de conclusie gekomen dat ik op jongens val. Maar in jou situatie als je toch meer voor vrouwen voelt dan voor mannen kan het ook zijn dat je lesbisch bent. Je kunt het altijd proberen een relatie met een vrouw met iemand kent die lesbisch, maar als zij in dat geval bezet vraag dan bijvoorbeeld tips aan haar hoe het is om met een vrouw te hebben en hoe je dan iemand kunt versieren. Wat ook kan is dat je met de kindertelefoon chat of belt voor meer tips.
Hey Simonesz,

Ik snap in welke situatie je zit ik heb dit ook meegemaakt, maar ik ben toch tot de conclusie gekomen dat ik op jongens val. Maar in jou situatie als je toch meer voor vrouwen voelt dan voor mannen kan het ook zijn dat je lesbisch bent. Je kunt het altijd proberen een relatie met een vrouw met iemand kent die lesbisch, maar als zij in dat geval bezet vraag dan bijvoorbeeld tips aan haar hoe het is om met een vrouw te hebben en hoe je dan iemand kunt versieren. Wat ook kan is dat je met de kindertelefoon chat of belt voor meer tips.


Heel erg bedankt @Rishella voor je tips. Een min: voor zover ik weet zijn al mijn vriendinnen hetero. Een vriendin is ook bi maar die heeft op dit moment verkering met een jongen, maar ze heeft nog geen relatie met een meisje gehad ondanks dat ze verliefd was. Maar ik weet nu (mede dankzij jullie adviezen) dat ik sws interesse heb in meisjes. Maar ik ga nog geen labeltje op mezelf plakken. Dank jullie wel!
Je kan Bi zijn. Ben je wel eens echt "verliefd" geweest op een meisje? Pas dan weet je het echt zeker.
@Aardbeihamshake , ja, ik ben er achter gekomen dat ik nu op mn bff verliefd ben... Ik heb het al met de Kindertelefoon chat besproken en heb besloten dat ik het laat varen. Conclusie: ik ben biseksueel, want ik val op jongens en meisjes! Dit is voor mij even een groot moment.... Io ben bi! Een jaar geleden wist ik nog niet eens wat het betekende, en nu.... Dank jullie wel allemaal! Mededankzij jullie antwoorden weet ik het nu zeker!

IK BEN BI! En ik ben er trots op!😁
Nu nog uit de kast komen tegenover mn ouders.......😅😂
Hey,

Fijn om te horen dat je achter je geaardheid bent gekomen. Ik hoop dat de mensen om je heen je allemaal zullen begrijpen. Ik wens je veel geluk verder in alles. ❤️

Gr.

Jack
Fijn dat je erachter bent gekomen 🙂
Nu nog uit de kast komen tegenover mn ouders.......😅😂

Hey Simone,

Hoe is het verder nog gegaan? Heb je er al plannen voor?
Of laat je het even achter je?

Agirl1234

Hey Simone,

Hoe is het verder nog gegaan? Heb je er al plannen voor?
Of laat je het even achter je?

Agirl1234


Ik heb het eigenlijk nog aan niemand vertelt, @AGirl1234 . Ik weet sws niet hoe mijn ouders en mijn bff (waarop ik verliefd ben) zullen reageren. Ik ga het sws wel vertellen aan een vriendin die ook bi is, misschien kan zij me verder helpen. Voor de rest laat ik het even rusten. Ik heb geen dringende redenen om nu 'uit de kast' te komen.
Ooit zal ik het ze wel vertellen, als ik bijvoorbeeld een vriendin heb. Maar dat is allemaal later. Ik zou eerlijk gezegd ook een bi vlag willen kopen, maar dat durf ik niet. Ik laat het nu dus nog even rusten.

Xx simonesz

Reageer