Ben ik aantrekkelijk?

  • 3 February 2018
  • 8 reacties
  • 509 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi, ik ben best wel nieuwschierig over wat jongens in het algemeen leuk/lelijk vinden, dus ik omschrijf mijn uiterlijk:
Lichtbruin dun lang stijl haar, Kleding die in is, vooral zwarte kleding, platte kont, middelgrote borsten (nog in groei), 1 meter 60 lang, niet persee dik

8 reacties

je bent mooi zoals je bent. als anderen jou naar beneden halen, doen ze dat omdat ze niet goed om kunnen gaan met unieke personen. iedereen is anders, en iedereen heeft wel weer iets moois en iets mminder moois. trek je niks aan van de negatieve reacties, zolang jij weet dat jij mooi van binnen en van buiten bent, kunnen ze je niks maken. ga zo door! XXX
Hmm, ik zou je wel willen beoordelen maar dan heb ik echt een foto nodig
Reputatie 2
Badge +9
Het grappige hier is dat je niks slechts kan noemen. Want dan overtreed je regel 2 en 4. Haha ?. Dus ik zeg maar niks..

Niet lullig hoor maar ik hou me antwoord liever voor me. Ze zeggen hierboven het gaat om je karakter. Maar ik ken jouw karakter niet. Misschien ben je wel jha..

Daarnaast weet ik niet hoe oud je bent, dus alles want misschien nu lelijk is, of plat zoals je zegt kan nog groeien. Maak jezelf niet zo druk om je uiterlijk.

Misschien vind ik je uiterlijk niks, er lopen hier op de wereld zo'n 4 miljard jongens /mannen rond. Er zou er heus wel 1 iemand tussen zitten.

Ik kan niet zeggen of je lelijk of mooi bent, of je een goed of slecht karakter hebt. Maar bliif jezelf en pas je niet aan andere!

Gr:Mr. S
Je bent aantrekkelijk kwa karakter. Niet kwa lichaam. Want uiteindelijk worden je looks door ouderdom ook wat minder.
Iedereen is mooi op z'n eigen manier♡
Je bent mooi zoals jij bent Xxx
Tja....
Dit lijkt mij niet zo'n goed idee.
Naast het feit dat iedereen een andere mening over anderen heeft, kun je een beetje lastig oordelen als je diegene niet ziet.

Dus misschien.

Reageer