Vraag

Bedankt voor alles

  • 17 May 2018
  • 1 reactie
  • 115 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi iedereen

Vandaag heb ik te horen gekregen dat mijn vader compleet is uitbehandeld voor zijn ziekte. Hij zal niet dood gaan aan deze ziekte maar het zal zijn leven wel steeds moeilijker maken. Vandaag is ook een dag geweest waarop ben ga nadenken over mijn leven in de liefde. Ik vroeg mezelf vandaag: Hoeveel beter zou de band tussen mij en het meisje waarop ik verliefd ben beter worden als ik haar verkering vraag? Het antwoord is : Alleen maar slechter. Ik besefte mezelf dat ik beter gewoon vrienden met haar kan blijven . Om terug te komen op mijn vader , ik en mij. moeder zullen straks steeds meer voor hem moeten gaan zorgen. Hoewel deze dag niet leuk is ( vanwege alles met mijn vader) is deze dag toch positief omdat de beslissing over het meisje toch wel goed is. De reden waarom ik dit schrijf is om iederesn op het forum ( in het bijzonder de mensen van Liefde en Relaties) heel erg te bedanken voor al hun steun en hulp.


Aangezien al mijn problemen nu opgelost zijn ( en ik waarschijnlijk de recordhouder meeste topics op de KT ben ??) zal ik geen topics meer schrijven , maar alleen nog maar andere mensen helpen.

JelmerHelper

1 reactie

Hi JelmerHelper,

In heb even wat topics van je bekeken om te checken of het klopte dat jij als mantelzorger voor je vader zorgt en die herinnering van mij aan jou klopte dus.

Ik had toen al bewondering voor je inzet en als ik het zo lees zal je vader in de toekomst steeds meer hulp nodig hebben, dat lijkt me niet gemakkelijk voor jou om dat mee te moeten maken. Vanzelfsprekend ook voor je vader en moeder en de rest van de familie.

Hopelijk duurt het nog lang voordat het verslechterd. Ik wens jullie sws nog een hele mooie en lange tijd met elkaar. Jouw vader en moeder zijn vast trots op jou dat je zoveel doet voor je vader.

Over je andere onderwerp over meisjes of eigenlijk één bepaald meisje vind ik het wel een goed besluit van jou om gewoon als vrienden verder te gaan. Vriendschap is ook mooi en waardevol en misschien, één dag, kom je het meisje van je dromen tegen en krijg je er verkering mee. Wie weet is zij dat meisje wel en komen jullie daar samen achter op een dag.

Jouw beslissing kan wel rust geven en dat gun ik je ook.

Mijn bijdrage aan jouw topics is niet zo groot geweest, maar ik vind het wel tof dat je iedereen voor hun hulp wilt bedanken. Dat zegt wel iets over hoe jij in elkaar zit. Volgens mij zit dat wel goed.

Of je nu wel of niet veel topics hebt geplaatst, als jij het nodig vindt dan plaats je er gewoon weer eentje en misschien kunnen we je dan een beetje op weg helpen, net zoals jij dat bij anderen doet.

Groetjes 🙂,
M&M’s

Reageer