Vraag

Appen zonder veel reactie

  • 27 July 2020
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi!

ik ben dus aan het appen met een meisje dat ik denk ik wel zie zitten, daarentegen ze reageert niet zo vaak/ snel. Ik heb haar leren kennen via een vereniging en maakte haar vaak aan het lachen. K heb dr insta gevraagd k dm sindsdien dm k wel eens met haar. Ikzelf check regelmatig of ik nieuwe berichten binnen heb en reageer als ik deze heb. Het meisje in kwestie is daarentegen wel vaak online, maar reageert dan vaak niet. Soms duurt het wel uren voordat ze iets terug stuurt. In deze tijd is ze soms meerdere malen online geweest. Omdat ik graag haar beter wil leren kennen en het leuk vind om met mensen te dmen baal ik hier soms wel van en word ik een beetje onzeker of ik wel leuk genoeg ben en of ze me misschien niet zo aardig vindt als dat dit andersom is.

Is dit een teken dat ik minder moet appen omdat ze het niet erg chill vindt, of is ze gewoon minder goed via app dan in real life?

Alvast bedankt iedereen!


3 reacties

Dat kan natuurlijk meerdere oorzaken hebben. Het kan inderdaad zijn jou niet zo leuk als jij haar maar dat hoeft niet per se. Ik heb soms ook wel eens zo'n moment dat je best wel wat dm's hebt, maar gewoon ff geen zin hebt om ze te beantwoorden. Dan scroll ik dus idd ff door me feed en sluit ik insta daarna weer. Als ik dan later die dag me dm's open zit er per ongeluk eentje bij van mijn vriendje, oops:sweat_smile: . Dus online maar geen dm's reageren hoeft niet per se iets te betekenen.

 

Groetjess

Dat kan natuurlijk meerdere oorzaken hebben. Het kan inderdaad zijn jou niet zo leuk als jij haar maar dat hoeft niet per se.

*Het kan inderdaad zijn dat zij jou niet zo leuk vindt als jij haar, maar dat hoeft niet per se.

Hallo Forum_voor_democratie :)

Sommige mensen reageren niet zo snel, ook niet op insta.

-TheMightySlayer <3

Reageer