Vraag

seks met zus, nicht en neef

  • 29 December 2020
  • 2 reacties
  • 6909 Bekeken

Badge

het was kerstmis en we gingen gourmetten met de familie. Mijn ouders hadden het voorbereid bij ons thuis, ons huis  is groot en we hebben ook een '’Kindzone'’ dat is een schuurtje achter in de tuin.

De dag begon als normaal maar het escaleerde snel! Mijn neef (13) liet zijn bord vallen op zijn broek. Ik moest hem helpen een nieuwe broek uit te zoeken uit mijn kast.  Ik had een broek en ik wilde hem geven aan mijn neef, toen ik in de badkamer liep was hij naakt, ik vond dit raar, maar hij was er heel oke mee. Ik gaf hem zijn broek en liep weg. Ik vond spannend, maar vergat het snel. 

Na het gourmetten gingen de ouders wandelen met de honden, maar de kinderen bleven achter, we gingen naar het schuurtje met mijn zus(15) en mijn nicht(12) en mijn neef.  De sfeer was leuk en we gingen een spelletje doen '’Doen of Doen'’ de sfeer werd al snel intiem en we begonnen kleding uit te doen.

Ik vond dit wel raar maar ik dacht dit doet iedereen wel, na een tijdje begonnen we elkaar aan te raken en ik kreeg een harde en ik zag dat mijn neef ook een harde kreeg. 10 min later zagen mijn zus en nicht het ook. toen trokken mijn zus en mijn nicht hun beha uit. Toen begonnen we elkaar af te trekken en te vingeren  en later pijpen en beffen.

(deel van de tekst verwijderd door de Kindertelefoon in verband met forumregel 10)

 

Is dit raar of is seks met je zus normaal 


2 reacties

Is dit raar of is seks met je zus normaal 

Eh, ik denk dat de meesten dit inderdaad niet OK vinden.
Niet alleen heb je seks gehad met meerdere familieleden, maar ook nog eens dit onveilig gedaan.

Ik zou jullie allemaal aanraden om een SOA test te laten doen en om dit niet meer te herhalen.

Badge

hartstikke normaal

 

Reageer