Altijd buikpijn

  • 15 July 2018
  • 3 reacties
  • 125 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Het is heel droog en wss dom dat ik het vraag maar altijd als ik iemand leuk vind en diegene mij ook en we worden closer en hebben een rela of bijna begin ik extreem veel buikpijn te hebben en et voelt alsof ik moet “kotsen” ben ik gwn dom en is dit normaal? Moet ik gewoon verfergaan en het gevoel negeren? Want ik heb het nu weer en ik heb geen idee wat te doen. Ben ik er niet klaar voor ofzo?

3 reacties

Hoi

Misschien wordt de buikpijn veroorzaakt door de spanning. De nieuwe relatie, of bijna-relatie, kan spannend zijn, en misschien zorgt dat bij jou voor stress. Het kan helpen dit met je partner te bespreken. Hij/zij kan naar jou luisteren, en jou geruststellen. Het kan dat de buikpijn daar minder van wordt.

Dit is helemaal geen domme vraag. Met al je vragen kan je hier terecht :)

Groetjes
x
Als je hier erg zorgen om maakt, kan je hiermee naar de huisarts gaan.
Echter denk ik net zoals @100DIVERGENT11 dat de stress van een relatie het gevoel veroorzaakt.
Als je je zorgen over je relatie met je partner bespreekt, kun je e.v.t. met hem/haar tot een oplossing kunnen komen.

Trouwens geen enkele vraag is te dom om te stellen, zo'n vraag laat juist zien dat je nieuwsgierig bent om iets nieuws te leren.
Bedankt !!

Reageer