‘Als ik niet langdurig vurig met alles van je hou, Valt m’n hart aan scherven.’ zei ik vorig jaar en wat moet ik nu?


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi iedereen,

 

ja, dat klinkt misschien een beetje mysterieus. Ik zal het even uitleggen. Soms dan wil je iemand iets duidelijk maken en weet je niet precies hoe je dat op een beetje originele manier kunt doen.

Mijn twin en ik hebben daarom vorig jaar met Vaderdag het liedje dat Sem samen met zijn vader zingt ‘gebruikt’. Ja rustig, ik ga straks wel een linkje geven en vertellen wie Sem is..

Eerst dit ff vertellen.

We hadden een soort van grappig filmpje van de originele videoclip gemaakt. Onze hoofden op die van Sem zijn vader ‘geplakt’ en dan playbackten we en verder deden we ook af en toe dansjes en iets met tekstborden. Nou ja het heeft ons heel veel tijd gekost, maar het was wel leuk om te doen. We hadden dat filmpje op Vaderdag bij de brunch aangezet en toen gingen we ook live mee doen en papa knuffelen enzo.

Papa vond het wel leuk en mama moest huilen (ik denk dat ze jaloers was omdat we Moederdag vergeten waren, nee haha, die waren we natuurlijk niet vergeten :joy:, ze werd emotioneel (weer eens) van/door ons) en onze zus ook en onze broers wilden stoer doen, maar gingen ook een beetje in hun ogen wrijven. Ze zeiden dat dat was omdat we niet konden zingen, maar het was playback…., dus we denken dat ze het ook wel mooi vonden.

We hadden als broers en zus afgesproken om iets leuks te doen, maar wij (twin en ik) hadden nog iets extra’s gedaan en dat wisten ze dus niet van tevoren…. Dus ja, dan krijg je van die reacties.

Het enige wat we afgesproken hadden was dat we allemaal een t-shirt aan zouden doen met de tekst ‘ik ben fan van mijn papa’ en dan ook nog een leuke foto met papa en jezelf erop en daar zouden we een hele dag in rond lopen, overal waar we kwamen. Iedereen mag weten dat we van papa houden, dus dat was niet zo moeilijk om te doen. Dat dus.

 

Maar ja, over een paar dagen is het weer Vaderdag (en volgend jaar ook weer, dus je kunt altijd blijven reageren) en we hebben nog niet echt een leuk idee. Dus, daarom hebben we een vraagje of eigenlijk wel een paar vraagjes:

 

Natuurlijk mogen jullie dit liedje zelf ook gebruiken. Geen dank, dat we jullie op het laatste moment toch nog hebben gered met een origineel Vaderdag’s cadeau, maar we willen er wel wat voor terug:

  1. Wat zouden we kunnen doen of zeggen of maken of geven. Laat maar horen die tips.
  2. Vieren jullie Vaderdag? Waarom wel/niet?
  3. Wat doe je dan?
  4. Geef je ook een cadeautje of alleen een knuffel of …..?
  5. M.a.w. vertel jullie verhaal en probeer ons te helpen met een origineel Vaderdag’s cadeau. Het mag van alles zijn. Een goed liedje of een leuke tekst of gewoon iets anders origineels. Het zou wel lekker zijn als het iets is wat we binnen 2 dagen kunnen maken of in huis kunnen halen. Tenminste voor wat betreft Vaderdag dit jaar. Als het meer tijd kost om te maken is ook niet erg. Dan hebben we alvast wat voor volgend jaar. Alvast bedankt.

 

Hier een linkje naar het liedje van Sem:

 

Xander de Buisonjé ft. Sem van Dijk – Appelboom

Hier ook nog de tekst van het liedje. Dan weet je iig waar het over gaat. Btw, dat stukje over scheiden hebben we er uit gehaald, want papa en mama zijn nog bij elkaar :wink:

Lieve pa,
Luister naar me,
Want deze is voor jou,
Ik kan niet vaak genoeg vertellen,
Hoeveel ik van je hou,
Je staat altijd aan de zijlijn,
Altijd in mijn bijzijn,
Jouw strijd is mijn strijd,
En jouw pijn is mijn pijn,
Ik lijk te veel op jou pa,
Laat dat geen geheim zijn,
En ook al gingen jij en mama uit elkaar,
Ging ik heen en weer,
En viel het mij zwaar,
En ik weet dat het leven dat we leiden niet
Veel meer is dan een droom alsof we vliegen,
En we kijken naar beneden als een droom,
Maar de appel valt niet heel ver van de boom,
Dus zo vader zo zoon,
Slide ik op de microfoon,
Als ik niet volledig even zielsveel van je hou,
Zal ik langzaam sterven,
Ga ik dood aan jou,
Als ik niet langdurig vurig met alles van je hou,
Valt m'n hart aan scherven,
Ga ik dood aan jou,
Bij alle keuzes die ik maak,
Voel ik mijn vader in mijn bloed,
Want hij ... het verschil tussen het kwade en het goed,
Gaf mij de moed om klaar te zijn voor alles wat het leven doet,
Soms was het eb maar meestal was het overvloed,
Je leerde me fietsen,
En je leerde me lopen,
Je leerde me eerlijk te zijn,
Daar is geen woord aan gelogen,
Ik zal er altijd voor je zijn,
Pa dat zal ik beloven,
En ik weet dat het leven dat we leiden niet
Veel meer is dan een droom alsof we vliegen,
En we kijken naar beneden als een droom,
Maar de appel valt niet heel ver van de boom,
Dus zo vader zo zoon, slide ik op de microfoon,
Als ik niet volledig even zielsveel van je hou,
Zal ik langzaam sterven,
Ga ik dood aan jou,
Als ik niet langdurig vurig met alles van je hou,
Valt m'n hart aan scherven,
Ga ik dood aan jou,
Ga je mee, ga je mee vandaag,
(Ik ben er bij, reken maar op mij)
Vieren wij dat we nu samen zijn
(Hang die slingers maar weer op)
Als je weer, als je weer moet gaan
(Ik kom toch altijd bij je terug)
Weet dan, ik ben een deel van jou,
Echt ik weet het en ik zal het nooit vergeten,
Ben jij het mooiste deel van mij,
Pa ik zal er altijd voor je zijn, zoals jij er bent voor mij,
Als ik niet volledig even zielsveel van je hou,
Zal ik langzaam sterven,
Ga ik dood aan jou,
Als ik niet langdurig vurig met alles van je hou,
Valt m'n hart aan scherven,
Ga ik dood aan jou,
Dan ga ik dood aan jou,

 

Wij vinden het een mooi liedje en bovendien vinden we Sem ook wel een leuke jongen. Hij heeft ook een lekker kontje (0.53). Jammer genoeg kennen we hem niet irl, maar ja, hij heeft natuurlijk al zijn eigen vrienden en dat is ook goed. We weten ook niet of hij op jongens valt, maar das een ander onderwerp.

 

We hopen iig dat jullie ons kunnen helpen om Vaderdag minstens net zo leuk te maken als vorig jaar :relaxed:

 

Groetjes,

M&M’s


52 reacties

Hey, 

Ben ik weer . 

Ik kwam op een idee voor volgend jaar, misschien kunnen jullie dan volgend jaar met hem ergens een rondleiding krijgen in iets wat hij erg geïnteresseerd in is. Hier een voorbeeld,  als hij van het merk porsche houd , dan kunnen jullie misschien naar het porsche museum gaan of naar een fabriek ofzo. Of ergens anders een rondleiding waar hij fan van is.  Jullie snappen wel wat ik bedoel denk ik. Zo niet laat het maar weten. 

 

Groetjes Gebruiker c 

@Kenshin ,

 

wow, wat stom dat ik hier nog niet op gereageerd heb :scream:

Jij schrijft altijd van die lieve dingen en bent altijd zo betrokken en dan reageer ik helemaal niet.

 

Nou bij deze dan, hartelijk bedankt weer voor je lieve reactie.

Ja, het was echt emotioneel. We hadden zoiets niet echt verwacht van papa, maar het is echt zo'n mooi cadeau. Misschien klinkt het stom dat je er zo blij van kan worden, maar geld zegt ons niet zo veel, dit is persoonlijk en alleen daarom al veel waardevoller.

 

We vinden het echt heel jammer dat we het filmpje niet met jullie hier op het forum kunnen delen, maar ook dan zou het misschien moeilijk voor te stellen wat het echt voor ons betekent.

 

Ik zou zeggen als je de blijdschap van de kinderen in de originele clip bekijkt en dat gevoel binnen krijgt, nou dan heb je een fractie van wat wij mee maken bij het zien van het gepersonaliseerde filmpje.

 

Ja, denk dat het Ardennen wordt, maar ook al zou het in de achtertuin zijn , dan nog zou het een bijzondere ervaring zijn voor ons. Misschien gaan we pas na de zomervakantie, want binnenkort vertrekken we eerst naar Frankrijk.

Nogmaals dankjewel :heartpulse:

 

Groetjes,

M&M's

@Gebruiker c 

 

wat ik al aan Kenshin schreef geldt ook voor jou, sorry voor de late reactie.

 

Op zich is wat je zegt over dat filmpje bijwerken is wel leuk, maar het is ook best moeilijk om zoiets te maken. Als je zoiets cadeau krijgt zit er toch nog een extra lading in, maar wij bewaren sws elke video en foto die we zelf gemaakt hebben of die papa of mama of broers of zus of vrienden van ons maken en aan ons sturen.

 

Wat dat betreft kunnen we nog avondvullende films maken over alles wat we al mee gemaakt hebben.

Ik vind dat wel mooi om die herinneringen weer levend te kunnen maken.

 

Ik hoor wel eens van mensen dat ze nooit meer naar oude foto's en filmpjes kijken, omdat het geweest is en nooit meer terugkomt, maar die herinnering blijft toch voor altijd.

 

Anyways, hartstikke bedankt voor je lieve berichtje en dan moet ik het ook nog even over je laatste pst hebben. Die waarin je alvast een ideetje voor (een) volgend jaar post. 

Twin en ik zijn blij verrast met al jouw ideeën en je hebt ons wel op een idee gebracht :relaxed:

 

Ik weet niet of je mee hebt gekregen dat ik papa's auto total loss heb gereden (ik had dat in die 150+ vragenlijst geschreven van @TheMightySlayer ), nou ja was niet mijn schuld, ik zat alleen aan het stuur toen.

Dus ja, de verzekering heeft gewoon betaald en papa heeft toen niet gelijk een hele nieuwe gekocht, omdat er van de zomer (in juli, dus nu net) een nieuw type/facelift was van het model dat ie had en weer wil kopen.  Hij had na die total loss een demomodel gekocht, maar die is niet precies de uitvoering zoals de 'm wil hebben en ik denk dat ie daarom volgend jaar ofzo wel een nieuwe gaat bestellen en hij heeft het er wel eens over gehad dat ie die dan zelf wel bij de fabriek op zou willen halen. Dat had ie jaren geleden al eens gezegd, maar nu herinneren we ons dat weer, dankzij jouw tip  en ook een beetje omdat onze zus dat zei en wij het ons toen herinnerden haha.

Het gaat om een BMW 5 serie touring, das zo'n stationwagen en misschien is het dan wel een ideetje om via de dealer iets te regelen. Ik hoop alleen dat het niet heel erg veel geld gaat kosten, maar dat zou natuurlijk wel weer een originele verrassing zijn.

Dat zal wel heel toevallig zijn als dat met Vaderdag zou kunnen, maar we kunnen wel de verrassing dan bekend maken, als ie dan al een nieuwe besteld heeft.

 

Als je nog meer van die ideetjes hebt, post ze gerust :relaxed:

 

Groetjes,

M&M's

@Gebruiker c

 

wat ik al aan Kenshin schreef geldt ook voor jou, sorry voor de late reactie.

maakt niet uit. Kan gebeuren. 

Op zich is wat je zegt over dat filmpje bijwerken is wel leuk, maar het is ook best moeilijk om zoiets te maken. Als je zoiets cadeau krijgt zit er toch nog een extra lading in, maar wij bewaren sws elke video en foto die we zelf gemaakt hebben of die papa of mama of broers of zus of vrienden van ons maken en aan ons sturen.

das mooi om te lezen, dan hebben jullie altijd een herinnering. 

Wat dat betreft kunnen we nog avondvullende films maken over alles wat we al mee gemaakt hebben.dat denk ik zeker.

Ik vind dat wel mooi om die herinneringen weer levend te kunnen maken.daar ben ik het mee eens! Ze zijn niet voor niks gemaakt.!

 

Ik hoor wel eens van mensen dat ze nooit meer naar oude foto's en filmpjes kijken, omdat het geweest is en nooit meer terugkomt, maar die herinnering blijft toch voor altijd.ja, dat hoor ik ook wel is. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik ook niet zoveel daar naar kijk, maar ja om dat alleen te kijken is ook weer iets vind ik en ja eerlijk gezegd hou ik er niet echt van als ik op de foto sta. Maar dat licht aan mij zelf.

 

Anyways, hartstikke bedankt voor je lieve berichtje en dan moet ik het ook nog even over je laatste pst hebben. Die waarin je alvast een ideetje voor (een) volgend jaar post. ben benieuwd 

Twin en ik zijn blij verrast met al jouw ideeën en je hebt ons wel op een idee gebracht :relaxed:dat is fijn om te horen😀

 

Ik weet niet of je mee hebt gekregen dat ik papa's auto total loss heb gereden (ik had dat in die 150+ vragenlijst geschreven van @TheMightySlayer ), nou ja was niet mijn schuld, ik zat alleen aan het stuur toen.

ik heb wel de vragenlijst bekeken , en ook bij jou en de andere antwoorden, ik denk dat ik er dan overheen ben gelezen. Maar nee, ik wist dat nog niet. 

als het niet jouw schuld was , kun je er niks aan doen, gelukkig ben jij ongedeerd toch?

Dus ja, de verzekering heeft gewoon betaald en papa heeft toen niet gelijk een hele nieuwe gekocht, omdat er van de zomer (in juli, dus nu net) een nieuw type/facelift was van het model dat ie had en weer wil kopen.  Hij had na die total loss een demomodel gekocht, maar die is niet precies de uitvoering zoals de 'm wil hebben en ik denk dat ie daarom volgend jaar ofzo wel een nieuwe gaat bestellen en hij heeft het er wel eens over gehad dat ie die dan zelf wel bij de fabriek op zou willen halen. Dat had ie jaren geleden al eens gezegd, maar nu herinneren we ons dat weer, dankzij jouw tip  en ook een beetje omdat onze zus dat zei en wij het ons toen herinnerden haha.dat is fijn om te horen dat mijn reactie wat nut heeft gehad.en een beetje je herinneringen opfrissen is niks mis mee.

Het gaat om een BMW 5 serie touring, das zo'n stationwagen en misschien is het dan wel een ideetje om via de dealer iets te regelen. Ik hoop alleen dat het niet heel erg veel geld gaat kosten, maar dat zou natuurlijk wel weer een originele verrassing zijn.ja die ken ik ja. Is het niet zo eentje.

Dat zal wel heel toevallig zijn als dat met Vaderdag zou kunnen, maar we kunnen wel de verrassing dan bekend maken, als ie dan al een nieuwe besteld heeft.als dat zou kunnen zou dat wel toevallig zijn.  

ik heb even gekeken en mezelf in verder verdiept,  je kan dat aanvragen tegen een betaling, dus dat kan je aanvragen. Ik weet niet hoeveel dat kost , maar dan zit je in een soort van pakket.  En als ik een gokje zou doen zit die prijs tussen de €400 en €1100 .(ja ik weet het , het is veel geld en er zit een groot gat ertussen in.) Je moet dan wel weten dat je dan bijna een hele dag daar bent, met daarbij all3s verzorgd word.

 

Als je nog meer van die ideetjes hebt, post ze gerust :relaxed:

Dat zal ik dan zeker doen! Ik ga nog even brainstormen.  

maar ik ga even boodschappen doen.en dan maak ik dit verder af.

nou , daar ben ik weer, ik heb de boodschappen gehaald op mijn fietsie haha, de kassiere keek verbaast hoe ik €357 aan boodschappen in mijn fiets probeerde te doen. 😅🤣 het zag er wel grappig uit moet ik zeggen. Zie je het al voor je? Zo'n gozer die zijn hele fiets ombouwt tot een boodschappen busje😂

 

Groetjes,

M&M's

Groetjes Gebruiker c 

Hi Gebruiker c,

 

dankjewel voor je reactie.

 

Ik hoor wel eens van mensen dat ze nooit meer naar oude foto's en filmpjes kijken, omdat het geweest is en nooit meer terugkomt, maar die herinnering blijft toch voor altijd.ja, dat hoor ik ook wel is. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik ook niet zoveel daar naar kijk, maar ja om dat alleen te kijken is ook weer iets vind ik en ja eerlijk gezegd hou ik er niet echt van als ik op de foto sta. Maar dat licht aan mij zelf.

 

ah ja, das voor iedereen verschillend. Het is ook niet zo dat we alleen maar terugkijken, maar soms is het wel leuk om weer dingen terug te zien. Het is vaak toch net ff anders dan dat je je het herinnert of kleine dingetjes vallen nu ineens op.

 

Ik weet niet of je mee hebt gekregen dat ik papa's auto total loss heb gereden …., nou ja was niet mijn schuld, ik zat alleen aan het stuur toen.

als het niet jouw schuld was , kun je er niks aan doen, gelukkig ben jij ongedeerd toch?

 

Ja, gelukkig alleen geschrokken, alle airbags waren eruit geploft enzo, maar het was gebeurd voordat je er erg in had. Nou ja, ik zag het op het laatst wel aankomen,. Wij reden op een voorrangsweg en hij kwam van rechts en bleef maar doorrijden. Op het laatst had ik nog ff gas gegeven, maar hij tikte ons toch nog net aan rechtsachter en toen  slipten we en kwamen we via een muurtje (de hele rechterkant van voor tot achter beschadigd)  in een droge sloot, soort van. Op zich leek de schade mee te vallen, maar er zat toch een knik in de constructie en door die tik rechtsachter was het wiel helemaal krom en dat muurtje hielp er ook niet echt aan…. Bovendien was er nog iets van een betonnen paal/rand waar we met de motor aan de onderkant overheen waren gereden, dus er was ook allemaal olie uit gelopen en flink wat schade aan de motor en versnellingsbak vertelden ze later bij de garage. Einde oefening zal ik maar zeggen. Wel jammer, maar ja, er zijn ergere dingen. Die papa nu heeft is ook wel een mooie hoor.

 

Het zag er een beetje uit als een kruising tussen

Bron:https://www.autoblog.nl/archive/2011/09/21/amsterdam-bmw-5-touring-heeft-tikje-gekregen

en deze

Bron: https://www.autojunk.nl/2016/05/r-i-p-bmw-5serie-touring-denemarken

Btw dit zijn gewoon plaatjes van internet en niet van papa's auto. Maar om een idee te hebben.

 

@Gebruiker c

ik heb even gekeken en mezelf in verder verdiept,  je kan dat aanvragen tegen een betaling, dus dat kan je aanvragen. Ik weet niet hoeveel dat kost , maar dan zit je in een soort van pakket.  En als ik een gokje zou doen zit die prijs tussen de €400 en €1100 .(ja ik weet het , het is veel geld en er zit een groot gat ertussen in.) Je moet dan wel weten dat je dan bijna een hele dag daar bent, met daarbij all3s verzorgd word.

 

Oeps, das wel best veel geld voor een Vaderdags cadeautje om dan zelf je auto op te halen, maar ja, net wat je zegt zit er vast wel van alles bij. We gaan gewoon, al is het uit nieuwsgierigheid, eens kijken wat je dan de hele dag doet en krijgt. Zal wel met lunch zijn en rondleiding ofzo. Ik denk dat papa een eigen bijdrage moet doen :relaxed: of misschien vindt mama het ook een leuk idee, idk of opa ofzo…. Misschien mag ik of twin dan wel naar huis rijden met die nieuwe (als die er sws komt dan natuurlijk) of is dat beter van niet….

 

@Gebruiker c

ik heb de boodschappen gehaald op mijn fietsie haha, de kassiere keek verbaast hoe ik €357 aan boodschappen in mijn fiets probeerde te doen. 😅🤣 het zag er wel grappig uit moet ik zeggen. Zie je het al voor je? Zo'n gozer die zijn hele fiets ombouwt tot een boodschappen busje😂

 

Oh was jij dat

 

Groetjes,

M&M's

Hi Gebruiker c,

 

dankjewel voor je reactie.

😊👍

Ik hoor wel eens van mensen dat ze nooit meer naar oude foto's en filmpjes kijken, omdat het geweest is en nooit meer terugkomt, maar die herinnering blijft toch voor altijd.ja, dat hoor ik ook wel is. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik ook niet zoveel daar naar kijk, maar ja om dat alleen te kijken is ook weer iets vind ik en ja eerlijk gezegd hou ik er niet echt van als ik op de foto sta. Maar dat licht aan mij zelf.

 

ah ja, das voor iedereen verschillend. Het is ook niet zo dat we alleen maar terugkijken, maar soms is het wel leuk om weer dingen terug te zien. Het is vaak toch net ff anders dan dat je je het herinnert of kleine dingetjes vallen nu ineens op.

ja,dat is wel zo. Dat maakt het denk ik ook leuk.

Ik weet niet of je mee hebt gekregen dat ik papa's auto total loss heb gereden …., nou ja was niet mijn schuld, ik zat alleen aan het stuur toen.

als het niet jouw schuld was , kun je er niks aan doen, gelukkig ben jij ongedeerd toch?

 

Ja, gelukkig alleen geschrokken, alle airbags waren eruit geploft enzo, maar het was gebeurd voordat je er erg in had. Nou ja, ik zag het op het laatst wel aankomen,. Wij reden op een voorrangsweg en hij kwam van rechts en bleef maar doorrijden. Op het laatst had ik nog ff gas gegeven, maar hij tikte ons toch nog net aan rechtsachter en toen  slipten we en kwamen we via een muurtje (de hele rechterkant van voor tot achter beschadigd)  in een droge sloot, soort van. Op zich leek de schade mee te vallen, maar er zat toch een knik in de constructie en door die tik rechtsachter was het wiel helemaal krom en dat muurtje hielp er ook niet echt aan…. Bovendien was er nog iets van een betonnen paal/rand waar we met de motor aan de onderkant overheen waren gereden, dus er was ook allemaal olie uit gelopen en flink wat schade aan de motor en versnellingsbak vertelden ze later bij de garage.oeiii , ik neem aan dat de brandweer kwam, wegens de olie? Dat is meestal vanwege het protocol dat er olie uit komt. Ik denk dat ze in een TS (tankautospuit) of een Vito of een t5 of t6 je. Ovdgs.(officier van dienst gevaarlijke stoffen ) of iets in die richting. 

ik snap wel dat er dan veel schade is aan de versnellingsbak,  er was ook een grote klap. Ik weet niet of er bij jullie nog andere hulpdiensten aanwezig waren, zoals de VP(verkeerspolitie) , maar dat hoor ik nog wel van jou denk ik. Gelukkig is er niemand gewond geraakt 

Einde oefening zal ik maar zeggen. Wel jammer, maar ja, er zijn ergere dingen. Die papa nu heeft is ook wel een mooie hoor.

ja, maar het is toch wel een beetje zonde.  Dat is dan mooi meegenomen. (Dat ie een mooie heeft)

Het zag er een beetje uit als een kruising tussenoeiiii. 

Bron:https://www.autoblog.nl/archive/2011/09/21/amsterdam-bmw-5-touring-heeft-tikje-gekregen

en deze

Bron: https://www.autojunk.nl/2016/05/r-i-p-bmw-5serie-touring-denemarken

Btw dit zijn gewoon plaatjes van internet en niet van papa's auto. Maar om een idee te hebben.ja , snap ik, dat zou ook niet slim zijn.

 

@Gebruiker c

ik heb even gekeken en mezelf in verder verdiept,  je kan dat aanvragen tegen een betaling, dus dat kan je aanvragen. Ik weet niet hoeveel dat kost , maar dan zit je in een soort van pakket.  En als ik een gokje zou doen zit die prijs tussen de €400 en €1100 .(ja ik weet het , het is veel geld en er zit een groot gat ertussen in.) Je moet dan wel weten dat je dan bijna een hele dag daar bent, met daarbij all3s verzorgd word.

 

Oeps, das wel best veel geld voor een Vaderdags cadeautje om dan zelf je auto op te halen, maar ja, net wat je zegt zit er vast wel van alles bij. We gaan gewoon, al is het uit nieuwsgierigheid, eens kijken wat je dan de hele dag doet en krijgt.dat is zeker.  Dat is bij elk merk anders. Toen mijn vader zijn nieuwe Tesla model S ging ophalen, kreeg hij een rondleiding,een lunch , een kijkje in hoe zijn eigen auto gemaakt werd. Hij kreeg een schaalmodel van zijn auto mee , en een paar kledingstukken.  Ik moet wel zeggen dat hij dit zelf graag wou. Dat is denk ook de rede waarom mijn vader bereid was om tussen de €1350 en de €2200 te betalen daarvoor. Maar wij waren daar ook vanaf 09.45 en waren pas om 17.45 weer weg. We kregen natuurlijk ook nog eten en drinken mee. Maar daar moeten jullie inderdaad even nakijken wat bij BMW word gegeven.

Zal wel met lunch zijn en rondleiding ofzo. ja dat denk ik ook

Ik denk dat papa een eigen bijdrage moet doen :relaxed: of misschien vindt mama het ook een leuk idee, idk of opa ofzo…. Misschien mag ik of twin dan wel naar huis rijden met die nieuwe (als die er sws komt dan natuurlijk) of is dat beter van niet….

ik denk dat dat wel handig is, het is inderdaad wel wat geld. En ja mijn vader heeft het zelf betaald met een kleine bijdrage van mij en mijn moeder , maar hij heeft zelf het grootste deel zelf betaald.

dat zou wel leuk zijn als je terug mocht rijden., maar ik denk dat het leuker is voor je vader als hij zelf terug rijd. En misschien een tip. Als je erin hebt gereden,  wissel dan van plaats ,bijvoorbeeld dat je vader eerst aan het stuur zit en jij zit naast hem en je twin achter je vader , dat je dan van plaats wisselt met de klok mee ofzo. Want dan krijg je een complete beleving van de auto.😋 

 

@Gebruiker c

ik heb de boodschappen gehaald op mijn fietsie haha, de kassiere keek verbaast hoe ik €357 aan boodschappen in mijn fiets probeerde te doen. 😅🤣 het zag er wel grappig uit moet ik zeggen. Zie je het al voor je? Zo'n gozer die zijn hele fiets ombouwt tot een boodschappen busje😂

 

Oh was jij dathaha, ja dat was ik 😅👍😊😋  alleen had ik nog wat riemen achterop gedaan.voor de veiligheid.  En de politie zei er niks van. Ze zijn zelf 3x langs gereden😋 en 1 agent ging zelfs lachen.  Dus dan heb je iemand weer is laten lachen denk ik zo. 

 

Groetjes,

M&M's

Groetjes Gebruiker c 

Hi @Gebruiker c ,

 

Hi Gebruiker c,

 

oeiii , ik neem aan dat de brandweer kwam, wegens de olie? Dat is meestal vanwege het protocol dat er olie uit komt. Ik denk dat ze in een TS (tankautospuit) of een Vito of een t5 of t6 je. Ovdgs.(officier van dienst gevaarlijke stoffen ) of iets in die richting. 

ik snap wel dat er dan veel schade is aan de versnellingsbak,  er was ook een grote klap. Ik weet niet of er bij jullie nog andere hulpdiensten aanwezig waren, zoals de VP(verkeerspolitie) , maar dat hoor ik nog wel van jou denk ik. Gelukkig is er niemand gewond geraakt 

 

Nou papa had gewoon de politie gebeld omdat er olie lekte en we ook nog een verkeersbord omver hadden gereden. Dat was een verboden te parkeren verkeersbord dus ik dacht die kan ik beter ook omver rijden want anders krijgen we daar straks ook nog en bekeuring voor als ik de auto hier laat staan :joy::rofl:

Nee hoor, grapje, dat verkeersbord stond gewoon niet op een handige plek :stuck_out_tongue:

Er was niemand gewond dus hadden ze geen ambulance gestuurd. Ik weet niet wat voor brandweerauto er was. Voor mij zijn alle rode auto's met een zwaailicht erop en met mannen met van die pakken aan brandweerauto's. Er zat geen ladder op het dak. Iig niet zo'n hele grote.

Volgens mij had die sleepdienstman al wat van die poeder gestrooid vanwege de olie of andere vloeistoffen op een klein stukje weg, maar dat was van die andere auto denk ik. Hij kon niet echt onder die van ons komen om iets onder de motor te zetten. Volgens mij had ie nadat ie de auto op die vrachtwagen getakeld had nog wel wat met de schep in de grond gerommeld. Weet ik niet precies allemaal. Misschien kan ik dat nog op het filmpje zien wat ik gemaakt hebt.

 

Einde oefening zal ik maar zeggen. Wel jammer, maar ja, er zijn ergere dingen. Die papa nu heeft is ook wel een mooie hoor.

Hi Gebruiker c,

ja, maar het is toch wel een beetje zonde.  Dat is dan mooi meegenomen. (Dat ie een mooie heeft)

 

Ja, alleen zit hier niet zo glazen dak in en deze is een soort grijze en die vorige een mooie blauwe. In deze zit donkere bekleding en die ik kapot gereden had bijna wit zeg maar. Maar ja, verder is het wel een goeie.

 

 

xxx

... mijn vader zijn nieuwe Tesla model S ging ophalen, kreeg hij een rondleiding,een lunch , een kijkje in hoe zijn eigen auto gemaakt werd. Hij kreeg een schaalmodel van zijn auto mee , en een paar kledingstukken.  Ik moet wel zeggen dat hij dit zelf graag wou. Dat is denk ook de rede waarom mijn vader bereid was om tussen de €1350 en de €2200 te betalen daarvoor. Maar wij waren daar ook vanaf 09.45 en waren pas om 17.45 weer weg. We kregen natuurlijk ook nog eten en drinken mee. Maar daar moeten jullie inderdaad even nakijken wat bij BMW word gegeven.

 

hmmm, ja, ik denk dat papa dat toch wel een beetje veel geld vindt. Twin en ik gaan het iig niet betalen als Vaderdagscadeautje :relaxed:

Ergens is het wel leuk natuurlijk en op die hele auto valt dat bedrag wel mee, maar toch. Misschien als we een keertje bij de dealer zijn dat we het eens gaan vragen of op google nog zoeken

We kunnen ook gewoon vragen of de dealer iets leuks doet. Gewoon een doek erover en dan betalen wij daarna de chinees. Dan zijn we met 50 euro klaar, nou ja met een mannetje of 10 zal het wel wat meer zijn…. Eerder 150-200 euro, maar ja, weet nog niet. Misschien nog wel meer, want wij zijn thuis incl. pleegbroer en zijn vriend al met 9.en dan nog wat aanhang en opa's en oma's. Dat loopt ook al aardig op als ik iedereen mee tel. Nou ja, idk, we kunnen er nog bijna een heel jaar voor sparen. Ik denk dat we beter zelf nasi kunnen maken met sate, das veel goedkoper en net zo gezellig, toch?

 

Misschien mag ik of twin dan wel naar huis rijden met die nieuwe (als die er sws komt dan natuurlijk) of is dat beter van niet….

Gebruiker c schreef:

dat zou wel leuk zijn als je terug mocht rijden., maar ik denk dat het leuker is voor je vader als hij zelf terug rijd. En misschien een tip. Als je erin hebt gereden,  wissel dan van plaats ,bijvoorbeeld dat je vader eerst aan het stuur zit en jij zit naast hem en je twin achter je vader , dat je dan van plaats wisselt met de klok mee ofzo. Want dan krijg je een complete beleving van de auto.😋 

 

Twin zegt net dat wij nog niet in het buitenland mogen rijden want we hebben een 2toDrive rijbewijs. Pas als we 18 zijn. Wel balen, want dan mogen we in Frankrijk op vakantie ook niet met de auto rijden….

Ja, wisselen is wel leuker dan voor iedereen. Dan zou papa tot Nederland moeten rijden en wij de rest. Maar ja, ik weet niet wanneer die een andere wil gaan kopen. Deze is een demo en daar stond iets van 6000km op ofzo en die was net geen jaar oud zegt m'n twin. Ik weet dat niet.

 

Oh was jij dat

Gebruiker c schreef:

haha, ja dat was ik 😅👍😊😋  alleen had ik nog wat riemen achterop gedaan.voor de veiligheid.  En de politie zei er niks van. Ze zijn zelf 3x langs gereden😋 en 1 agent ging zelfs lachen.  Dus dan heb je iemand weer is laten lachen denk ik zo. 

 

Ja precies, wel lachen. Beter die riemen anders ligt alles op de straat…

 

Groetjes,

M&M's

Hi @Gebruiker c ,

@M en Ms 

Hi Gebruiker c,

 

oeiii , ik neem aan dat de brandweer kwam, wegens de olie? Dat is meestal vanwege het protocol dat er olie uit komt. Ik denk dat ze in een TS (tankautospuit) of een Vito of een t5 of t6 je. Ovdgs.(officier van dienst gevaarlijke stoffen ) of iets in die richting. 

ik snap wel dat er dan veel schade is aan de versnellingsbak,  er was ook een grote klap. Ik weet niet of er bij jullie nog andere hulpdiensten aanwezig waren, zoals de VP(verkeerspolitie) , maar dat hoor ik nog wel van jou denk ik. Gelukkig is er niemand gewond geraakt 

 

Nou papa had gewoon de politie gebeld omdat er olie lekte en we ook nog een verkeersbord omver hadden gereden. Dat was een verboden te parkeren verkeersbord dus ik dacht die kan ik beter ook omver rijden want anders krijgen we daar straks ook nog en bekeuring voor als ik de auto hier laat staan :joy::rofl:😅👍😆er nice😋 , hij heeft je wel wat afgeremd denk ik,  maar ja , dat is gelukkig maar een verkeersbord en die kan je meestal wel terug zetten ,ookal zit er een paar deuken en kromingen in, dat zie ik heel vaak op de weg naar werk en school.niks mis mee met een schuine toch (ik bedoelde een schuin verkeersbord natuurlijk 😋)

Nee hoor, grapje, dat verkeersbord stond gewoon niet op een handige plek :stuck_out_tongue:ah , dan was het wel een komisch verkeersbord geweest , maar niet dus 😋. Nee, ik denk het ook niet, maar hij heeft jullie denk wel afgeremd denk ik.

Er was niemand gewond dus hadden ze geen ambulance gestuurd.gelukkig was er niemand gewond dus.😊

 Ik weet niet wat voor brandweerauto er was. Voor mij zijn alle rode auto's met een zwaailicht erop en met mannen met van die pakken aan brandweerauto's. Er zat geen ladder op het dak. Iig niet zo'n hele grote.haha, ik denk dat ik wel weet wat voor een het was.  Denk dat het in de richting van deze gaat. Correct me maar als ik fout zit.

Volgens mij had die sleepdienstman al wat van die poeder gestrooid vanwege de olie of andere vloeistoffen op een klein stukje weg, maar dat was van die andere auto denk ik. Hij kon niet echt onder die van ons komen om iets onder de motor te zetten. Volgens mij had ie nadat ie de auto op die vrachtwagen getakeld had nog wel wat met de schep in de grond gerommeld. ik denk om te kijken of de grond vervuild was vanwege de olie.Weet ik niet precies allemaal. Misschien kan ik dat nog op het filmpje zien wat ik gemaakt hebt.👍

 

Einde oefening zal ik maar zeggen. Wel jammer, maar ja, er zijn ergere dingen. Die papa nu heeft is ook wel een mooie hoor.

Hi Gebruiker c,

ja, maar het is toch wel een beetje zonde.  Dat is dan mooi meegenomen. (Dat ie een mooie heeft)

 

Ja, alleen zit hier niet zo glazen dak in en deze is een soort grijze en die vorige een mooie blauwe. In deze zit donkere bekleding en die ik kapot gereden had bijna wit zeg maar. Maar ja, verder is het wel een goeie.oke,ach ja, zolang hij comfortabel rijd en veilig is is het wel goed denk ik.

 

 

xxx

... mijn vader zijn nieuwe Tesla model S ging ophalen, kreeg hij een rondleiding,een lunch , een kijkje in hoe zijn eigen auto gemaakt werd. Hij kreeg een schaalmodel van zijn auto mee , en een paar kledingstukken.  Ik moet wel zeggen dat hij dit zelf graag wou. Dat is denk ook de rede waarom mijn vader bereid was om tussen de €1350 en de €2200 te betalen daarvoor. Maar wij waren daar ook vanaf 09.45 en waren pas om 17.45 weer weg. We kregen natuurlijk ook nog eten en drinken mee. Maar daar moeten jullie inderdaad even nakijken wat bij BMW word gegeven.

 

hmmm, ja, ik denk dat papa dat toch wel een beetje veel geld vindt. Twin en ik gaan het iig niet betalen als Vaderdagscadeautje :relaxed:nee, snap ik. Je kan natuurlijk ook voor €65 een Ferrari huren voor een dagje 😉 , maar ik snap dat dat wel veel geld is. 

Ergens is het wel leuk natuurlijk en op die hele auto valt dat bedrag wel mee, maar toch. Misschien als we een keertje bij de dealer zijn dat we het eens gaan vragen of op google nog zoekenja , daarom. Ik zou als ik jullie was eerst ff op google kijken ja en daarna naar de dealer gaan om te praten voor een verassing,  bijvoorbeeld champagne geven als jullie vader de auto komt halen, of een extra accessoire voor in de auto, bijvoorbeeld een car parfum. Die kun je altijd kopen voor een mooi prijsje als voorbeeld.  Day1 heeft die dinge er ook staan als je dat zou willen.

We kunnen ook gewoon vragen of de dealer iets leuks doet. Gewoon een doek erover en dan betalen wij daarna de chinees.das ook wel leuk, het gaat natuurlijk om het gebaar.Dan zijn we met 50 euro klaar, nou ja met een mannetje of 10 zal het wel wat meer zijn…. Eerder 150-200 euro, maar ja, weet nog niet. Misschien nog wel meer, want wij zijn thuis incl. pleegbroer en zijn vriend al met 9.en dan nog wat aanhang en opa's en oma's. Dat loopt ook al aardig op als ik iedereen mee tel. Nou ja, idk, we kunnen er nog bijna een heel jaar voor sparen.ja, ik ken de extra struggles als je een beetje een groote familie hebt, ik ben gelukkig enigszins, maar als ik de familie uitnodig kom ik vaak al op minimaal 65 personen en dan moet ik nog de aanhang en eventueel kinderen bij tellen , want ja , mijn neef en nicht die hebben al kinderen. Dus ja , ik ken de extra struggle als je een groot familie hebt. Natuurlijk hebben jullie wel een groot gezin. En natuurlijk kunnen jullie er een jaar voor sparen.

Ik denk dat we beter zelf nasi kunnen maken met sate, das veel goedkoper en net zo gezellig, toch?ja, dat is ook gezellig. Ik moet nu ook lachen , want ik heb vandaag ook zelf nasi met sate gemaakt en lekker gegeten natuurlijk. Ik heb natuurlijk weer veel te veel gemaakt , maar ja, wij hebben thuis genoeg ruimte in de vriezer 😅 en anders kan ik de buurvrouw er wel blij mee maken, dan hoeft ze niet te koken die avond. (Doe ik wel vaker als ik veel te veel heb gemaakt) ik maak meestal veel te veel, hebben jullie dit ook als jullie koken?

 

Misschien mag ik of twin dan wel naar huis rijden met die nieuwe (als die er sws komt dan natuurlijk) of is dat beter van niet….

Gebruiker c schreef:

dat zou wel leuk zijn als je terug mocht rijden., maar ik denk dat het leuker is voor je vader als hij zelf terug rijd. En misschien een tip. Als je erin hebt gereden,  wissel dan van plaats ,bijvoorbeeld dat je vader eerst aan het stuur zit en jij zit naast hem en je twin achter je vader , dat je dan van plaats wisselt met de klok mee ofzo. Want dan krijg je een complete beleving van de auto.😋 

 

Twin zegt net dat wij nog niet in het buitenland mogen rijden want we hebben een 2toDrive rijbewijs. Pas als we 18 zijn. Wel balen, want dan mogen we in Frankrijk op vakantie ook niet met de auto rijden….ja, das inderdaad wel balen, maar ja , regels zijn er niet voor niks toch. En ja , jullie zijn voor jullie het weten 18 dus ja. Ik moet nog een maandje wachten en dan mag ik theorie examen doen en dan nog een half jaartje wachten en dan rijlessen en dan heb ik als ik 17 ben hopelijk mijn rijbewijs.  Ik pak wel het OV of vraag het wel aan een collega als ik naar het buitenland moet tegen die tijd dan. Das trouwens wel fijn dat jullie door heel Nederland mogen scheuren met begeleiding natuurlijk.  Word voor mij denk wel leuk,  dan kan ik met begeleiding door heel Nederland rijden.  Ik heb namelijk gesolliciteerd voor werk bij evenementen ​​​​​​.(ik moet wel nog een klus krijgen, maar ik dwaal weer is af) 

Ja, wisselen is wel leuker dan voor iedereen. Dan zou papa tot Nederland moeten rijden en wij de rest. Maar ja, ik weet niet wanneer die een andere wil gaan kopen. Deze is een demo en daar stond iets van 6000km op ofzo en die was net geen jaar oud zegt m'n twin. Ik weet dat niet.

ah, oke,  rijden is rijden zeg ik altijd maar . Als die demo prima rijd en je vader wil even wachten zou dat ook niet heel erg zijn, dan kan ie nog even goed nadenken aan de configuratie.  Oh , lekker das nog weinig km voor iets minder dan 1 jaar oud. 

Oh was jij dat

Gebruiker c schreef:

haha, ja dat was ik 😅👍😊😋  alleen had ik nog wat riemen achterop gedaan.voor de veiligheid.  En de politie zei er niks van. Ze zijn zelf 3x langs gereden😋 en 1 agent ging zelfs lachen.  Dus dan heb je iemand weer is laten lachen denk ik zo. 

 

Ja precies, wel lachen. Beter die riemen anders ligt alles op de straat…

ja, haha, het is al is eerder voorgekomen dat ik omkukelde en alles op straat terecht kwam😅 , ik heb er nog een foto van, maar die kan ik jammergenoeg niet laten zien. De rede ken je wel.  Ik heb nu wel boodschappen voor woensdag besteld,  want ik moest even boodschappen doen voor de buurvrouw die die week jarig is. En om met €800 euro in mijn portemonnee naar de winkel te gaan en met mijn fiets dat allemaal mee te nemen vind ik wel te . En ja , dan betaal ik liever 7.50 meer dan dat ik de weg onveilig maak met mijn fietsbewegingen die lijken alsof ik stommer dan stom dronken ben terwijl ik nog nooit heb gedronken😅😋.

Groetjes,

M&M's

Groetjes Gebruiker c 

Hi Gebruiker c,

 

we ook nog een verkeersbord omver hadden gereden. Dat was een verboden te parkeren verkeersbord dus ik dacht die kan ik beter ook omver rijden want anders krijgen we daar straks ook nog en bekeuring voor als ik de auto hier laat staan :joy::rofl:😅👍😆er nice😋 , hij heeft je wel wat afgeremd denk ik,  maar ja , dat is gelukkig maar een verkeersbord en die kan je meestal wel terug zetten ,ookal zit er een paar deuken en kromingen in, dat zie ik heel vaak op de weg naar werk en school.niks mis mee met een schuine toch (ik bedoelde een schuin verkeersbord natuurlijk 😋)

Nee hoor, grapje, dat verkeersbord stond gewoon niet op een handige plek :stuck_out_tongue:ah , dan was het wel een komisch verkeersbord geweest , maar niet dus 😋. Nee, ik denk het ook niet, maar hij heeft jullie denk wel afgeremd denk ik.

 

eigenlijk ging het helemaal niet zo hard, het was binnen de bebouwde kom, maar het was een beetje glad, het was afgelopen winter. Het was meer doorglijden dan dat het hard ging. Maar doordat we een beetje slipten en ik tegen gestuurd had, schraapte een muurtje zo de hele zijkant kapot en even verderop stond dat verkeersbord. Ik denk dat ze die niet meer recht konden zetten, want die lag zo dubbel onder de auto en zo klem op dat betonblok waar we overheen waren gereden

 

Die brandweerauto was toch een grotere, maar niet zo'n hele grote zei papa en die kwam toevallig voorbij rijden. Die sleepautoman die had spul bij 'm dus de brandweer was na een tijdje rondkijken en niks doen weer weg gegaan. Ze hadden nog wel gewacht tot die auto weg getakeld was en dat kon die sleepman zelf. Oh lekker, heb ik dit net getypt zegt mijn twin dat de brandweer toch gestrooid heeft….. Ook goed, ik weet het niet meer precies. Komt zeker omdat ik dronken was...haha, nee dat was ik natuurlijk niet.

Ze zullen wel ff gekeken hebben naar of de grond vervuild was, zoals je al zei.

 

Ik vind het nog steeds een heel leuk idee zo je auto ophalen bij de fabriek, alleen denk ik dat het te duur is voor Vaderdag, dus iets met de dealer en dan lekker met zijn allen eten lijkt me misschien wel haalbaar. Die gaan we onthouden.

 

Een rijbewijs halen is altijd wel handig. Als je er het geld en de tijd voor hebt zou ik het als ik jou was zo snel mogelijk halen. Das nooit weg, toch?

 

Ze vinden het vast niet erg dat je boodschappen doet bij die supermarkt, zeker niet als je zoveel nodig hebt. Idd als je dat zelf allemaal moet gaan sjouwen, dan ben je nog wel even bezig, kun je het beter laten bezorgen. Leuk dat je je buurvrouw zo helpt en hopelijk is het over een paar dagen een leuk feestje.

 

Groetjes,

M&M's

Hi Gebruiker c,

 

we ook nog een verkeersbord omver hadden gereden. Dat was een verboden te parkeren verkeersbord dus ik dacht die kan ik beter ook omver rijden want anders krijgen we daar straks ook nog en bekeuring voor als ik de auto hier laat staan :joy::rofl:😅👍😆er nice😋 , hij heeft je wel wat afgeremd denk ik,  maar ja , dat is gelukkig maar een verkeersbord en die kan je meestal wel terug zetten ,ookal zit er een paar deuken en kromingen in, dat zie ik heel vaak op de weg naar werk en school.niks mis mee met een schuine toch (ik bedoelde een schuin verkeersbord natuurlijk 😋)

Nee hoor, grapje, dat verkeersbord stond gewoon niet op een handige plek :stuck_out_tongue:ah , dan was het wel een komisch verkeersbord geweest , maar niet dus 😋. Nee, ik denk het ook niet, maar hij heeft jullie denk wel afgeremd denk ik.

 

eigenlijk ging het helemaal niet zo hard, het was binnen de bebouwde kom, maar het was een beetje glad, het was afgelopen winter. Het was meer doorglijden dan dat het hard ging. Maar doordat we een beetje slipten en ik tegen gestuurd had, schraapte een muurtje zo de hele zijkant kapot en even verderop stond dat verkeersbord. Ik denk dat ze die niet meer recht konden zetten, want die lag zo dubbel onder de auto en zo klem op dat betonblok waar we overheen waren gereden

nee, haha, dan denk ook dat het nog helpt dat verkeersbord, en zo duur zijn die dingen gelukkig niet.

Die brandweerauto was toch een grotere, maar niet zo'n hele grote zei papa en die kwam toevallig voorbij rijden. beetje geluk bij een ongeluk.

Die sleepautoman die had spul bij 'm dus de brandweer was na een tijdje rondkijken en niks doen weer weg gegaan. Ze hadden nog wel gewacht tot die auto weg getakeld was en dat kon die sleepman zelf. Oh lekker, heb ik dit net getypt zegt mijn twin dat de brandweer toch gestrooid heeft….. Ook goed, ik weet het niet meer precies. Komt zeker omdat ik dronken was...haha, nee dat was ik natuurlijk niet.oh, ik schrok al.

Ze zullen wel ff gekeken hebben naar of de grond vervuild was, zoals je al zei.

👍

Ik vind het nog steeds een heel leuk idee zo je auto ophalen bij de fabriek, alleen denk ik dat het te duur is voor Vaderdag, dus iets met de dealer en dan lekker met zijn allen eten lijkt me misschien wel haalbaar. Die gaan we onthouden.das ook een leuk idee! Zolang jullie het leuk en gezellig hebben maakt het niet uit. En jullie kennende (weet niet of ik het goed heb😉) maken jullie er zelf wel een feestje van.

 

Een rijbewijs halen is altijd wel handig. Als je er het geld en de tijd voor hebt zou ik het als ik jou was zo snel mogelijk halen. Das nooit weg, toch?dat ga ik zeker doen! Ik ben nog 15 , ik ben dan bijna 16, en dan ga ik wel vast mijn theorie doen en dan een half jaartje wachten en dan mag ik rijlessen en dan als ik q7 ben hopelijk heb ik hem dan, en ja ik heb met mijn bedrijfje , mijn handeltje en veel werken wel meer dan voldoende gespaard hiervoor laat ik maar zeggen😅 en ik kan natuurlijk altijd tijd vrij maken als dat moet. 

 

Ze vinden het vast niet erg dat je boodschappen doet bij die supermarkt, zeker niet als je zoveel nodig hebt.nee, dat denk ik ook  niet 

Idd als je dat zelf allemaal moet gaan sjouwen, dan ben je nog wel even bezig, ja, dat klopt, en ik kan best wel wat kilo's sjouwen,  maar dit was even de beste optie dacht ik.

kun je het beter laten bezorgen. ja

Leuk dat je je buurvrouw zo helpt en hopelijk is het over een paar dagen een leuk feestje.ja , tnx, ik ben blij dat ik haar kan helpen! Het is een aardig vrouwke van 93 die nog helemaal fief is laat ik maar zeggen 😅 ze heeft een Samsung galaxy s10 ,een pc , en rijd nog auto , ze sport nog. Dus ja ze is nog helemaal met de tijd bij. Alleen zulke dingen zijn dan voor haar moeilijk,  en ik help haar dan zo nu en dan met wat dingen.  Dit was dan de boodschappen,  maar de vorige keer had ik geholpen met wat spullen van de bovenverdieping af te halen met haar zoon. Ze slaapt beneden en het is een gezellig klein vrouwke. En haar zoon is ook best klein trouwens. En daar kom ik dan aan, haha. Ik heb toen minimaal mijn hoofd 5x gestoten. Omdat het gewoon te laag is. 

maar dat maakt niks uit, ik doe het graag!

dat feestje van haar word vast gezellig, het is echt soms een feestbeest,  ze zal je echt verbazen ! Als je ze ziet😅

 

Groetjes,

M&M's

Groetjes Gebruiker c 

 

Edit: ik denk dat ik maar is naar bed ga😅 , ik moet er om 05.10 uit niet dat dat nieuw is voor mij, maar ja. 

 

Hey @M en Ms ,

 

Ik ben er weer!

Nu denk je alweer. 

Ja, alweer ja. Ik kwam net op een idee, kijk maar wat je er mee doet,  ik weet dat Chinees maken of halen ook heel leuk en gezellig is, maar misschien iets voor 2 jaar.😋

 

Hebben jullie al is gedacht aan een helikopter rondvlucht? 

Ik heb hieronder even een site gezet om even te kijken , als je dat leuk vind natuurlijk. 

https://www.helikopter-vlucht.net/rondvluchten-cat/

En hier nog eentje. 

https://www.helicopters.nl/rondvlucht

En nog eentje. (Deze is wel een aanrader als je wilt weten dat hij bij de meeste in de buurt een opstapplaats heeft.)

https://123helikoptervluchten.nl/

 

Nu even wat anders .

Hoe gaat ie daar in Frankrijk?  

Ik had al gelezen dat jullie al lekker aan het zwemmen waren met jullie vrienden,  en die lekker aan het stoeien waren in het zwembad enzo.

 

Nou , was heb weer denk ik.

Hopelijk heeft het je op ideeën gebracht!

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Hi Gebruiker c,

 

dankjewel voor je mee denken.

Soms heb ik niet gelijk tijd om een reactie te geven en dan laat ik al die topics waar ik op wil reageren open staan op mijn laptop, maar dan staan er soms zo veel open dat ik het overzicht een beetje kwijt ben. Lekker slim hè :rofl:

Dan gebeurt het ook nog regelmatig dat mijn laptop ineens denkt, weet je wat, ik ga lekker even opnieuw opstarten en dan is alles natuurlijk afgesloten als ie weer opgestart is. Ik weet niet waarom die dan opnieuw op moet starten, soms krijg ik eerst een blauw scherm dat er iets mis is gegaan ofzo.

 

Nou ja, soms kom ik er dus pas achter dat ik ergens wilde reageren nadat er iemand anders een nieuwe reactie heeft geplaatst, dus ja,, dan weet je waarom het soms lang kan duren of niet gebeurt.

 

Nog even over jouw laatste en voorlaatste reactie:

 

zo'n helikoptervlucht lijkt me ook wel chill. 

We hebben wel al eens in een luchtballon gezeten en dat was echt super.

Met een heli kun je natuurlijk sneller vliegen en kun je ook meer zien. Het lijkt me wel leuk om dan over ons huis en de zaak van papa te vliegen en je kunt dan vast ook mooie foto's maken.

Ik heb wel al eens in een heli gezeten, alleen die stond op de grond :stuck_out_tongue:

 

Btw bij ons in de buurt is ergens ook een zweefvliegveld. Ik heb wel eens gehoord dat je dan soms mee mag vliegen. Dat lijkt me ook wel apart. Alleen kan papa dan maar alleen mee, denk ik, want die vliegtuigen zijn niet heel groot, maar zouden ze dat dan ook filmen. Ik bedoel dan kunnen wij ook zien hoe die reageerde.

 

Als we het dan toch over de lucht hebben, denk je dat je kan kiezen waar je een duo-parachutesprong (of hoe heet dat)  kan maken. Ik bedoel, we wonen vlak bij het strand en dan zou het wel leuk zijn als je daar dan naar beneden mag springen. Ik snap wel dat je dat niet zomaar kan en mag doen, maar zou je dan een vergunning kunnen krijgen ofzo. Niet midden in de zomer natuurlijk, want dan zijn er veel te veel mensen op het strand. Maar het zou wel cool zijn als we papa uit een vliegtuig gooien haha boven zijn eigen zaak en dat ie dan voor de deur landt. Ik zou dat zelf ook wel tof vinden om te doen….

 

Ik denk niet dat dat kan, maar ja, was zomaar een ideetje. Of in zo'n buis met een grote ventilator vliegen. Nou kom ik niet op de naam van dat ding, maar dan kunnen wij zelf natuurlijk ook mee doen. Wij vinden het wel leuk als we (twin en ik)  ook mee kunnen doen, snap je. We gunnen papa natuurlijk een leuke dag of uurtje of 5 minuten kweenie hoe lang je daarin mag), maar we willen het zelf ook wel graag.

 

Oh ja bungee jumpen gaan we niet doen, want ik plas al in mijn broek voordat ik moet springen denk ik.

Ben jij wel eens in zo'n bal geweest die ze afschieten? Zo'n omgekeerde bungee jump. Dat lijkt me ook wel eng, maar dan hoef je niet eerst naar beneden te kijken, zoals bij bungee jumpen.

We hebben geen hoogtevrees, maar het idee dat je elastiek knapt ofzo speelt ook wel een rolletje….

 

Over je rijbewijs, je kunt toch ook snelcursus doen van een paar dagen ofzo of anders een uurtje in de week, maar dan moet je die wel kunnen plannen.

 

Een slipcursus ik ok wel nice natuurlijk, maar die had je al gestuurd toch?

 

Oh op vakantie is alles goed. lekker ontspannen met de jongens. Ja, we zijn gewoon kleine kinderen als we in het water kunnen spelen en met onze vrienden kunnen we echt ons zelf zijn. We doen dan best kinderachtige dingen voor als je 17 bent, maar ja, we vinden het allemaal leuk. Gewoon zo iemand in het water duwen of kopje onder en een beetje stoeien. Het ziet er misschien apart uit, omdat we vaak bloot zijn, maar voor ons is dat niks bijzonders. er zijn ook geen bijbedoelingen. Onze vrienden vallen niet allemaal op jongens, maar die vinden het ook niet raar als we dan met een paar andere jongens iemand beet pakken en dan in het water proberen te gooien of zo soort van aan het worstelen/stoeien zijn. Andere jongens zie ik dat ook wel doen bij een zwembad of op het strand, alleen hebben die wel kleren aan en wij niet. Het is niks seksueels zeg maar.

 

Btw, ze hebben hier ergens bij het strand ook dat je met een parachute achter een motorboot kan hangen. Dan trekken ze je zo de lucht in, maar ik weet niet of dat echt leuk is om te doen. Heb je wel eens zoiets gedaan of iemand anders en vertel dan of het leuk is.

We doen wel zelf waterskiën/wakeboarden en hebben hier ook zelf (nou ja papa) een motorboot, das wel leuk.

iig leuk dat je nog ideetjes dropt. Dan hebben we genoeg keus voor volgend jaar…

Was het een leuk feestje bij je buurvrouw of had je alleen geholpen met de voorbereidingen?

 

Groetjes,

M&M's

Hey M en Ms

 

Misschien dat iemand dit idee al heeft genoemd, er zijn hier tenslotte al een hoop ideeën geplaatst, maar wat dachten jullie van een survivaldag, survivaltocht, survivaldinges? Zoiets kan je met de hulp van een organisatie beleven, of zelf in elkaar steken.

 

Persoonlijk zie in jullie liever onder de hoede van een professionele organisatie survivalen, zodat er grondig op jullie veiligheid wordt gelet. Steek je namelijk zelf het een en ander in elkaar, loop je het risico zaken over het hoofd te zien waar een organisatie weet van heeft. 

 

Zo’n survivalding is goed voor teambuilding, denk ik. Niet dat ik denk dat jullie extra teambuilding nodig hebben, maar zo nog eens samen zijn onder een gezamenlijke uitdaging kan nooit kwaad. 

 

Als iemand dit idee al had, claim het dan maar gerust terug :slight_smile:  Dit kwam gewoon in me op. 

 

Gr. Kenshin

Hi Gebruiker c,

hey M&M's

dankjewel voor je mee denken.graag gedaan! 

Soms heb ik niet gelijk tijd om een reactie te geven en dan laat ik al die topics waar ik op wil reageren open staan op mijn laptop, maar dan staan er soms zo veel open dat ik het overzicht een beetje kwijt ben. Lekker slim hè :rofl:snap ik.

Dan gebeurt het ook nog regelmatig dat mijn laptop ineens denkt, weet je wat, ik ga lekker even opnieuw opstarten en dan is alles natuurlijk afgesloten als ie weer opgestart is. Ik weet niet waarom die dan opnieuw op moet starten, soms krijg ik eerst een blauw scherm dat er iets mis is gegaan ofzo.ja, ik snap wat je bedoelt. Waarschijnlijk of een Windows update of dat hij te lang aanstaat zonder dat er met een muis ofzo is bewogen denk ik. Heb ik ook soms. 

 

Nou ja, soms kom ik er dus pas achter dat ik ergens wilde reageren nadat er iemand anders een nieuwe reactie heeft geplaatst, dus ja,, dan weet je waarom het soms lang kan duren of niet gebeurt.is niet erg! Snap ik.

 

Nog even over jouw laatste en voorlaatste reactie:

 

zo'n helikoptervlucht lijkt me ook wel chill. 

We hebben wel al eens in een luchtballon gezeten en dat was echt super.nice! Mijn neef heeft dat ook gedaan met zijn vriendin en toen deed hij voor de grap wat ze bij de titanic deden, je weet wel toen bij die punt voorin.

Met een heli kun je natuurlijk sneller vliegen en kun je ook meer zien. Het lijkt me wel leuk om dan over ons huis en de zaak van papa te vliegen en je kunt dan vast ook mooie foto's maken.dat zeker.

Ik heb wel al eens in een heli gezeten, alleen die stond op de grond :stuck_out_tongue:😄 ik ook , alleen dat was de prive heli van de oude baas van mijn vader. Die man zwemt in de miljoenen,  hij is ook een goede zaken man. (Mijn vaser werkt er niet meer, het werd overgenomen)

 

Btw bij ons in de buurt is ergens ook een zweefvliegveld.oh leuk, bij mij achter in de weilanden zie ik ze soms wel is opsteigen,  dat zijn ook stunt vliegtuigen en zweef vliegtuigen.(nu niet meer zo vaak als eerst maar nu nog best wat keer)

Ik heb wel eens gehoord dat je dan soms mee mag vliegen.ja, dat kan ja. Licht ook aan wie de piloot is.

Dat lijkt me ook wel apart. Alleen kan papa dan maar alleen mee, denk ik, want die vliegtuigen zijn niet heel groot, maar zouden ze dat dan ook filmen.ja dat kan! Gewoon met 2 go pro's  een die op je vader gericht staat en 1 die naar buite gericht staat.

Ik bedoel dan kunnen wij ook zien hoe die reageerde.ja, dat kan. Moet je natuurlijk ook aan de piloot vragen, maar meestal kan dat wel.

 

Als we het dan toch over de lucht hebben, denk je dat je kan kiezen waar je een duo-parachutesprong (of hoe heet dat)bedoel je tandem parachutesprong? 

  kan maken. Ik bedoel, we wonen vlak bij het strand en dan zou het wel leuk zijn als je daar dan naar beneden mag springen.ik weet niet of dat kan, dat moet je even navragen. Meestal is dit op een strand of op een weiland.

Ik snap wel dat je dat niet zomaar kan en mag doen, maar zou je dan een vergunning kunnen krijgen ofzo dat licht ook aan wat alles is en wat je gaat doen, maar dat moet je gewoonnavragen. . Niet midden in de zomer natuurlijk, want dan zijn er veel te veel mensen op het strand. Maar het zou wel cool zijn als we papa uit een vliegtuig gooien haha boven zijn eigen zaak en dat ie dan voor de deur landt. Ik zou dat zelf ook wel tof vinden om te doen…. ik weet niet of dat voor de zaak mag, maar vragen kan altijd. Je kan denk wel bij een weiland ofzo, maar vraag dat na. Als jullie dat ook willen doen. Hier een linkje. 

https://www.parachutespringen.nl/

 

Ik denk niet dat dat kan, maar ja, was zomaar een ideetje. Of in zo'n buis met een grote ventilator vliegen. Nou kom ik niet op de naam van dat ding, maar dan kunnen wij zelf natuurlijk ook mee doen. bedoel je indoor skydiveing?

hier een linkje.https://indoorskydive.com/tickets/

Wij vinden het wel leuk als we (twin en ik)  ook mee kunnen doen, snap je. ja , dat snap ik.

We gunnen papa natuurlijk een leuke dag of uurtje of 5 minuten kweenie hoe lang je daarin mag), maar we willen het zelf ook wel graag.dat snap ik. Dat licht ook aan hoelang er op de site staat. Kijk er naar is op.

 

Oh ja bungee jumpen gaan we niet doen, want ik plas al in mijn broek voordat ik moet springen denk ik.

Ben jij wel eens in zo'n bal geweest die ze afschieten? nee, ik zelf niet , maar mijn neef wel.  Hij vond het wel heel leuk.

Zo'n omgekeerde bungee jump. Dat lijkt me ook wel eng, maar dan hoef je niet eerst naar beneden te kijken, zoals bij bungee jumpen.nee, dat klopt.

We hebben geen hoogtevrees, maar het idee dat je elastiek knapt ofzo speelt ook wel een rolletje….ja,ik heb wel erge hoogte vrees,  kun je nagaan dat ik een tijdje geleden heb gedacht (zat toen met zelfmoord gedachtes en had al zm pogingen gedaan) wat zou er gebeuren als ik nu naar beneden spring? En dat was van een echt hoog gebouw,  ik denk zeker wel 60 verdiepingen. (Was een van de grootste gebouwen ). Dus ja, ik hou niet van hoge gebouwen , maar ten maakte dat niks uit. Oke terug naar het leuke dingen.

 

Over je rijbewijs, je kunt toch ook snelcursus doen van een paar dagen ofzo of anders een uurtje in de week, maar dan moet je die wel kunnen plannen.plannen kan ik wel, maar ik ben en nog geen 16 en ik moet 16, 5 zijn om rijlessen te nemen. Dus ook cursussen. Maar dat plannen gaat wel goedkomen. Tnx voor de interesse! 

 

Een slipcursus ik ok wel nice natuurlijk, maar die had je al gestuurd toch?ik heb echt geen idee😅.

 

Oh op vakantie is alles goed. lekker ontspannen met de jongens. Ja, we zijn gewoon kleine kinderen als we in het water kunnen spelen en met onze vrienden kunnen we echt ons zelf zijn. We doen dan best kinderachtige dingen voor als je 17 bent, maar ja, we vinden het allemaal leuk. Gewoon zo iemand in het water duwen of kopje onder en een beetje stoeien. Het ziet er misschien apart uit, omdat we vaak bloot zijn, maar voor ons is dat niks bijzonders. er zijn ook geen bijbedoelingen. Onze vrienden vallen niet allemaal op jongens, maar die vinden het ook niet raar als we dan met een paar andere jongens iemand beet pakken en dan in het water proberen te gooien of zo soort van aan het worstelen/stoeien zijn. Andere jongens zie ik dat ook wel doen bij een zwembad of op het strand, alleen hebben die wel kleren aan en wij niet. Het is niks seksueels zeg maar.ach , wat maakt het uit. Ik kan ook wel is zo zijn , dus ik pas er best wel bij😉😅haha.

 

Btw, ze hebben hier ergens bij het strand ook dat je met een parachute achter een motorboot kan hangen. Dan trekken ze je zo de lucht in, maar ik weet niet of dat echt leuk is om te doen. ka, dat is echt leuk om te doen! Echt een aanrader. 

Heb je wel eens zoiets gedaan of iemand anders en vertel dan of het leuk is.ookal had ik zm gedachtes en hoogtevrees boeide mij dat niet. Dus ik heb het wel gedaan. En nu vind ik als ik terug denk heel leuk!  Echt een aanrader!

We doen wel zelf waterskiën/wakeboarden en hebben hier ook zelf (nou ja papa) een motorboot, das wel leuk.das inderdaad wel leuk. Ik moet steeds een boot huren als ik op het water wil. Maar ik heb wel mijn contacten. Dus denk je dat je een klein bootje geregeld hebt krijg je ineens een joekel van een boot van 13 a14 meter. Haha. Maar ja, das ook leuk. En met mijn contacten is dat ook wel te verwachten. Natuurlijk regelen ze wel een speedboot erbij, maar dit is dan puur voor de lol en dat waardeer ik ook erg. Toch handig zoveel contacten.

iig leuk dat je nog ideetjes dropt. Dan hebben we genoeg keus voor volgend jaar…ja, ik ben nog wat dingen aan het bedenken,wat dacht je van een tripje in een soort van onderzee shark.  Deze kon je ook huren in Nederland,  ik wedt alleen niet waar.

Was het een leuk feestje bij je buurvrouw of had je alleen geholpen met de voorbereidingen?ja, het was wel een leuk feestje. Haha, ze kan ook echt je laten lachen en verassen,  ze deed haar stok weg en ging ineens de chachacha. En deed ook nog wat dans moves van nu . Dus ja, het was wel gezellig. Er kwam ook een achterkleinzoon( scheinbaar )van haar met een paar vrienden in een paar mooie auto's  waaronder audi rs6 , audio R8, BMW roadster , BMW z4 en nog een paar andere auto's.  Was wel gezellig.  En met die vrienden op afstand even praten. En uiteindelijk kwam het zo dat ze spullen moesten huren voor een bruiloft van een vriendin,  dus ik gelijk mijn nummer doorgegeven 😅😉.  Maar het was wel gezellig. Ik dacht dat ze niet veel familie meer had, maar er waren nog best veel man, natuurlijk wel 1.5 meter. Ze had het weiland verderop toch maar 5 van die grote party tenten opgezet. Dus ja,  was wel gezellig.  Ik ben maar denk een uurtje of 2 gebleven , want ik werd steeds gebeld en kreeg ook mails dus ja. Maar tnx voor de interesse! 

 

Groetjes,

M&M's

Groetjes Gebruiker c 

Hi Gebruiker c,

 

Als we het dan toch over de lucht hebben, denk je dat je kan kiezen waar je een duo-parachutesprong (of hoe heet dat) kan maken

Gebruiker c schreef:

bedoel je tandem parachutesprong? 

 

oh ja zo heet dat

 

xxx

Gebruiker c schreef:

ik weet niet of dat voor de zaak mag

 

ja, maar de zaak staat op het strand, maar zal je wel eerst vergunning moeten hebben van de gemeente

 

Of in zo'n buis met een grote ventilator vliegen. Nou kom ik niet op de naam van dat ding, maar dan kunnen wij zelf natuurlijk ook mee doen. b

Gebruiker c schreef:

bedoel je indoor skydiveing?

 

jep, kon er niet opkomen, bedankt voor het linkje. Lijkt me wel heel leuk

 

Btw, ze hebben hier ergens bij het strand ook dat je met een parachute achter een motorboot kan hangen. Dan trekken ze je zo de lucht in, maar ik weet niet of dat echt leuk is om te doen.

Gebruiker c schreef:

ja, dat is echt leuk om te doen! Echt een aanrader. 

 

ow, nou dan laten we 'm maar op het lijstje staan

 

Die onderzeeboot ziet er wel nice uit. Zal wel niet goedkoop zijn zo'n speciaal apparaat.

Mooi dat het een gezellig feestje was.

 

Alles bij elkaar is het al een aardig lijstje geworden. Thnx.

 

Groetjes,

M&M's

Hi Kenshin,

 

wat dachten jullie van een survivaldag, survivaltocht, survivaldinges? Zoiets kan je met de hulp van een organisatie beleven, of zelf in elkaar steken.

dat is best een leuk idee, misschien kunnen we het combineren met een keertje kamperen met papa. Bijvoorbeeld in de Ardennen. Daar heb je vast wel van die dingen.

 

Persoonlijk zie in jullie liever onder de hoede van een professionele organisatie survivalen, zodat er grondig op jullie veiligheid wordt gelet. Steek je namelijk zelf het een en ander in elkaar, loop je het risico zaken over het hoofd te zien waar een organisatie weet van heeft. 

wij kunnen beter iets doen dat veilig is. We maken al brokken genoeg, maar serieus, je hebt wel gelijk dat zoiets veilig moet zijn

 

Zo’n survivalding is goed voor teambuilding, denk ik. Niet dat ik denk dat jullie extra teambuilding nodig hebben, maar zo nog eens samen zijn onder een gezamenlijke uitdaging kan nooit kwaad. 

zo is het.

Btw ik zat net te denken dat het ook wel leuk is om met alle broers en zus ergens te gaan survivallen. Bij ons in de buurt heb je zo'n soort parcours/baan met klimmen en abseilen en nog meer dingen, maar die weet ik niet.

Sws bedankt voor je tip. Het is leuk en ook wel betaalbaar.

 

Groetjes,

M&M’s

Hi Gebruiker c,

 

Als we het dan toch over de lucht hebben, denk je dat je kan kiezen waar je een duo-parachutesprong (of hoe heet dat) kan maken

Gebruiker c schreef:

bedoel je tandem parachutesprong? 

 

oh ja zo heet dat

 

xxx

Gebruiker c schreef:

ik weet niet of dat voor de zaak mag

 

ja, maar de zaak staat op het strand, maar zal je wel eerst vergunning moeten hebben van de gemeente

ja, dat denk ik ook. Licht ook aan wanneer je het doet en of het strand druk is. 

Of in zo'n buis met een grote ventilator vliegen. Nou kom ik niet op de naam van dat ding, maar dan kunnen wij zelf natuurlijk ook mee doen. b

Gebruiker c schreef:

bedoel je indoor skydiveing?

 

jep, kon er niet opkomen, bedankt voor het linkje. Lijkt me wel heel leukgraag gedaan!  

 

Btw, ze hebben hier ergens bij het strand ook dat je met een parachute achter een motorboot kan hangen. Dan trekken ze je zo de lucht in, maar ik weet niet of dat echt leuk is om te doen.

Gebruiker c schreef:

ja, dat is echt leuk om te doen! Echt een aanrader. 

 

ow, nou dan laten we 'm maar op het lijstje staan

👍

Die onderzeeboot ziet er wel nice uit. Zal wel niet goedkoop zijn zo'n speciaal apparaat.nee, dat denk ik ook niet. Voor zover ik weet kost zo'n ding rond de €120,000 nieuw . 

Mooi dat het een gezellig feestje was.

tnx. 

Alles bij elkaar is het al een aardig lijstje geworden. Thnx.fijn om te horen. Graag gedaan!  Als jullie willen kan ik nog meer van die dingen bedenken, maar dat kost ff tijd.

 

Groetjes,

M&M's

Groetjes Gebruiker c 

Hey @M en Ms ,

 

Ik weet niet of je vader kleding leuk vind, maar misschien is iets kleins als kleding ook heel leuk.

 

En verder misschien kun je met hem is gaan kitesurfen. (Sorry voor spelling)

Ik wedt niet wat op zijn(en jullie )bukketlist staat . 

Het is niet veel.

 

Groetjes Gebruiker c 

 

 

 

Hi Gebruiker c,

Die onderzeeboot ziet er wel nice uit. Zal wel niet goedkoop zijn zo'n speciaal apparaat.nee, dat denk ik ook niet. Voor zover ik weet kost zo'n ding rond de €120,000 nieuw . 

 

das best veel geld, wij hebben ook een onderzeeboot en die kostte maar iets van 25 euro ofzo. Ja, eigenlijk was het de bedoeling dat ie bleef drijven, maar ja, van een opblaasboot van de Action kun je ook niet zo veel verwachten, zeker niet voor dat geld :rofl:

 

Ik weet niet of je vader kleding leuk vind, maar misschien is iets kleins als kleding ook heel leuk.

das altijd een goed idee

 

En verder misschien kun je met hem is gaan kitesurfen. (Sorry voor spelling) Dat is goed gespeld hoor

Ik wedt niet wat op zijn(en jullie )bukketlist staat . 

hij doet of deed al kitesurfen, lijkt me ook wel cool, maar ja, mama wil t niet, omdat twin en ik vaak teveel risico's nemen met sporten, we zijn nogal fanatiek en kitesurfen kan best gevaarlijk zijn

We hebben niet echt een bucket list. Meestal schrijven we van die dingen niet op om ooit nog eens te gaan doen, maar doen we ze gewoon 

 

Dankjewel maar weer :relaxed:

 

Groetjes,

M&M's

Hi Gebruiker c,

Die onderzeeboot ziet er wel nice uit. Zal wel niet goedkoop zijn zo'n speciaal apparaat.nee, dat denk ik ook niet. Voor zover ik weet kost zo'n ding rond de €120,000 nieuw . 

 

das best veel geld, wij hebben ook een onderzeeboot en die kostte maar iets van 25 euro ofzo. Ja, eigenlijk was het de bedoeling dat ie bleef drijven, maar ja, van een opblaasboot van de Action kun je ook niet zo veel verwachten, zeker niet voor dat geld :rofl:haha, ik had zo'n ding ook.  Dat ding deed gelijk de titanic na toen ik hem te water had gelegd. Daarom heb ik toen mijn onderwater drone gekocht. Hier een foto. 

ik heb hem een tijdje geleden verkocht.

Ik weet niet of je vader kleding leuk vind, maar misschien is iets kleins als kleding ook heel leuk.

das altijd een goed idee👍

 

En verder misschien kun je met hem is gaan kitesurfen. (Sorry voor spelling) Dat is goed gespeld hoor.     

oh mooi ! Gelukkig. Phoee 

Ik wedt niet wat op zijn(en jullie )bukketlist staat . 

hij doet of deed al kitesurfen, lijkt me ook wel cool, maar ja, mama wil t niet, omdat twin en ik vaak teveel risico's nemen met sporten, we zijn nogal fanatiek en kitesurfen kan best gevaarlijk zijnja, snap ik wel😅haha,dan zullen we dat maar even niet doen.

We hebben niet echt een bucket list. Meestal schrijven we van die dingen niet op om ooit nog eens te gaan doen, maar doen we ze gewoon oke, handig. Ik zelf ga ook niet klooien met een lijst, dus dan doe ik het niet.

 

Dankjewel maar weer :relaxed:

graag gedaan!  Ik doe het graag. 

Groetjes,

M&M's

Groetjes Gebruiker c 

 

Veel plezier in Frankrijk! 

Hey,

 

Hebben jullie al is gedacht aan een cadeau dat ook voor hem als voor zijn zaak is?

Misschien is een bepaald decorstuk wel leuk. Of als hij houd van vissen, ga een dagje met hem vissen. 

 

Groetjes Gebruiker c 

Hi Gebruiker c,

 

das ook wel een leuk idee, iets voor papa als ie aan het werk is. Er staan al foto's van ons op zijn kantoortje, maar ik denk dat de laatste zijn van toen we 14 waren ofzo, dat we op het strand aan het stoeien waren. Misschien is het wel leuk om wat nieuwe foto's te geven en dan er zelf een lijstje om te maken van aangespoeld hout. Ik denk dat opa ons dat wel wil leren en zelf vind ie het ook wel leuk om met ons dingen te doen.

Papa verkoopt het liefst vis aan de klanten, hij heeft niet echt geduld om zelf te vissen, maar bedankt weer voor de tips. Zoals je ziet hebben we er weer een ideetje door gekregen.

Misschien vind ie het wel leuk om een keertje met zijn vrienden op zo'n boot te gaan vissen, dat gaat niet echt om het vissen dan voor hem, maar vooral de gezelligheid, dus wie weet...misschien toch wel een goed idee haha...

 

Groetjes,

M&M's

Hey,

 

Ik zat nog is te denken, ik weet niet of dit al is verteld anders claim het maar.

 

Al is gedacht aan surfen ? (Wel met een begeleider)

Of ratten? (Ook met begeleiding )

Misschien ook leuk , zorbing? 

Of gewoon lekker paintballen?

 

Kijk maar wat je er mee doet.

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Hi Gebruiker c,

 

surfen doen we soms wel, papa deed dat al toen die jong was. 

of bedoel je van dat golfsurfen? Daar hebben we geen goeie branding voor, denk ik.

Raften, op zo'n vlot lijkt me wel cool, maar wij mogen dat soort dingen van mama niet, maar ik denk dat als we met papa zijn dat die dat wel cool gaat vinden. Mama vindt alles nogal snel te gevaarlijk, omdat ze denkt dat we dan nog extra risico's gaan nemen en dat er dan iets gebeurt.

Zorbing haha van de berg af in zo'n opblaasbal heb ik nog nooit gedaan. Ik denk dat ik er groen en geel uitkom en onder de kots zit dan :nauseated_face: Papa is ook niet zo'n held wat dat betreft.

 

Ik heb wel eens in zo'n bal gezeten dat je dan over het water kan lopen/rollen. Alleen mijn bal ging lekken en toen verzoop ik bijna., want die liep vol met water en ik zat er nog in. Jammer genoeg was het niet in de zomer en daarom waren al mijn kleren nat geworden. Dat was ergens op de kermis in zo'n soort zwembad. Toen had ik twin zijn onderbroek en t-shirt en trui of jasje gekregen om aan te trekken, want twin wilde natuurlijk wel weer gewoon zijn lange broek weer aan doen. Dan moesten we ergens buiten uit en aan kleden. Daarna liep ik daar in zijn onderbroek en op blote voeten in de winter onderweg naar de auto. We zijn toen eerst maar ff droge kleren aan gaan trekken.

 

Paintballen hebben we nog nooit gedaan, alleen laser gamen. Mama vindt paintballen ook niet zonder risico, omdat je van die balletjes soms blauwe plekken krijgt of iets in je oog ofzo en als we dan een fotoshoot hebben moeten ze die blauwe plekken eerst wegwerken enzo, dus ja. Ze heeft sws liever dat we niet allemaal van die dingen doen waarbij je kan vallen of krassen kan oplopen, zoals als we gaan mountainbiken in een bos ofzo en dan langs takken komen en onze armen open halen en dan staan we daar weer als we zwembroeken foto's moeten laten maken of andere foto's dat we weinig kleren aan hebben. De fotograaf is er niet blij mee dan, want soms kunnen ze wel simpel met poeder ofzo het wegwerken, maar we hebben ook wel eens gehad dat ie alle foto's moest retoucheren en dat kost dan weer extra tijd en dus geld enzovoorts enzovoorts. Eén keer had ik een hele kras zo helemaal over mijn buik en twin een keertje in zijn gezicht. Toen waren we nog wel iets jonger, maar mama baalt dan altijd als we weer eens een blauwe plek of schram hebben omdat we zonodig de dag ervoor nog iets stoms hadden gedaan.

 

Bedankt iig voor je aanvullingen.

 

Groetjes,

M&M's

Hi Gebruiker c,

 

surfen doen we soms wel, papa deed dat al toen die jong was. 

of bedoel je van dat golfsurfen? ja, dat bedoel ik.

Daar hebben we geen goeie branding voor, denk ik.👍

Raften, op zo'n vlot lijkt me wel cool, maar wij mogen dat soort dingen van mama niet, maar ik denk dat als we met papa zijn dat die dat wel cool gaat vinden. Mama vindt alles nogal snel te gevaarlijk, omdat ze denkt dat we dan nog extra risico's gaan nemen en dat er dan iets gebeurt.snap ik wel, een ongluk zit in een klein hoekje. 

Zorbing haha van de berg af in zo'n opblaasbal heb ik nog nooit gedaan. Ik denk dat ik er groen en geel uitkom en onder de kots zit dan :nauseated_face: Papa is ook niet zo'n held wat dat betreft.

 

Ik heb wel eens in zo'n bal gezeten dat je dan over het water kan lopen/rollen. Alleen mijn bal ging lekken en toen verzoop ik bijna., want die liep vol met water en ik zat er nog in. Jammer genoeg was het niet in de zomer en daarom waren al mijn kleren nat geworden. Dat was ergens op de kermis in zo'n soort zwembad. ja, die ken ik ook. Heb zelf nog niet in zo'n bal van de kermis gezeten, maar je hebt ook zoiets met zo'n bal in de vorm van voetbal.

Toen had ik twin zijn onderbroek en t-shirt en trui of jasje gekregen om aan te trekken, want twin wilde natuurlijk wel weer gewoon zijn lange broek weer aan doen. Dan moesten we ergens buiten uit en aan kleden. Daarna liep ik daar in zijn onderbroek en op blote voeten in de winter onderweg naar de auto. We zijn toen eerst maar ff droge kleren aan gaan trekken.aardig van hem en jammer van de natte kleding. Hopelijk ben je niet ziek geworden. 

 

Paintballen hebben we nog nooit gedaan, alleen laser gamen. Mama vindt paintballen ook niet zonder risico, omdat je van die balletjes soms blauwe plekken krijgt of iets in je oog ofzo en als we dan een fotoshoot hebben moeten ze die blauwe plekken eerst wegwerken enzo, dus ja. snap ik ook wel. Ik heb het zelf al best vaak gedaan, ik snap omdat jullie model zijn die dingen moeilijk is. Over dat oog, je krijgt een heel bescherm helm/masker, je kan er voor kiezen met of zonder bescherming enzo. Ik deed de eerste 2x met bescherming , maar daarna was het zonder, ik zelf kan best goed raken/schieten , dus was het vaak dat ze bij mij juist uit de buurt blijven😅😉. Maar ik snap dat dat moeilijk word voor jullie, laser gamen is ook cool, dat kan je anders nogeens proberen. Ik heb het 1x gedaan.

Ze heeft sws liever dat we niet allemaal van die dingen doen waarbij je kan vallen of krassen kan oplopen, zoals als we gaan mountainbiken in een bos ofzo en dan langs takken komen en onze armen open halen en dan staan we daar weer als we zwembroeken foto's moeten laten maken of andere foto's dat we weinig kleren aan hebben. De fotograaf is er niet blij mee dan, want soms kunnen ze wel simpel met poeder ofzo het wegwerken, maar we hebben ook wel eens gehad dat ie alle foto's moest retoucheren en dat kost dan weer extra tijd en dus geld enzovoorts enzovoorts. Eén keer had ik een hele kras zo helemaal over mijn buik en twin een keertje in zijn gezicht. Toen waren we nog wel iets jonger, maar mama baalt dan altijd als we weer eens een blauwe plek of schram hebben omdat we zonodig de dag ervoor nog iets stoms hadden gedaan.

snap ik, voor jullie is dat voor jullie modellen werk wel moeilijk.  Voor mij is het wel mogelijk omdat ik meestal gewoon lange mouwen aandoe en geen onderbroek alleen ofzo, dus mijn littekens maakt het niet uit (zijn er best veel, maar ik verberg het best goed ) en blauwe plekken, ja ik heb het nu erg druk dus ja, tijd voor die vrijetijds dingen😅. 

Bedankt iig voor je aanvullingen.

Graag gedaan! Ik doe het graag.

Groetjes,

M&M's

Groetjes Gebruiker c 

Reageer