Vraag

Als een jongens je plank noemen ben je dan niet aantrekkelijk?

  • 21 March 2018
  • 13 reacties
  • 1568 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoiii, ik heb een vraag en ik zit er vaak mee.
Ik ben 13 jaar en heb cupmaat AA en HELEMAAL geen kont!
Alle jongens uit mijn klas zeggen steeds dat ik kaulo plat ben en een plank ben?
Ben ik dan helemaal niet aantrekkelijk voor jongens??
Weten jullie iets meer hier van ik zou het graag horen!! Xx chaan!

13 reacties

Je bent nog jong. In de eerste werd ik ook altijd plank genoemd. Nu nog steeds heb ik weinig kont. De jongens gaan er mee door als ze een reactie van je terug krijgen. Negeer het en bespreek het met je mentor zou ik zeggen. Je mentor kan met hun praten en ervoor zorgen dat het gepest stopt! Laat ze je niet onzeker maken. Succes ermee xx
Hey
Maak je geen zorgen. Elke jongen houdt van iets anders en het gaat jongens ook echt niet alleen om het uiterlijk.
Bovendien denk ik dat omdat je 13 bent je nog wel wat meer 'vrouwelijke vormen' gaat krijgen.
Maak je dus niet druk en wacht eerst nog maar een paar jaar af.
Jonah
inderdaad , eerlijk gezegd fuck die boys die jou zo noemen , waarschijnlijk zijn zij niet eens knap. plus over je lijf hoef je je helemaal geen zorgen over te maken. Je bent het aantrekkelijkst als je gelukkig bent om jezelf en je lichaam! en als je je niet gelukkig voelt over je zelf ben je nog steeds mooi om wie je bent.
en inderdaad je kont en je borsten komen wel naarmate met leeftijd maar in ieder geval dont worry en enjoy je jeugd!!
"Ben ik dan helemaal niet aantrekkelijk voor jongens?? "
Neh...
Dat er een paar jongens denken dat ze grappig zijn sluit niet uit dat mensen jou leuk kunnen vinden.
Wie weet vinden mensen jouw gezicht wel prachtig, of die lach....
Hey, ik ben een jongen en ik heb ook wel eens gezien dat een meisje plank werd genoemd terwijl ze eig heel mooi was, sommige jongens zijn gwn klootzakken.
Heel erg bedankt allemaal?
Hey, ik ben een jongen en ik heb ook wel eens gezien dat een meisje plank werd genoemd terwijl ze eig heel mooi was, sommige jongens zijn gwn klootzakken.
Sommige inderdaad.
Hey Chaan,

Echt heel triest van hun. Als je een echte man bent, boeit het je niks hoe een meisje eruit ziet. En respecteer je degene altijd. Maar ik denk niet dat je hele leven verwoest is. Sommige mannen vallen niet op borsten of kont, het gaat eigenlijk meestal om je persoonlijkheid. Ik ben ook zo'n iemand ;)

-Robin
Dankjewel!!
Hoi,
Deze jongens zijn gewoon complete sukkels. Ik hoor vaak ook dingen zoals '... en ... zijn echt een plank. Als we ze nou voor de lokaaldeur vasthameren kan de leraar het lokaal niet meer in.' Ik ga hier vaak in mee , want als je als jongen in mijn klas je eigen mening geeft over dit soort dingen dan wil je zogenaamd fix met ze. *Dus geloof me, de helft van de jongens die dit zegt doet dit vanwege groepsdruk*

JelmerHelper
Hi,
Het is heel normaal dat je borsten nog niet heel erg groot zijn, want je bent aan je leeftijd te zien pas aan het begin van de puberteit. Dat maakt helemaal niks uit. En ik zou je er maar niks van aantrekken hoor.

~ JSD
Hi ik ben zelf ook 13 en heb ook eigenlijk niks maar ik zou je er niks van aantrekken doe ik ook niet, het is wel vervelend maar laat er niks van merken want dat vinden ze juist leuk, wat ik altijd doe is gewoon een rot opmerking terug maken .. je moet gewoon een Keer zeggen “ is jou leven zo saai dat je het daarom de hele tijd over mij moet hebben” het werkt echt ze weten vaak niet meer wat ze moeten zeggen !!
Ik hoop dat je er iets aan hebt

Gr probleemmeisjes2004

Reageer