Beantwoord

Al weer verliefd? :(

  • 13 September 2019
  • 4 reacties
  • 405 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey medemensen..
Ik ben een meisje van 14 en ik heb hulp nodig.. Op de basisschool heb ik vaak een vriendje gehad en dat was nooit serieus. In de 1e klas heb ik 1 vriendje gehad en in de 2e klas ook 1 vriendje. Dat vriendje uit de 2e klas was mijn enige en eerste serieuze relatie. Dat is nu ongeveer 2 maanden uit en ik zit nu in de 3e klas. Ik ben net terug van kamp met school en de laatste nacht bleef ik met 2 andere meiden bij de jongens in de tent "slapen". Slapen heb ik zo geschreven, omdat daar weinig van gekomen is. Ik lag naast een jongen die ik wel kende maar niet echt goed. We hebben de hele avond gepraat en uiteindelijk lagen we hand in hand in de tent. Niemand weet hiervan en dat wil ik laten tot we een relatie hebben en hij wil dat ook. Maar dat is het punt.. Is het raar als ik nu al weer een relatie heb? Gaan mensen rare dingen denken? Wat zouden mijn ouders ervan vinden? Ik weet niet wat ik moet doen, dus als je dit leest, geef mij advies..

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Anonymous 14 September 2019, 19:51

Bekijk origineel

4 reacties

Het is helemaal niet raar!!!!!!!! Echt niet!!!!!!
Ik had een soort gelijke situatie, maar bij mij was het dat mijn vriendje letterlijk ervoor nog een vriendinnetje had...Wij hebben het een tijdje geheim gehouden en hebben het geleidelijk verteld, dus eerst aan de bff's en dat zo door.....

Als je echt van hem houd en hij ook van jou, dan zou niks ertussen moeten kunnen komen...Dus je ouders niet en vooral je klasgenoten niet...

Wij vonden het ook lastig om ons niks van de anderen aan te trekken, maar bedenk je ff:
  1. is het het waard om je relatie te vervormen naar wat andere zouden denken? (nee)
  2. hebben zij überhaupt iets te zggen in jou keuzes? (nee)
Dus: ik zou doen wat jij wilt, niet denken aan wat anderen zouden denken enzo &#x; het is jou relatie en jou leven! Doe ermee wat je wilt!
Reputatie 2
Badge +3

nee hoor, zo gaat het soms.

Badge

Liefde is nooit raar. Ik denk, je kunt het wel overdrijven, maar het is nooit verkeerd, als je echt verliefd op hem bent. En zelfs, als andere mensen het raar vinden, trek je daar niks van aan!

Het is snel. Maar zolang het echte liefde is kan niemand je dit weigeren..
Je moet er wel van bewust zijn dat je als je namelijk zomaar allerlei relaties aangaat (hoeft niet perse jou geval te zijn!) Dat je daar later verschrikkelijk spijt van krijgt!

Maar zolang jij echt echt echt om deze jongen geeft hem liefhebt dan moet het kunnen denk ik!

Reageer