akward situaties...

• 3 juli 2014
  • 4 reacties
  • 243 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal,

Ik hoop dat jullie wat tips voor me hebben. Ik heb sinds kort een vriendin, we zijn redelijk close maar als we samen zijn is het vaak een beetje akward, ik weet niet wat ik moet zeggen enzo. Vandaag was ik weer met er weg, lekker buiten in de zon, maar het liep allemaal niet soepel. Ik vind er echt heel leuk, maar ik weet niet goed hoe ik het aan haar kan laten zien 😞 Ook voor haar zijn die akward dingen (als een vage knuffel ofso) irritant lijkt me...

Doeii, Hachi

4 reacties

Beste Hachi,

Wat je kunt doen is een beetje lachen om de 'awkward' momenten, en laten zien dat het niks uit maakt,
Zeg lieve dingen en geef aan hoeveel je van haar houd (dat vinden meisjes leuk)
Wees grappig, vertel wat over je hobby's of familie. Vraag naar haar lievelings dingen, muziek, dieren, kleur, familie, school, wat ze wil worden.

Als je dat al weet ga dan vragen of ze een keertje mee naar een bios wilt of een dierentuin of pretpark, dan komt het sowieso goed!

En als je niet weet wat je moet zeggen, sla een arm om der heen & kijk haar aan.

En je moet weten aan het begin van een relatie is het soms een beetje spannend, en je moet elkaar beter leren kennen.

Ik hoop dat je hier misschien iets aan hebt!
Greetz,[/i][/b]
Hoeveel relaties heb je al gehad? 

Ik denk dat het in het begin nogal awkward kan zijn. Het voelt allemaal nog niet zo naturel. Dat komt later nog wel. Jullie moeten zoveel mogelijk over elkaar te weten worden. Veel omgaan en het gaat allemaal steeds makkelijker. Geloof me!! 

Veel succes ermee!
Heeey,

Heel erg bedankt voor de reacties. Ik heb haar vanavonf verteld wat me dwars zat en ze vond t niet erg (ze deed juist heel lief 🙂 ) ik heb nog nooit een relatie gehad, dus het is allemaal nogal nieuw voor me ;)

Nogmaals bedankt! Hachi
als het je eerste relatie is verklaart dat het wel een beetje toch 🙂.
komt allemaal wel goed als jullie vaker samen zijn 😉

Reageer