Afwijzing en nu? Vrienden met crush?

  • 25 December 2018
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb dus een crush: al drie jaar, wat ik haat, maar dat terzijde. Twee jaar geleden was ik zo dapper hem uit te vragen, maar zijn antwoord luidde dat hij niet klaar was voor een relatie. Dus ik besluit stompzinnig genoeg om te wachten, nou ja, het was geen besluit. Het was meer dat ik gewoon verliefd bleef en het niet kon stoppen. Twee weken geleden heb ik hem uitgevraagd, maar hij wilde alleen als vrienden gaan. In die tussentijd, tussen de eerste en de tweede keer, zijn ook echt vrienden geworden en ik wil hem niet kwijt. Het probleem is alleen dat ik niet over hem heen kom zolang ik met hem omga. Als we praten zoek ik nog steeds naar signalen die zouden kunnen verraden dat hij me leuk vindt, terwijl ik ook weet dat het geen enkel nut of hoop heeft. Hoe moet ik over hem heen komen? Iemand tips?

1 reactie

Hallo!

Het is moeilijk om het er met hem over te praten, maar uiteindelijk komt er wel echt een moment dat het gaat gebeuren. Nu jullie echt vrienden zijn geworden denk hij er waarschijnlijk anders over dan eerst. Je moet je vooral niet te druk maken. Eerst kijken wat er gebeurd, dan pas geloven! Ik hoop dat je er zo snel mogelijk achter komt! (Waarschijnlijk komt er onder mijn reactie een hele goede van iemand anders, ik hoop dat je daar ook iets aan hebt)

Mvg Lemac

Reageer