Vraag

Aftrekken


  • Anonymous
  • 0 reacties
Wanneer begonnen jullie met aftrekken
En zijn jullie wel eens betrapt
Hebben jullie het wel een samen gedaan
En hoe heb je het gevraagd

14 reacties

Vertel gewoon
Met hoe je het hebt gevraagd heb ik het over samen trekken
Hey roydoy

Ik ben nu 13 en begon met rukken toen ik 12 was ik doe het nooit met mensen samen maar ik ben eigenlijk wel benieuwd how dat is ik ben 1 keer een soort van betrapt door mijn broer doei
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Wanneer begonnen jullie met aftrekken? - 12 jaar (denk ik)
En zijn jullie wel eens betrapt? - Nee
Hebben jullie het wel een samen gedaan? - Wel eens
En hoe heb je het gevraagd? - Het kwam er gewoon van
Ik begin op mijn 11e ben nog nooit betrapt heb het niet samen gedaan maar wil het echt wel een keer doen gewoon experimenteren heeft iemand tips???
Reputatie 3
Badge +8
Iemand vinden die ook wil experimenteren.
10 11 jaar
Nee nog niet gelukkig...
Ja in het zwembad... een soortvan. Onderwater dezen we het steeds aan elkaar...
Ik ben met hem naar het park gegaan en heb het hem gevraagd.. we hadden een gesprek over wie we het mooiste vonden van de klas en toen zij ik...
Weet je was mij heel giel lijkt... en toen gingen we zwemmen. Ik wilde het in een hokje doen maar hij wilde meer onder water dan had je minder contact snap je...
Zijn er nog meer mensen?
hoi

ik ben zelf een meid maar samen trekken ja meestal begint dit op oudere leeftijd rond de 14/15 als je er eerder klaar voor bent zou het natuurlijk eerder kunnen maar meestal kan je wel als je bijv. een vriendin hebt vragen of ze het bij je wilt doen maar meestal gebeuren zulke dingen tijdens de sex is niet gewoonlijk in je aller dagelijkse leven veel mannen fantaseren er wel over maar er zijn weinig vrouwen die een trio willen of dergelijke helaas is niet iedreen zo als bij fijttig tinten grijs zou natuurlijk wel leuk zijn
Ik ben bijna 13 en heb 5 of 6 x met een jongen uit m'n klas ge experimenteerd. We hebben geen relatie maar we hebben elkaar gepijpt en afgetrokken en we zijn op elkaar klaargekomen, eigenlijk is het best normaal als je op deze leeftijd wil experimenteren, vraag iemand of bgin een gesprek wat een beetje over sex gaat
Badge

Ik wil ook experimenteren maar kan niemand vinden of een dicpic sturen/krijgen lukt ook nooit

Het is beste als je al eens hebt gerukt met die gene in het echt. Dan is het meer vertrouwelijk

Reputatie 1

Ik ben bijna 13 en heb 5 of 6 x met een jongen uit m'n klas ge experimenteerd. We hebben geen relatie maar we hebben elkaar gepijpt en afgetrokken en we zijn op elkaar klaargekomen, eigenlijk is het best normaal als je op deze leeftijd wil experimenteren, vraag iemand of bgin een gesprek wat een beetje over sex gaat

Kun je uitleggen hoe het tot stand is gekomen in details ( de eerste keer (

Badge

Wanneer begonnen jullie met aftrekken
En zijn jullie wel eens betrapt
Hebben jullie het wel een samen gedaan
En hoe heb je het gevraagd

Ik ben op mijn 8e begonnen en voor het eerst klaargekomen op mn 12e, ik zou wel een keer voor de grap samen willen aftrekken.

Reageer