Vraag

afspreken met jongens

  • 3 June 2020
  • 5 reacties
  • 175 Bekeken

Badge

hey lieverdsss

k zit met iets vervelends ik mag van mijn ouders nog niet met jongen afspreken terwijl ik dat wel wil( kben 13) iedereen doet het al behalve ik heeft iem er nog ervaring mee?


5 reacties

Heyhey,

 

Ik heb soort van ervaring… Ik mag niet logeren en zodra het onderwerp naar jongens gaat zijn ze heel erg protective ofzo. Heel erg vervelend. Ze denken gelijk dat ik verkracht wordt ofzo. Ik ben ook echt bang zodra ik een vriendje krijg om het mijn ouders te gaan vertellen.

 

Groetjesss!!

Reputatie 3
Badge +2

Hey hey,

Wat irritant dat je ouders zo protective zijn.  Je kunt misschien vragen waarom je dan niet mag afspreken en misschien hebben ze wel een hele goede reden! Ze zijn wss gewoon bezorgt en ze weten zelf ook wel dat ze uiteindelijk niet kunnen kiezen met wie je om gaat. 

Had dat zelf ook maar nu ik een vriendje heb is het wat minder geworden, omdat ze hem heel aardig vinden. Je zou eens een vriend van je kunnen introduceren en misschien mag je dan wel bij hem logeren als ze hem aardig vinden!

XX:four_leaf_clover:

Badge

-Onnodige quote verwijderd-

hey,

6 maanden verder en er is nogsteeds nikks veranderd :(( xxx

Reputatie 3
Badge +1

Dat is echt jammer voor je, maar je hebt wel een plus punt je ontmoet tenminste mensen waar je heen kan.

 

#foreveralone

Kan je niet proberen om die jongen eens bij jou thuis te laten komen, zo kunnen je ouders hem leren kennen. Als hij zich dan een beetje gedraafd mag je misschien wel met hem afspreken.

J8j8

Reageer