Vraag

Afspreken met een fuckboy dilemma

  • 25 May 2018
  • 6 reacties
  • 321 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb net afgesproken om een keer te gaan "chillen" (zoals hij het noemt) terwijl ik weet dat hij een fuckboy is. Zoenen enzo en die honken enzo heb ik al wel gedaan maar k heb nog nooit seks gehad en heb hem duidelijk gemaakt dat ik dat ook niet wil. Ik heb na verschillende vervelende ervaring met jongens wel mijn lesje geleerd en ben zelfverzekerder dan ooit. Hij zegt dat hij het niet door gaat vertellen maar ik weet dat hij dat wel gaat doen. Het is niet het ergste want hij heeft geen bewijs. De gesprekken zijn nml nie opgeslagen op sc. Ik kan het altijd ontkennen als het rondgaat want we spreken pas af over twee weken.

Het gene waar ik alleen mee zit is dat ik weet dat hij een fuckboy is maar dat het me nie zo veel boeit ofzo. Hij zei dat hij wel seks wil maar ik heb duidelijk gezegd dat ik dat dus niet wil en kan mijn grenzen aangeven. Ook zei hij dat hij wel vaker dan 1x seks wilde maar ik zei dat hij me voor seks wel een paar keer moet uitnemen.

Ik ben er best prima mee om gewoon een keer voor de lol zoiets te doen, Maar ik ben gewoon bang dat ik nu een slet ben ofzo. Of dat vriendinnen dat van me gaan denken. Maar idk. Ik durf het ze dus niet te vertellen want ze gaan het me dan sws afraden en daardoor ga ik me nog slechter voelen terwijl ik er eigenlijk best prima mee ben. K weet wa k moe doen.

6 reacties

Hi Anoniieeemm,

als je het goedbedoelde advies van je vriendinnen al niet wilt horen, dan hoef ik er ook niet al te veel tijd in te steken.

Nou maar hopen dat die fuckboy zich aan de afspraken gaat houden. Ik ben benieuwd.

Ik hoop dat je toch een leuke avond hebt en btw hij kan van alles beweren ook al staat dat nergens te lezen. Zijn vrienden zullen hem vast wel geloven en de verhalen zullen wel rond gaan. Of ze nou waar zijn of niet.

Ik zou, ook al ben je dat niet van plan, iig goed voor jezelf zorgen qua anticonceptie. Dat scheelt iig in de onverwachte problemen.

Maak er een leuke avond van, maar laat je ook niet ompraten, dus doe geen dingen die je niet wilt.

Als hij jou niet respecteert mag je hem van mij wel een knietje geven.

Ik meen dit echt serieus. Better be safe than sorry :)

Groetjes,
M&M's
Voor mij klinkt het heel negatief bedoeld, maar ik kan er ook naast zitten want online kan je alles lezen zoals je wilt. Ik snap het advies van mijn vriendinnen en ik snap het ook. Mijn insteek is misschien niet helemaal goed uitgelegd. Ik ben meer een denker van als je iets wil doen dan ga er lekker voor meid! Ik ben heel openminded. Soms heb ik ook mijn onzekerheden waaronder dus dit. Ik zal het zeker veilig doen haha en bedankt voor je bezorgdheid. Ik ben er nognsteeds over na aan het denken en zal het waarschijnlijk ook met een vriendin bespreken.
Hi Anoniieeemm,

Het is zeker NIET negatief bedoeld, maar je stelt een vraag en tegelijkertijd geef je aan het meest waarschijnlijke antwoord wat je zal krijgen, niet te willen horen, door te zeggen dat je het niet met je vriendinnen gaat bespreken, omdat ze dan sws zeggen dat je het niet moet doen.

Het is meer bedoeld om er nog eens goed over na te denken, want er zitten zeker risico’s aan.

Ik heb gelezen dat je die risico’s wel weet en dat je ook je grenzen aan hebt gegeven, dus daar heb ik ook wel vertrouwen in.

Waar ik veel minder vertrouwen in heb, is in die jongen. Hij geeft al aan seks te willen hebben en ook wel meer dan één keer. Ik ken die jongen natuurlijk niet, maar jij noemt hem een fuckboy en fuckboys hebben niet voor niets zo’n bijnaam.

Je bent in een andere omgeving waarschijnlijk, waar je minder controle hebt over de situatie dan dat je thuis bent en voor zover ik uit je verhaal op kan maken zijn je vriendinnen er ook niet bij. Dus, een soort van jij alleen tegen die fuckboy met event. zijn vrienden/vriendinnen.

Ik wil ook dat je een leuke avond hebt, maar niet dat je achteraf het gevoel krijgt van “had ik het maar nooit gedaan”.

Ik weet niet of er alcohol of drugs aan te pas komen etc., want dat helpt meestal niet om grenzen te bewaren.

Het is dus vooral bedoeld als waarschuwing en uit bezorgdheid. Dat je het goed begrijpt.

Ik zou zeggen, doe wat je wilt, maar denk wel na over mogelijke risico’s en hoe je die wilt aanpakken/voorkomen.

Ik ken genoeg verhalen van hij had beloofd dat hij niet....., maar nou heeft hij toch.......en ik had geen pil en hij geen condoom........we zijn nu een week verder.......wat moet ik doen....hij vertelt tegen iedereen.......

Ik wil dus dat je terug kunt kijken op een leuke avond/ervaring :)

Groetjes,
M&M’s
Beste m en m jou reactie heeft me toch echt nog aan het denken gezet en ik ben net even flink kritisch geweest naar mezelf toe. En ik moet toegeven dat ik dit gewoon niet moet doen. Dus da ga ik hem morgen vertellen. Ik zat even in een bubbel omdat ik me de laatste tijd wat slechter voel en eenzamer en dan krijg ik al heel gauw dit gedrag. Misschien wel herkenbaar bij sommige. Nou die bubbel heb ik even kapotgeprikt en haha ik besef het me ook dat ik dit niet moet doen. Bedankt voor je reactie ik heb er uiteindelijk toch wat aan gehad .
Hi Anoniieeemm,

Ik vind het goed dat je kritisch bent op mijn reacties. Ik schrijf de dingen op zoals ik ze zelf voel en dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik dan ook gelijk heb.

Uiteindelijk gaat het om jou. Dat jij een leuk leven leidt op een manier die bij jou past.

Maar ik ken de andere kant ook, want papa zit in de horeca en er gebeuren dingen die niet altijd zo bedoeld zijn, maar die dan toch niet in alle gevallen fijn zijn (understatement).

Zelf ben ik samen met mijn twin misbruikt door een aantal jongens. Dat is natuurlijk een extreem voorbeeld en het wil natuurlijk niet zeggen dat zoiets jou ook zou overkomen. Maar wij dachten in het begin ook dat die jongens het beste met ons voor hadden.

Dat zit dus altijd in mijn achterhoofd en ik wil niet dat anderen zoiets overkomt en daarom kwam ik misschien wat hard over. Maar soms moet je hard zijn om iemand te bereiken. Mij was het er vooral om te doen, dat je er ECHT goed over na zou denken, ook over dingen die waarschijnlijk niet, maar mogelijk wel zouden kunnen gebeuren.

Ik gun je echt de leuke dingen in het leven en ik ben ook openminded en wil altijd nieuwe dingen ontdekken, dus dat herken ik wel.

Misschien kun je samen met je vriendinnen iets leuks gaan doen ofzo, idk.

Belangrijkste is dat het goed gaat met jou. Dat had ik altijd in gedachten, maar ik begrijp dat mijn eerste reactie een beetje sterk en misschien onaardig overkwam.

Slaap lekker :)

Morgen weer een dag om nieuwe dingen te ontdekken….;)

Groetjes 😃,
M&M’s
Ik zie net nog een typfoutje staan in mijn eerste reactie:

"Ik zou, ook al ben je dat niet van plan, iig goed voor jezelf zorgen qua anticonceptie. Dat scheelt iig in de onverwachte problemen."

MOET ZIJN

"Ik zou, ook al ben je niet van plan seks te hebben, iig goed voor jezelf zorgen qua anticonceptie. Dat scheelt iig in de onverwachte problemen."

Ik snap dat die eerste versie niet echt aardig over kwam, maar dat was dus een typo

Groetjes 🙂,
M&M's

Reageer