Afspreken

  • 2 July 2018
  • 7 reacties
  • 259 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
Ik heb een relatie met een jongen van 15 jaar (ik ben een aantal maanden ouder) en ik heb veel jongensvrienden wat hij niet fijn vind. Hij is een best jaloers type.
Nu is mijn vraag of het normaal is om met een jongen 1 op 1 af te spreken terwijl je een relatie hebt met een andere jongen
Hoor graag jullie antwoord

Xx RadeloosMeisje

7 reacties

Hoi

Als ke graag met een andere jongen wil afspreken maar je weet het niet zeker zou ik gewoon aan je vriendje vragen wat hij er van vind. Als het echt een goede relatue is dan moet hij op je vertrouwen en je gewoon met andere jongens laten afspreken

Xx
Sorry voor die paar type fouten trouwens.
Bedankt Trouble15,
Mijn vriend vind het volgens hem niet normaal vandaar dat ik dan zo aan mensen vraag of het normaal is of niet.
Als je een vriendje hebt mag je gewoon, vriendschappelijk, met andere jongens omgaan en afspreken.
Jouw vriendje moet minder jaloers zijn en je meer gaan vertrouwen
Gwn een advies: als hij het niet accepteert zou ik het gwn uitmaken, want 1) jij mag zelf bepalen wat je doet, niet hij. 2) een relatie zonder vertrouwen van beide kanten is geen (gezonde) relatie
Bedankt Angovis,
Ik ga er met hem over praten en hem dit uitleggen. Super bedankt voor je antwoord
Hoi!

Als je in een relatie zit, mag je op vriendschappelijke wijze met iedereen omgaan. Het geslacht is daarbij niet van belang. Je vriendje zou dit moeten begrijpen, en heeft het recht niet jouw vriendschappen te dwarsbomen.

Je zou kunnen zeggen dat je bi bent, en dan kijken of hij al je vriendschappen wil dwarsbomen. Misschien ziet hij dan in dat jou verbieden met vrienden om te gaan nergens op slaat.

Groetjes
x
Bedankt 100divergent11,
Ik ga er vandaag nog met hem over praten. Bedankt voor je reactie!

Reageer