Vraag

Afknapper

  • 23 May 2023
  • 25 reacties
  • 382 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik zie hier best veel vragen over wat meisjes of jongens aantrekkelijk vinden,  ik vraag me af wat is nou voor jullie een grote afknapper?

 

( dit topic is bedoelt en beetje met een knipoog,  dus voel je vooral niet aangesproken)


25 reacties

Ik zal zelf beginnen. Ik vind het een enorme afknapper als :

-iemand niet lief/ gemeen voor dieren is. 

- iemand zegt dat hij op Thierry Baudet gaat stemmen als hij 18 is

- vieze tanden of nagels heeft of niet lekker ruikt

( en de laatste is een beetje flauw, maar ik hou er zo niet van.....)

- ik knap ook echt af op jongens die parelketting of ringen dragen. 

 

Reputatie 1
Badge

mensen die denken dat sprookjes boeken echt zijn

Reputatie 7
Badge +6

De grootste afknapper voor mij is denk ik wel dat hij mij niet accepteert hoe ik ben. Dan zou ik me wel best gekwetst voelen :( Voor de rest vind ik het niet zo erg

Liefs x Banaantje <3

Reputatie 7
Badge +12

Een afknapper voor mij zou zijn dat hij me niet zou begrijpen, of als hij ruzie zoekt ofzo. Of als hij te lief is, ik wil geen jongen die het altijd met me eens is, ik wil gewoon een lieve jongen, of meisje, grijze ogen, sorry voor iedereen met grijze ogen, maar ik knap daar echt op af.

-OnlyMd

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Mimo,

whoeah, ik ben door de selectie bij jullie allemaal gekomen, alleen val ik wel op jongens, ik ben gay, dus hoe lief meisjes ook kunnen zijn, dat gaat 'm niet worden 😉

Uhm, waar ik op afknap:

  • jongens die roken, als ik die vieze rooksmaak in mijn mond zou willen bij het tongen dan kan ik net zo goed mijn tong gelijk in een asbak steken, dus roken is een no go, of als hij echt heel leuk is dan eerst tanden poetsen, minder roken en een smintje erin ofzo en uiteindelijk stoppen met roken, I guess, maar dat weet ik niet 100% zeker
  • jongens die hun piemel niet elke dag ff wassen…..ik vind kaas op een tosti nog wel oké, maar er zijn plekken waar ik geen kaas wil tegen komen….ik heb het nog niet echt meegemaakt, gelukkig, maar anders moet ie sws eerst ff lekker onder de douche en dan maak ik de boel wel ff schoon, dan weet ik zeker dat het goed gebeurt of hij doet 't zelf en ik doe dan nog wel ff een check to be sure
  • onbetrouwbare, oneerlijke jongens
  • verder ook een beetje wat jullie bij elkaar noemen

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Oh ja roken vind ik ook echt blehhhhhh

Reputatie 7
Badge +9

● slechte hygiene.

Gwn smerig was je handen en douche regelmatig.

● smerige / on opgeruimde kamer.

Messy room = messy life. Niet echt iets bij toe te voegen lijkt me

● geen humor.

Waardeer een grapje. Jeez.

● vapen / roken.

Hallo denk aan je gezondheid aub.

● flexen met slechte dingen.

"Ooh ik heb een 1.6 gehaald voor geschiedenis💪😎"

Niet cool.

● geen doorzettings vermogen.

● mentaal naar de tering zijn.

Als je depressie hebt of het gaat niet goed in het leven zou ik wachten tot dat je weer stabiel bent. want hier heb ik geen zin in en jij word er ook niet gelukkiger op.

● drugs verslaving.

Nee gwn nee. Ik ga geen junky daten.

● en mij proberen af te kraken. 

 

Heel veel punten, i know. Sommige van deze dingen kan ik door de vingers zien natuurlijk maar de meeste hiervan zijn wel zovan "🤦" snappie. Hoop dat je het begrijpt.

Reputatie 7
Badge +17

afknappers voor mij:

  • geen gevoel voor humor. Mensen die zichzelf heel erg serieus nemen vind ik ook niks
  • roken/drugsgebruik.  Lijkt me logisch. Roken is gewoon 🤢
  • slecht voor jezelf zorgen (hygiëne)  Spreekt voor zich denk ik.
  • Andrew Tate fans (moet je natuurlijk zelf weten maar dan hoef je het bij mij niet te proberen)

 

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb nog een paar toevoegingen aan mijn lijstje:

Roken, drinker, drugs gebruiker.

En als hij heel respectloos over mensen praat, zoals “ik ga ff wat chickies fixen” ik word daar zo woedend van.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +9

 

En als hij heel respectloos over mensen praat, zoals “ik ga ff wat chickies fixen” ik word daar zo woedend van. 

Stereotypisch wanna be gangsters😂

Reputatie 4

1. niet loyaal

2. niet stoppen wanneer je stop zegt (op een niet grappige manier)

3. als ze geen goede hygiëne hebben

4. raar kapsel (vooral edgars, slicked back of buzzcuts)

5. (als je in een relatie zit) heel klef doen met andere meisjes

6. flexen dat je met meisjes snapt, zo speciaal is t nou ook weer niet

7. expres mensen jaloers maken

8. vol van zichzelf (maar zelfverzekerd mag zeker)

9. geen respect voor andermans mening

10. geen haat maar ik val niet persé op blonde jongens of jongens met blauwe ogen😭🤷‍♀️

er zijn vast nog wel meer maar dits wat er nu in me opkomt

Waar ik op afknap bij jongens is dit:

  • Mijn planning door de war gooien.
  • Slechte hygiene.
  • Te zelfverzekerd.
  • Domme humor.
  • Niet op tijd stoppen.
  • Te veel non-verbale communicatie.
  • Gemeen voor dieren.
  • Mij niet accepteren hoe ik ben.
  • Druk maken om kleding, make-up en eigenlijk gewoon uiterlijk.
  • Nog een boel, maar dat zal ik jullie besparen (:

 

Reputatie 7
Badge +12

 

Stereotypisch wanna be gangsters😂

Zeker weten, ik kan echt niet tegen die mensen.

-OnlyMe

Reputatie 5
Badge +1

Het klinkt miss heel random. Maar ik zou het fijn vinden dat ze me het gevoel geven dat ik speciaal ben voor ze. En dat ze me accepteren zoals ik bent. Roken, verslaafd enz. is ook een no-go. Verder weet ik het niet echt. Wil nu toch nog geen vriendje… dus ja. O ja, ik hou er ook niet van als stelletjes zo klef zijn 😑

LittleMe

Zeker weten, ik kan echt niet tegen die mensen.

-OnlyMe

Ik moet daar juist altijd enorm om lachen

Reputatie 7
Badge +12

@Mimo Waarom dan?

-OnlyMe

Ik vind het gewoon ontzettend grappig als iemand zo praat. Ik neem dat helemaal niet serieus en ik kan zelf ook nog wel eens zo iets zeggen.  Ik hou juist van jongens die me een plagen en een beetje "afzeiken". Uiteraard wel allemaal voor de grap.  Ik vind dat dus echt humor.  

  • Roken/vapen
  • Overdrijven
  • Met sixpack showen
  • Respectloos praten 
  • Te druk maken om hoe die er zelf uitziet
  • Heel lang niet reageren op mijn berichten

Dat was wel zo’n beetje

 

ik ben niet moeilijk

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Mimo, Leuke vraag ! XD

Voor mij : roken, drank, drugs, met open mond eten zodat je alles ziet,  arrogantie, alleen over zichzelf praten. dat vooral.  daar knap ik op af.  Beetje is normaal maar van die mensen die je niet meer met anderen laten omgaan omdat ze dan nijdig worden,  nee dank u.  ;)

Plagen en humor zijn dan wel weer helemaal mooi. Tegen een stootje kunnen. Ben ik het mee eens.

Groetjes liefs Julian X

PS @tim16  ja die AT fans, daar blijf ik ook ver van weg, bah.

Reputatie 3
Badge +3

Ik zie hier best veel vragen over wat meisjes of jongens aantrekkelijk vinden,  ik vraag me af wat is nou voor jullie een grote afknapper?

 

( dit topic is bedoelt en beetje met een knipoog,  dus voel je vooral niet aangesproken)

Mijn grootste afknappers zijn

1: links extremisten

2: feministen

3: andrew tate of thierry baudet haters

4: De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 2. Ga respectvol met elkaar om

5: mensen op dit forum die vaak niet weten waarom je een bepaalde mening hebben

6: mensen die voor groenlinks stemmen meestal zijn dat de jongeren onder de 18 omdat ze niet hoeven te dealwn met belasting betalen enzo

7: eigenlijk vrijwel de meeste mensen op dit forum lol

 

 Ik knap af op mensen die anderen persoonlijk aanvallen en beledigen. En mensen wegzetten. Ik knap ook af op rechts en links extremisme. Op thierry-wappies en op fascisme. Daar knap ik heel erg op  af. 

Reputatie 7
Badge +3

Hoi. Ik knap af op onverzorgd. En ook precies op wat @Sjammetje  zegt. Dat vind ik ook vreselijk.  En @Mimo  ik denk dat de 9 op de leeftijd slaat. 

Maiskolfje X 

Hoi. Ik knap af op onverzorgd. En ook precies op wat @Sjammetje  zegt. Dat vind ik ook vreselijk.  En @Mimo  ik denk dat de 9 op de leeftijd slaat. 

Maiskolfje X 

Ja ik had mijn berichtje even aangepast.  Vond het niet zo aardig van mezelf omdat hier ook heel veel verstandige mensen uit 2009 zijn.  Waarvan ik de mening heel erg waardeer. 

Reputatie 7
Badge +17

@Mimo  dat was dan nog steeds geen probleem geweest hoor haha 😂 ik snapte heel goed waar je op doelde ;)

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +7

Onnodig offensieve mening, die ignorant van feiten zijn, beetje zoals discrimineren ivm complot denken

Reageer