Vraag

Ben ik gefriendzoned?

  • 28 June 2022
  • 2 reacties
  • 127 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal,
Ik ga sinds kort met een groepje jongens en meiden om. Via een vriendin ben ik vrienden geworden met dit groepje. Die vriendin zit in mijn klas en alle andere mensen bij elkaar in de klas op een ander niveau maar wel mijn school.
Nu zit er in die groep een jongen. In eerste instantie dacht ik niet mijn type qua uiterlijk, maar hij is gewoon qua karakter echt heel leuk. Speels, actief, doet lekker mee. Precies zoals ik ben.
Als we dingen met elkaar doen trekken ik en, laten we hem Stijn, noemen heel erg naar elkaar toe. Ik ben niet verliefd op hem ofzo maar ik denk dat ik dat wel kan worden. Ik heb nog nooit gezoend omdat ik nooit iemand leuk vind en ik heel erg afknap op jongens die het er meteen nogal dik bovenop leggen. Hij heeft overigens ook nog nooit gezoend.
Nu hadden we een feestje en daar waren ook wat vrienden van mij uit een andere groep. Op de after, waar ik niet bij was, vroeg Stijn waarom deze mensen er eigenijk waren omdat de rest elkaar goed kent. Mijn vriendin zei: omdat Mimo (ik) toen we dit feestje plande jullie allemaal nog niet kende, dus dat was wel leuk voor haar. Stijn zei toen oh nou ik ben blij dat ik mimo heb leren kennen ik vind het heel gezellig met haar.

Later vroeg mijn vriendin wat speelt er eigenlijk tussen jullie? Hij zei moet je aan haar vragen. Toen ze doorvroeg zei hij dat hij het nice vond. Later zei hij: ik vind Mimo heel leuk maar ik denk niet dat ik klaar ben voor een relatie.

Nou ken ik hem niet goed genoeg om te zeggen dat ik dat wel wil. Maar wat denken jullie?Ben ik gefriendzoned en maakt hij mijn vriendinnen duidelijk dat ik gewoon niet zijn type ben? Of is het allemaal nieuw voor hem en vindt hij het spannend ( ik heb daarom ook wel eens gezegd tegen andere jongens dat ik geen interesse heb). Of is het met omdat anderen er naar vroegen?(ik heb mijn vriendinnen dit overigens niet gevraagd en vind het ook een beetje awkward dat ze dat gedaan hebben).


2 reacties

Badge

Hey Mimo,

Als je echt een beetje verliefd op hem word, zou ik het niet meteen aanvragen maar gewoon extra lief enzo voor hem doen. En misschien vraagt hij het dan wel aan. Anders zou ik gewoon verder blijven gaan zoals je bezig bent. Trouwens ik zie dat dit al 5 maanden geleden is. Is er ondertussen al iets gebeurd?

Xxx van mij :)

Hahaha nee, hij heeft me wel uit gevraagd maar ik voelde het toch niet zo.  Dus ik heb gezegd dat ik liever vrienden blijf. 

Reageer