Vraag

Advies nodig!!!!

  • 13 October 2020
  • 5 reacties
  • 75 Bekeken

Badge

Hoiii ik heb even jongensadvies nodig….

Om een lang verhaal kort te houden...Ik had op een avond een leuke jongen ontmoet en we hadden gewoon wat gekletst. Savonds appte hij mij dat hij veilig thuis was gekomen. Dus de volgende dag hadden we nog wat meer app gesprekken. Hij vroeg al snel: ‘zullen we een keer iets doen met zn 2e’.

Dus ik zei natuurlijk JA!. Hij vroeg wanneer ik kon,  ik gaf een dag door en hij zei ‘ik kijk even of ik dan ook kan. Maar dat laat ik je nog weten.’….En dat was het. Het einde van het gesprek. Het is al 3 dagen stil en ik vraag me af of hij het is vergeten. Ik wil hem niet appen, omdat ik hoop dat hij het initiatief neemt. Als hij ECHT enthousiast had geweest over een eventueel afspraakje had hij toch al weg geappt?

Of overdrijf ik nu een beetje? Hhahaha sorry ik weet het ook niet, maar jullie hopelijk wel. Wat kan ik doen? Of waarom doet hij dit?


5 reacties

No offense maar dat is iets dat je vaker hoort: “Ik wil dat hij het initiatief neemt.”

tuurlijk is het belangrijk dat je niet de hele relatie voort moet trekken maar een herinnering zoals: “gaat ons afspraakje nog door?” Of “Kan je die dag?” lijkt mij wel op z’n plaats. 
Drie dagen is wel enigszins lang. Wil hem zeker niet vrijpleiten maar als jij jouw kant gewoon doet, dan ligt het aan hem als het toch niet werkt.

hopelijk heb je aan dit paradoxe advies toch nog iets, succes!

Heyy

Ik denk aangezien hij vroeg of je nog eens iets wou doen dat je gwn moet sturen. Als hij niet wou zou hij het niet gevraagd hebben! Je kunt het maar vragen, weetje.

Groetjs

Ik zou gewoon een herinnering sturen naar hem, en als hij je blijft negeren dan kan je blij zijn want dan heb je de kogel mooi ontweken.

Reputatie 3
Badge +3

Hi!

Drie hele dagen stilte? Ik zou hem een "Hey, hoe gaat het?" sturen en als hij daarop reageert kun je vragen of hij het vergeten is.

Succes!

XOXO 

~BreezyOcean

Hey @Sarah2000 

 

Hij moet inderdaad lekker iets laten weten.. misschien heeft die het wel druk gehad? Stuur anders een een hey? Kijken of die daar op reageert.

 

Groetjes Mij & Stella <3

Reageer