Vraag

A broken heart 2 times

  • 14 January 2021
  • 2 reacties
  • 89 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hii allemaal 💛

mijn relatie met een meisje ging op 10 november uit Op 11 december vond een jongen mij leuk ik stond ervoor open en je zal het al raden Liefde op het eerste gezicht Voor mij dan               dus we hadden maar op 2 januari ging het uit om dat hij met een ander naar buiten was gegaan en hij vond haar toen leuk iemand anders

iemand tips hoe je met een gebroken hart om moet gaan want ik weet het even niet meer allemaal  

ik zeg en doe tegen iedereen dat ik over hem ben maar dat ben ik duidelijk niet 

Ja ik ben biseksueel 


2 reacties

Dankjewel 🥺

Reputatie 1
Badge

Hey XxgirlforeverXx, 
Wat vervelend voor je dat dit gebeurt is! Ik heb zelf ook zo een situatie meegemaakt met een jongen (hij heeft het uitgemaakt), en dat is inderdaad niet fijn! Ik heb een paar tips voor je om met een gebroken hart om te gaan: 
1. Zoek veel afleiding! Maak bijvoorbeeld een wandeling, ga hardop je je lievelingsliedje zingen en dans erop los, ga erop uit met vrienden of familie. 
2. Praat over je gevoel met mensen, want praten lucht heel erg op! En het is ok;e om verdrietig te zijn, je hoeft je niet in te houden! 
3. Probeer de jongen te vergeten, en bedenk je dat hij het niet waard is! Je verdient veel beter dan hem! En er zwemmen genoeg vissen in de sloot : Er zijn genoeg andere leuke jongens en meiden! 

Ik hoop dat dit je gaat helpen, en ik wens je heel veel sterkte! 

Succes en groetjes van mij! 

 

Reageer