Vraag

7 keer afgewezen, 0 keer ja.

  • 23 November 2019
  • 2 reacties
  • 94 Bekeken

Badge

Yo, ik ben een jongen van 13 jaar, in de afgelopen jaren ben ik op heel wat mensen verliefd geweest, en al die meiden, hebben nee tegen mij gezegd. Ik voel me er niet fijn bij. Weet iemand hoe ik het de volgende keer anders moet aanpakken?


2 reacties

Hoi!

Je bent pas 13! Ik ben 14 en ik heb nog geen verkering gehad. Nou weet ik dat iedereen anders is, maar je zit net in je puberteit :) Ik heb er nou geen ervaring mee ofzo, maar ik zou vertellen wat ik zou doen.

Ik weet niet hoelang je verliefd bent op een persoon, en hoe oud diegene zijn. Ik verwacht ook rond de 13. Aangezien jij (denk ik) best vroeg bent met verliefd worden enzo, denk ik niet dat die meisjes nu ook al verliefd zijn. Het klinkt stom, maar misschien moet je nog een jaartje wachten, tot zij ook in die bloei zijn!

 

Veel succes!

Hoi

 

Na het bekennen van je gevoelens, werd je telkens afgewezen. Ik kan me voorstellen dat dat allesbehalve fijn geweest moet zijn. Wel vind ik dat je doorzettingsvermogen getoond hebt, aangezien je na een afwijzing de moed op kon brengen om nogmaals je gevoelens aan een ander te bekennen. 

 

De liefde kan onrechtvaardig aanvoelen. Vaak is het een kwestie van geluk. Bij sommigen is de liefde van de eerste keer wederzijds, terwijl anderen eerst nog een tijd afwijzingen zullen moeten doorstaan. Hoewel zo’n afwijzing niet prettig is, zou je je hierdoor niet mogen laten ontmoedigen. Dat is echter een stuk makkelijker gezegd dan gedaan. Kan je deze struggle met iemand bespreken?

 

Groetjes

Kenshin

Reageer