Vraag

27 jarige gast

  • 26 March 2021
  • 2 reacties
  • 139 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Nou oké, dus een paar weken geleden heb ik een 27 jarige gast ontmoet in de skatepark we spreken vaak af etc etc en ik kreeg gevoelens voor hem maar  ik ben 15 en ja hij 27 maar hij dacht dat ik 19 was en hij vond me blijkbaar ook leuk dus we hebben sex gehad en nu hebben we een relatie en hij heeft het uitgemaakt met z’n vriendin voor mij dus ik weet niet wat ik moet doen lol 


2 reacties

Hey daar!

Wat een onwijs lastige situatie. Het leeftijdsverschil vind ik persoonlijk wel erg groot, kijk hier serieus naar en ga ook met jouw ouders in gesprek. Er zijn genoeg andere jongens en meisjes, ook van jou leeftijd!

Groetjes!

hoi,

Je zit  in heen heel moeilijke situatie. Maar ik denk dat het eerste wat je moet doen is eerlijk zijn. Zeggen dat je 15 bent in plaats van 19 want volgens mij valt dit onder pedofilie en als je echt van hem zou houden, of als je niet van hem houd zou niemand het verdienen om eigenlijk een beetje pedo te zijn zonder het zelf te weten.

Dat hij het heeft uitgemaakt met zijn vriendin voor jou is wel heftig maar laat denk ik ook wel zien dat hij om je geeft en van je houd. Ik hoop dat hij het met je uit wil zoeken hoe verder te gaan als hij weet hoe oud je bent en als hij wel weg zou gaan moet je ook maar denken dat de liefde toch niet sterk genoeg was en dan zou het nooit lang geduurd hebben.

Wel zou ik met je ouders gaan praten. Nadat je met hem gepraat hebt natuurlijk. Er zijn volgens mij mogelijkheden om tussen 16 en meerjarig een relatie te hebben als je toestemming hebt van je ouders of iets in die richting. Jij bent nu 15 dus misschien dat je daar na kan kijken.

Ik hoop dat je hiermee misschien een beetje verder komt, en sterkte met je situatie!

Reageer