Vraag

2 “Strijd”

  • 23 May 2018
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo helpers van het kinderforum!
Ik kom met de deur in huis vallen, ik zit met een probleempje.

Ik heb een meid op school zitten die echt heel mooi is. Ik en mn vriend willen haar allebei, maar nu maken we er een soort strijd van. Hij heeft haar insta en heeft een kleine voorsprong en om eerlijk te zijn ben ik een beetje jaloers. Wat kan ik doen om haar toch voor mezelf te krijgen of om uit deze strijd te komen? Bedankt!

3 reacties

Weet je als echte vrienden zouden jullie de keus van dat meisje accepteren dus als ze 1 van jullie wilt zou dat niet jullie vriendschap moeten breken ga er gewoon samen op af want echte vrienden blijven echte vrienden en anders een vriend is beter dan een vriendin!!
"maar nu maken we er een soort strijd van."
Dat lijkt mij zeer onverstandig.....

"Wat kan ik doen om haar toch voor mezelf te krijgen of om uit deze strijd te komen?"
Het is uiteindelijk haar keuze en daar heb je weinig over te zeggen, dus het lijkt mij verstandig om aan te geven dat bvb de wedstrijd toch niet zo'n goed idee vindt, omdat je niet weet hoe het jullie vriendschap kan beïnvloeden.
Of iets anders.
Je moet haar laten beslissen, dat sws. En mocht je 'winnen' moet je ook de regel bro's before ho's onthouden he ?

Reageer