Vraag

14 jaar seks

  • 28 November 2020
  • 12 reacties
  • 464 Bekeken

Badge

Hallo ik ben een jongen van 14 naar en wil graag seks alleen kan niemand vinden heeft iemand tips?


12 reacties

Badge

zoek gewoon een ouder iemand van like 16 en doe het gewoon praat eerst en dan raak je haar aan zoen haar voorzichtig misschien heb je geluk misschien niet

persoonlijk zou ik nog wachten ik ben een 13 jarig meisje en ik tot het huwelijk wachten

Ik ga nie wachten tot het huwelijk dat duurt me te lang

same

Ik zelf zou ook nog wachten tot ik 18jaar ben ofzo. 

Reputatie 1
Badge +1

zoek gewoon een ouder iemand van like 16 en doe het gewoon praat eerst en dan raak je haar aan zoen haar voorzichtig misschien heb je geluk misschien niet

persoonlijk zou ik nog wachten ik ben een 13 jarig meisje en ik tot het huwelijk wachten

Ik ga nie wachten tot het huwelijk dat duurt me te lang

same

Badge

Als je efen in antwerpen, Brussel zoekt vind je iemand wel die dat wilt doen en dan krijg je nog

2 000  - 5 000 euro.

PS als je dat niet wilt moet je gewoon niet je te vaak afdoen en gaan je hormonen zich weer normaal,... 

Badge

zoek gewoon een ouder iemand van like 16 en doe het gewoon praat eerst en dan raak je haar aan zoen haar voorzichtig misschien heb je geluk misschien niet

Badge

haal condooms

Reputatie 2
Badge +1

Ik vind niet dat je tot huwelijk moet wachten tenzij je tot dan niemand echt goed kent ervoor. Ik denk dat het beste is om het met iemand te doen waar je echt je leven wilt delen en niet gewoon voor de seks gaan.

Badge

persoonlijk zou ik nog wachten ik ben een 13 jarig meisje en ik tot het huwelijk wachten

Ik ga nie wachten tot het huwelijk dat duurt me te lang

Reputatie 3
Badge +1

persoonlijk zou ik nog wachten ik ben een 13 jarig meisje en ik tot het huwelijk wachten

Badge

-onnodige quote verwijderd-

Yoo! Snap je hahah zoek gewoon een goed iemand en je hoeft echt niet te wachten tot je een tijd met iemand heb one night stand kan ook gewoon 

wees altijd voorzichtig en doe een condoom om

joe

En heb je nog tips hoe je zo’n iemand vind?

ik zelf (14) ben ontmaagd, maar ik zou als tip geven om t proberen nie te doen, zelf heb ik er namelijk wel n beetje spijt van aangezien ze vreemdging met n andere kerel uit noord holland (niet tijdens maar een paar maanden erna). ik zou zeggen w8 tot je diegene echt vertrouwd en leuk vind en als ze/hij het zelf ook wil, da was t. (o ja en n condoom s altijd wel handig, k dee t nie maar da s best gevaarlijk als je nie op tijd hem eruit haalt en erin klaarkomt)

-onnodige quote verwijderd-

Yoo! Snap je hahah zoek gewoon een goed iemand en je hoeft echt niet te wachten tot je een tijd met iemand heb one night stand kan ook gewoon 

wees altijd voorzichtig en doe een condoom om

joe

-onnodige quote verwijderd-

Hallo 

Naar mijn mening zou ik het pas doen als je een tijdje vriendin hebt het is betrouwbaarder enzo en is denk ik een fijner gevoel dan met een random persoon die je niet kent 

Mvg

Reageer