Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

word hij opgepakt?

mijn broer belde gisteren voor de grap naar de zelfmoordlijn. De zelfmoordlijn zei dat ze de politie gingen verwittigen. Ik ben heel ongerust. Maar is de kans groot dat de politie hem oppakt ?

4 reacties

Nee, ze zeggen dit alleen om mensen bang te maken het is niet verboden om ''grappen'' uit te halen met een telefoon lijn (BEHALVE 112)

Nee, ze zeggen dit alleen om mensen bang te maken het is niet verboden om ''grappen'' uit te halen met een telefoon lijn (BEHALVE 112)

nou dat weet ik zo net nog niet hoor. het zou best kunnen dat ze wel de politie inschakelen, omdat die lijn alleen voor mensen is die zelfmoord willen plegen. stel nou dat er op dat moment iemand wou bellen die echt zelfmoord wou plegen, en geen gehoor kreeg? dus dat wordt afwachten ben ik bang

nou dat weet ik zo net nog niet hoor. het zou best kunnen dat ze wel de politie inschakelen, omdat die lijn alleen voor mensen is die zelfmoord willen plegen. stel nou dat er op dat moment iemand wou bellen die echt zelfmoord wou plegen, en geen gehoor kreeg? dus dat wordt afwachten ben ik bang

Het ergste wat hem kan gebeuren is dat hij iemand langs krijgt die hem uitlegt dat het niet grappig is om te doen maar verder kan hem niks gebeuren

Het ergste wat hem kan gebeuren is dat hij iemand langs krijgt die hem uitlegt dat het niet grappig is om te doen maar verder kan hem niks gebeuren

ah oke ik ben al gerust gesteld!!!

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen