Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Winkelverbod.

Hallo,

Ik ben 14 jaar, en ik had laatst ruzie met iemand, het gebeurde in de Albert Heijn. Hij was mij aan het uitdagen (schelden), en toen werd ik zo boos dat ik hem sloeg.

Nu heb ik een winkel verbod voor 3 maanden.

Mijn vraag is nu: Vinden jullie dit terecht/onterecht?

Alvast bedankt.

3 reacties

Kijk, slaan is helaas altijd verkeerd! Ik snap dat je dat deed hoor! Maar helaas is het altijd verkeerd! Als je slaat zit je sowieso fout.. Of je het Joe gedaan hebt of niet. Heeft de ander ook een verbot? Dan vind ik het wel terecht.. Kijk jij beschermde jezelf alleen maar.. Maar echt hoor, je moet je proberen in te houden, want sla je, zit je altijd fout! Terwijl sommige mensen gewoon een klap verdienen hoor xd
Wat vervelend pratertje! Kijk volgens de wet is het terecht wat hij heeft jouw alleen maar uitgescholden en niet aangeraakt, maar woorden kunnen soms ook raken. Sterkte zonder winkelen, lijkt me wel lastig.. http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/tongue.png
mensen die je zomaar gaan uitschelden in een winkel moet je gewoon niet echt op ingaan.

ik snap dat je heel boos was op dat moment,maar probeer volgende keer niet te slaan.

want zo zie je,diegene die je heeft uitgescholden komt er mee weg en jij zit met een winkelverbod.

en dat wil je de volgende keer voorkomen ;)

x

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen