Vraag

Wie is hier nog echt?

  • 6 August 2021
  • 2 reacties
  • 147 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Na een paar forumposts te hebben gelezen vraag ik mij af hoeveel gebruikers nog echte gebruikers en niet 39-jarige mannen zonder werk en een dieet die voornamelijk bestaand uit de goedkoopste dingen van mcdonald's.

 

De manier waarop veel posts zijn geschreven is best goed maar er moet altijd en dan ook altijd een fout in zitten. Vaak is dit een verkeerde letter. dit het eerste dat ik zou doen als ik probeer over te komen als iemand van 12 tot 18 jaar.

 

Ook zitten er zulke bizare vragen bij dat ik soms moet overgeven. Soms niet eens wat het is maar de leeftijd. Deze leeftijd kan niet kloppen, omdat iedereen op deze leeftijd wel beter weet. Het is lastig voor mij om iedereen te zeggen maar ik ben bang dat dat wel klopt.

 

Ik zou graag wat reacties willen hebbe maar liever geen reacties van die 39(of was het nou 38, hoe dan ook, die met die witte busjes) jarige mannen met een meer onderkinnen dan geld op hun bankrekening. 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hey @tempuser 

Voor zover ik weet zitten er geen oude mannen op het forum. Al helemaal aangezien iedereen anoniem is.

De verhalen hier kunnen af en toe raar klinken, maar bedenk dat mensen hier anoniem kunnen vertellen over hun problemen het is niet een klas ofzo. Daarom lees je hier dingen die je anders eigenlijk nooit zou horen. En 1 verkeerde letter is gewoon een typ fout haha. Ik zie ze meestal en verbeter ze, maar sommige mensen doen al hun reacties wat korter en sneller. Er zit natuurlijk ook veel verschil tussen 12 en 18. En heb je er ook over nagedacht dat mensen van onder 12 misschien hierop zitten?

En omdat mensen hier in bizarre situaties soms zitten is dus reden genoeg dat ze de hulp ook hard nodig hebben.

Verder als KT erachter komt dat iemand niet thuis hoort op het forum word hij/zij eruit gezet.

Groetjes NV

Heyy Tempuser!

 

Er zitten op dit forum echt geen oude mannen hoor!

 

Ik snap op zich wel dat je soms denkt van ‘wat is dit nou weer voor raar topic?’. Het gebeurt wel eens dat er een grappenmaker op het forum komt, maar daar is de kindertelefoon wel streng in en die worden vaak snel weer verwijderen!

 

Het is zoals @NaamVergeten al meldt zo dat dit forum anoniem is. Je mag en kan hier alles zeggen / delen zonder dat mensen erachter komen dat jij het hebt geschreven. Het ene topic is dan wat serieus dan de ander en het ene topic is wat aparter dan de ander. Er zijn natuurlijk wel forumregels waar op word gelet en je topic word aangepast als die niet aan die regels voldoet. Veel voorkomende regels die worden overtreden zijn bijvoorbeeld forumregel 6, 7 en 9. Als je een topic raar vindt of als did de forumregel overtreed kan je het topic ook altijd rapporteren via de 3 stipjes naast iedere reactie :)


Als je een langere tijd actief bent op het forum zal je vanzelf merken dat het forum echt niet uit oude mannen bestaat. Er zijn namelijk ook heel veel waardevolle forumgebruikers hier op het forum en er staan ook veel serieuze topics op het forum. De spelfouten die er (regelmatig) worden gemaakt kan je het best een beetje negeren lezen want ja iedereen maakt fouten en dat is ook niet gek op de leeftijd 12 tot 18 jaar! Als een forumpost je niet aanspreekt hoef je die ook niet te lezen! 

 

Onthoud in ieder geval dat je welkom bent op het forum en als je een probleem hebt zijn wij er voor je om je te helpen😊

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reageer