Vraag

Vrijwilligerswerk

• 30 november 2016
  • 5 reacties
  • 1386 Bekeken

• Praat goed mee
  • 132 reacties
Heey

Ik zit na te denken over vrijwillerswerk. Het probleem is dat ik nu nog best jong ben. Ik ben 14 jaar en word 15 in maart. Kan ik op mijn leeftijd al vrijwillerswerk werk doen?

De rede dat ik dit doe is omdat het het me is opgevallen dat er veel mensen zijn die hulp nodig hebben maar die dingen niet kunnen doen door beperkingen. Ik kan dit voor hun doen of samen met hun.

xxxcelly

5 reacties

Hey celly

Volgensmij zijn er wel mensen die jou hulp kunnen gebruiken misschien kan je eens langs een bejaardentehuis lopen om te vragen of je mensen kan helpen of wat gezelligheid geven ik zal als ik jou was zou ik nog even door zoeken

-Gulio
celly ze kunnen alle vrijwilligers gebruiken die ze kunnen krijgen. ja je kan mekelijk op jouw leeftijd vrijwilligerswerk doen. ik doe het elk jaar van school.
Hee Celly,

Ik heb zelf vrijwilligerswerk bij de voedselbank gedaan. Leuke, dankbare mensen. Afwisselend ook, zo kan je helpen in het magazijn, het koelhok, het uitgiftepunt, etc ^^

Veel succes met iets vinden!
GEFELICITEERD!!!
Badge +17
Instanties zoeken vaak vrijwilligers en zullen het ook echt geweldig vinden als een jong iemand aangeeft bereid te zijn voor dergelijk vrijwilligerswerk. Wat je kan doen is langsgaan bij een organisatie waar jij graag vrijwilligerswerk zou willen doen en een grote kans dat ze je willen. Gewoon proberen.

Reageer