Vraag

Vraagjes over handboeien

  • 25 November 2022
  • 30 reacties
  • 924 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben nieuwsgierig : 

1. Heb jij wel eens handboeien om gehad?

2. Was dat voor het echie of spel?  Dus waarom?

3. Had je ze voor of achter je rug ?

4. Waren het van die ty wraps of echte?

5. Hoe voelde je je daarbij ?  

Bedankt! Groetjes Sjammetje xxxx

 


30 reacties

Reputatie 7
Badge +17

😉 haha grappig deze. Ik vul wel ff in.

1.Heb jij wel eens handboeien om gehad? Ja

2. Was dat voor het echie of spel?  Dus waarom? Bij een hunt. Spel dus maar waren wel profs.

3. Had je ze voor of achter je rug ? Achter. Ong 10 minuten

4. Waren het van die ty wraps of echte? Echte met sleuteltje.

5. Hoe voelde je je daarbij ?   Jammer dat ze me vonden en het voelt raar omdat je niks kunt met je handen. Ik was wel blij dat het een spel was qua gevoel. 

Groetjes liefs Julian X

Dankjewel Julian12. Xxx 

1. Heb jij wel eens handboeien om gehad? Ja

2. Was dat voor het echie of spel?  Dus waarom? Echie ik was zogenaamd een brandstichter wat niet zo wa

3. Had je ze voor of achter je rug ? Achter

4. Waren het van die ty wraps of echte? Echten van politie

5. Hoe voelde je je daarbij ?  Klote want ik had het niet gedaan

Dankjewel @Daniel1  Xxx

Reputatie 4
Badge +1

Even meedoen als lesbo!

 

1. Heb jij wel eens handboeien om gehad?

Nee wel omgedaan. dat waren dan handboeien, beenboeien (als dit zo heet) en een choker. ook had ze een verleng stuk waarmee we de armen en benen vast konden klikken aan elkaar.

 

2. Was dat voor het echie of spel?  Dus waarom?

Ex wilde dit allemaal dus vandaar, het was soms wel leuk tho

 

3. Had je ze voor of achter je rug ?

Ligt eraan wat je wilt gaan doen. achter de rug is net wat spannender en geeft het poersoon die ze draagt minder controle

 

4. Waren het van die ty wraps of echte?

eerst gebruikte we ie van de action. werkte prima en een lekkere lage prijs. daarna bdsm setje gekocht bij bol.com

 

5. Hoe voelde je je daarbij?  

Zelf vond ik alles te extreem maar als je het alleen houd bij handboeien kan het erg leuk zijn. vooral als een van de twee erg dominant is.

 

hopelijk heb je hier iets aan!

Dankjewel @Ash_notmyrealname  klinkt wel spannend ;) XxX

Reputatie 2
Badge

1. Heb jij wel eens handboeien om gehad?

Jazeker in bed

2. Was dat voor het echie of spel?  Dus waarom?

Spel. Met vriendin toen samen dingen uitproberen.

Ik geboeit en zij mij plagen

3. Had je ze voor of achter je rug ?

Achter je rug. Dan is voor vrij voor het spel

4. Waren het van die ty wraps of echte?

Echte teminste speelgoed handboeien die zo open kunnen zonder sleutek

5. Hoe voelde je je daarbij ?  

Opwindend dat zij alles kon doen zonder dat ik der tegen kon houden.

 

(We hadden wel een stopwoord afgesproken)

Dankjewel @Zebrapaard  lijkt me super spannend :) 

Sjammetje xxxxx

Reputatie 2
Badge

Dankjewel @Zebrapaard  lijkt me super spannend :) 

Sjammetje xxxxx

Proberen waard👌

Reputatie 7

Hoi ik ben nieuwsgierig : 

1. Heb jij wel eens handboeien om gehad? Ja

2. Was dat voor het echie of spel?  Dus waarom?  Spel we speelden in groep 3 boefje in de pauze

3. Had je ze voor of achter je rug ?  Voor

4. Waren het van die ty wraps of echte?  Ty wraps

5. Hoe voelde je je daarbij ?   Nils want het was toch niet echt

Bedankt! Groetjes Sjammetje xxxx

 

 

Dankjewel @eenautistischkindje  :) lief verhaaltje 😘

Sjammetje xxxx

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik ben nieuwsgierig : 

1. Heb jij wel eens handboeien om gehad? Ja

2. Was dat voor het echie of spel?  Dus waarom? Spel. Mijn vriendin had ze voor de gein gekocht

3. Had je ze voor of achter je rug ? achter

4. Waren het van die ty wraps of echte? van metaal met zo’n bontje er omheen

5. Hoe voelde je je daarbij ?  was wel spannend en een beetje opwindend maar van mij hoeft het niet echt

Bedankt! Groetjes Sjammetje xxxx

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Ok ik ga niet die eerste vraag invullen ): (; want…. Ik heb ze nooit omgehad, in groep 3 of bij de kleuters wel geprobeers de juf vasttebinden met handdboesen ! 
 

 

Mij_Niet_Gezien 

Dankjewel @tim16  en @Mij_niet_gezien .

Ja ik vind ze ook spannend. Wil het ook wel een x beleven. En het lijkt me g*** om  ze bij een jongen om te doen hihi 😊

Sjammetje xxxx

Reputatie 7
Badge +17

Ja het was ook tijden seks dus g*** was het sws wel, maar ja ik denk dat zij het leuker vond dan ik😄

Reputatie 3
Badge +1

Hoi ik ben nieuwsgierig : 

1. Heb jij wel eens handboeien om gehad?

Jup lol

2. Was dat voor het echie of spel?  Dus waarom?

Het was voor een spelletje. Ik pas vaak op en dan speel ik ook wel eens politie en boefje (meestal ben ik de boef)

3. Had je ze voor of achter je rug ?

Achter mijn rug (gelukkig zat er wel een knopje op waarmee ik ze open kon doen)

4. Waren het van die ty wraps of echte?

Ik weet niet wat tu wraps zijn, maar ze waren van plastic uit zo'n politie-boefsetje

5. Hoe voelde je je daarbij ?  

Ik vind het altijd wel grappig, maar na een tijdje heb ik er wel genoeg van (dan komt zo'n knopje goed van pas)

Bedankt! Groetjes Sjammetje xxxx

np <3

 

 

 

 

Dankjewel @juliaan  haha wat lief en schattig. Ja van dat knopje snap ik. Leuk met die kids xd. Lief dat je dat doet!

Sjammetje xxxxx

Hi. @juliaan  wat lief! Echt schattig xd. Ja gelukkig zit er dan zo’n knop op haha.  lief dat je dat met die kids doet :)  dankjewel voor je reactie

Sjammetje xxxxx

PS ik had 3 uur ofzo geleden al gereageerd en er was check maar die komt denk niet.

Hoi ik ben nieuwsgierig : 

1. Heb jij wel eens handboeien om gehad? Ja toen we met school de eindfilm in groep 8 gingen maken kwam de politie op school om mee te filmen

2. Was dat voor het echie of spel?  Dus waarom? Spel, was voor de eindfilm

3. Had je ze voor of achter je rug ? achter me rug

4. Waren het van die ty wraps of echte? echte

5. Hoe voelde je je daarbij ?  Het deed een beetje pijn maar ik vond het wel cool!

Bedankt! Groetjes Sjammetje xxxx

 

 

Reputatie 7
Badge +4

1.Heb jij wel eens handboeien om gehad? Ja 

 

2. Was dat voor het echie of spel? Dus waarom? Toneelstukje. Weeksluiting en ik speelde een inbreker :D

 

3. Had je ze voor of achter je rug ?

Achter mijn rug

4. Waren het van die ty wraps of echte?

Soort van echte, ze waren van ijzer maar je kon ze makkelijk weer los maken

5. Hoe voelde je je daarbij ?  Eerst een beetje eng. Maar toen ik merkte dat ze los konden vond ik het spannend en grappig. Wel ook een beetje apart om zo te staan voor de hele school ;) maar het was spel. 

Maiskolfje 

@Banaantjeeee   jij ? 

@Tartan13  ik las het over je hunt haha. In rokje in de boeien 😍 had ik willen zien!  Lief bedoelt hoor! 

Reputatie 7
Badge +6

@Maiskolfje , Ik heb nog nooit handboeien omgedaan, maar ik heb wel vaak dit geoefend: https://nl.wikihow.com/Ontsnappen-als-je-vastgebonden-bent

Liefs x Banaantje <3

Reputatie 7
Badge +17

@Banaantjeeee dat werkt echt! Probeerden we wel eens.Ik ben al een paar keer losgekomen uit touw en duct tape. Zelfs met mn handen op de rug. Die ty wil ik nog proberen haha. Maar uit echte handboeien dat lukt me niet ;) mooie wiki link hoor! 

Groetjes liefs Tartan X 

Hey lieve @sjammetje! We missen jou heel erg en ik vond deze lijst van jou dus hier mijn antwoorden! 

 1. Heb jij wel eens handboeien om gehad?

Yes i have xd 

2. Was dat voor het echie of spel? Dus waarom?

Paar keer spelen dus gewoon police en bad guy spelen en ik was bad 'guy' haha, een keer met schooltoneel in een rol van een vrouw die haar vriend had geslagen. En een keer bij open day op een politie station kon je je vrijwillig laten arresteren. Dat was wel indrukwekkend voor mij. Het was spel maar toch met veel mensen erbij. Gaf een heel realistische gevoel. 

3. Had je ze voor of achter je rug ?

Achter mijn rug 

4. Waren het van die ty wraps of echte?

Bij het spelen van die plastic boeien kun je zo los, bij toneel en bij de open dag heel echte van die metalen met ketting er tussen. 

5. Hoe voelde je je daarbij ?  

Bij die spel dingen wel lollig xd en voor toneel al een beetje spanning en toch al die kids erbij. En bij de politie was echt spannend en ook wel beetje eng. Je voelt echt dat je niks meer kan en eigenlijk je handen soort van uitgeschakeld zijn. En schaamte, als het echt was geweest. Powerless. Leerzaam ook! 

Bedankt! Groetjes Sjammetje xxxx

🥲we miss you! Kus lieverd!  Asky XxX 

P.S. staan wel leuke antwoorden bij, ideetjes hihi. En @Tartan13  ik las het  idd ergens van jou bij die hunt geboeid hahaha xd en ook nog in je rokje! Excuse maar dat had ik echt willen zien! 😍😍😋 no offence! 

Hoi ik ben nieuwsgierig : 

1. Heb jij wel eens handboeien om gehad? Ja

2. Was dat voor het echie of spel?  Dus waarom? Spel, ik was toen nog iets van 8 of 9 ofzo.

3. Had je ze voor of achter je rug ? Achter mn rug.

4. Waren het van die ty wraps of echte? echte

5. Hoe voelde je je daarbij ?  Het spel zelf was leuk, dus prima!

Bedankt! Groetjes Sjammetje xxxx Graag gedaan, wie weet lees je toch nog af en toe mee op het forum!🙂

 

Reputatie 7
Badge +4

@Askygirl zei:  staan wel leuke antwoorden bij, ideetjes hihi. En @Tartan13 ik las het idd ergens van jou bij die hunt geboeid hahaha xd en ook nog in je rokje! Excuse maar dat had ik echt willen zien! 😍😍😋 no offence! 

Misschien kan @Caiya  het wel tekenen hihi 😇😄 😉

Maiskolfje

Reageer