Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Vraag over strafblad.

• 24 januari 2013
  • 17 reacties
  • 1646 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben 15jaar en heb al ongeveer nu 23 strafbladen en nog een aantal zaken open staan, ik vroeg me dus af waneer mijn strafbladen niet meer zichtbaar zijn, ik zou graag de land macht in willen maar heb verkeerde dingen gedaan waardoor het denk ik niet meer kan, ivm m'n strafbladen, ik ben voor veel verschillende dingen opgepakt zoals, misshandeling, het bezitten van een illigaalvuurwapen, poging tot moord, straatroof, woning overval & inbraak, brandstichten, vernieling en andere dingen, ik ben voor al die dingen ook voorgeleid aan de rechter en ben geen een keer vrij gesproken en m'n straf uitgezeten en uitgevoerd, ik ben laatst weer van huis gehaald door de marechaussee, die hebben mij verhoord en verteld hoeveel strafbladen ik had maar ze wouden niet vertellen waneer die weg gaan dus vroeg me f of ik hier van iemand antwoord zou kunnen krijgen?

(Ik ben niet trots op mijn keuzes heb er veel spijt van, heb nu elke nacht er nachtmerries door en slaapstoornis, maak aub niet dezelfde fouten mvg).

17 reacties

een strafblad blijft volgens mij staan zolang je leeft en je zou geen baan voor de overheid meer kunnen doen als ik het goed heb.
er is al een strange selectie voor de land macht en de rest van het leger, en dan valt iemand die dit heeft gedaan (stel het zou mogen) wars snel af.
naja ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen maar veel succes
hoe oud ben je nu?
De reactie is verwijderd vanwege de inhoud. Op onderstaande link staat alle info vanuit de overheid.

PS. Je hebt niet meerdere strafbladen, je hebt 1 strafblad waar al je illegale acties op staan 🙂
Op onderstaande site kun je alle info vinden m.b.t. een strafblad.

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/straffen-en-maatregelen/vraag-en-antwoord/wanneer-krijg-ik-een-strafblad.html

Groetjes Noor,
De Kindertelefoon
Ik denk niet dat het je gaat lukken om  bij de luchtmacht te komen als je een strafblad hebt,
tenzij ze daar een registratiefoutje maken maar dan moet je wel geluk hebben

groetjes, namen
Hey,

Sommige dingen die je uitvreet als minderjarige worden je 'vergeven' wanneer je 18 wordt, dat zijn zogenaamde jeugddelicten. De dingen die jij opnoemt vallen daar helaas niet onder.

Als je echt hebt gedaan wat je hier aan ons vertelt dan is het voor jou helaas nooit meer mogelijk om bij de landmacht te werken.

Groet,
Johan
Als jij echt de luchtmacht in Wilt , weet ik nog niet of dat gaat lukken , maar ik wens je veel succes 
Hallo ik ben 15jaar en heb al ongeveer nu 23 strafbladen en nog een aantal zaken open staan, ik vroeg me dus af waneer mijn strafbladen niet meer zichtbaar zijn, ik zou graag de land macht in willen maar heb verkeerde dingen gedaan waardoor het denk ik niet meer kan, ivm m'n strafbladen, ik ben voor veel verschillende dingen opgepakt zoals, misshandeling, het bezitten van een illigaalvuurwapen, poging tot moord, straatroof, woning overval & inbraak, brandstichten, vernieling en andere dingen, ik ben voor al die dingen ook voorgeleid aan de rechter en ben geen een keer vrij gesproken en m'n straf uitgezeten en uitgevoerd, ik ben laatst weer van huis gehaald door de marechaussee, die hebben mij verhoord en verteld hoeveel strafbladen ik had maar ze wouden niet vertellen waneer die weg gaan dus vroeg me f of ik hier van iemand antwoord zou kunnen krijgen?

(Ik ben niet trots op mijn keuzes heb er veel spijt van, heb nu elke nacht er nachtmerries door en slaapstoornis, maak aub niet dezelfde fouten mvg).
ik heb zelf ook dingen gedaan die niet slim zijn dreig berichten sturen enzo en ben vaak gebeld door de poltiie om dat ik weer iets had uit gespookt maar als je het leger in wil en het kan niet in nederland kan je het alltijd in frankerijk proberen daar heb je een specaele eenheid het verdelingen einheid die heb je ook in de vs maar goed
Sorry, denk dat ik slecht nieuws voor je heb. strafbladen blijven je volgens mijn moeder de rest van je leven volgen...
Neehoor, sommige dingen verdwijnen na een aantal jaren van je strafblad.
Stomme mama:(...
Struggles zeg
23 stafbladen op  15 jarige leeftijd lijkt me nihil, dit kan ik helaas niet serieus nemen.

poging tot moord, well, als je dat echt geprobeerd had zat je hier niet,woning overval staat ongv 5 tot 10 jaar cel in, en daar hou je niet een strafblaadje van over.
Feitelijk is het niet eens mogelijk om meerdere strafbladen te hebben. Je hebt maar één strafblad en daar staat alles op. Gegevens over misdrijven blijven er minimaal 30 jaar op staan, daarna gaan ze pas van je strafblad af.
Hallo

ik moet wel een beetje hard zijn maar je kan zoizo het leger van nederland niet meer in want

1.je heb een strafblad en je moet een verklaring van goed gedrag inleveren
2.de dingen die je heb gedaan wordt je zoizo op Afgewezen

je bent dus niet al te slim geweest door al die dingen te doen
als je al 23 strafbladen hebt op 15 jarige leeftijd vraag ik me af of je door de psygologische test komt , maar mensen kunnen veranderen zeggen ze. 
Hoi ik ben erg geschrokken van wat je allemaal deed. Als nog steeds 15 ben kan je contackt opnemen met buro halt. Www.halt.nl
Daar kan je voor. Bepaalde dingen een taakstraf krijgen en das strafblad vergeten

Veel suc6 ermee

Xxx kyrtje@love

Reageer