Thierry Baudet

  • 6 March 2021
  • 7 reacties
  • 246 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Hoi ik heb gelezen op Nu.nl dat Thierry Baudet als gast op Goedemorgen Nederland zei dat NOS Journaal fake news is en een presentatrice zei er iets daarvan! Hij vond dat ze daar veel te gekleurd waren bij het NOS journaal!  Dan denk ik: Wat ben je toch een klootzak zeg! Je gaat toch dat niet op tv zeggen! 


7 reacties

@Anoniempje350 ,
 

Klimaat kunnen ze een heleboel geld aan verdienen als overheid zijnde dus daarom doen ze dit

Dit onderwerp is erg nieuw voor mij, dus zou je kunnen vertellen hoe de overheid geld kan verdienen aan het klimaat?

Thierry mag dit zeker zeggen en ik geef hem ook groot gelijk. Jij bent fan van bts en sorry dat ik het moet zeggen en ik bedoel er ook niks verkeerds mee maar dan ben je meestal wel links. 
 

je moet niet zoveel geloven van alles wat de nos je aanpraat. Het is een organisatie die geld krijgt van de overheid oftewel de spreekbuis van de overheid. Dingen zoals racisme en klimaat vindt de nos geweldig om het over te hebben omdat zij een bepaald geloof hebben wat ze ons bij willen brengen. Daarom zijn er ook verschillende takken zoals jeugdjournaal en nosstories. Klimaat kunnen ze een heleboel geld aan verdienen als overheid zijnde dus daarom doen ze dit. Als je bij de Npo (nos) solliciteert dan word je ook uitgekozen op politiek geloof. Vrijwel iedereen die bij de nos werkt is links.  De massa immigratie is hierbij een goed voorbeeld. De nos promoot dit maar eigenlijk is dit niet heel goed omdat jij en ik als Nederlander later geen huis meer kunnen kopen omdat het er of niet meer is, of het is veel te duur. 
 

Conclusie: trek je er niet veel van aan. Het is een manier om geld te verdienen of een bepaald geloof bij te brengen. 

Reputatie 1
Badge +1

 -onnodige quotes verwijderd-

Het is nog best logisch als het waar zou zijn, want denk nou ff zelf na. Wie heeft NOS journaal in zijn handen? De overheid...

Reputatie 2
Badge +3

Thierry Baudet is een gast die weet hoe het spelletje in elkaar zit en daar vecht hij voor samen met zijn partij. ik ben ongelooflijk blij voor hem dat FvD 4x zo groot is geworden na de verkiezingen. op naar de 20 zetels! hij is net als ik anti-Rutte, van die man moet ik niks hebben en liegt de kamer alleen maar voor. “ik heb daar geen actieve herinneringen aan”. een van de grootste leugens dei hij ooit heeft verteld.  geen wonder dat hij Pieter Omtzigt een functie elders wilde geven. die man is een gevaar voor de Rutte-doctrine. ik weet niet hoe oud je bent en in welke groep/klas je zit maar ik wil wel zeggen dat het spelletje wat het kabinet speelt niet deugt en Thierry met zijn partij daartegen strijd.

kom maar op met tegenargumenten. ik vind het leuk om dit soort discussies te voeren. en als dit bericht ook aangepast gaat worden dan ga je ook al zien wat voor dikke censuur er is in Nederland. mensen die zich uitspreken tegen het virus ( wat weer een ander verhaal is) of wat dan ook worden keihard de mond gesnoerd

 

groeten,

Jonas

Reputatie 6
Badge +12

Hallo LachBTS :)

En dan gaat hij ook in Urk met mensen knuffelen. 

-TheMightySlayer <3

wat is er mis met Urk?

 

Tja, dat mag hij natuurlijk gewoon zeggen. En als je dat eruit knipt, zou dat ook niet ok zijn. Dat is gwn pure censuur en dan doe je juist wat hij je verwijt. Dus ja, veel keus hadden ze ook niet. 

Of het waar is, daar valt natuurlijk over te discussiëren maar daar ga je nooit uitkomen. Mensen die dat geloven, geloven in een andere waarheid. Zij geloven in andere ‘feiten’ dus een inhoudelijke discussie is onmogelijk.

 

Maar het ding is ook, je weet nooit 100% dat wat hij zegt inderdaad onzin is. Ik ga ervan uit van wel. Ik vertrouw erop dat we in een land leven waar de media gewoon objectief is maar zeker weten kan ik het niet. In Noord Korea zullen ze ook zeggen dat hun media de juiste is en dat onze media hen alleen maar in kwaad daglicht probeert te brengen. Stel nou dat wij Noord Korea zijn, dat onze media inderdaad niet objectief is maar wij grondig geloven van wel… het kan…… 

 

Ik geloof er niet in, maar ik kan het niet bewijzen.

Hallo LachBTS :)

En dan gaat hij ook in Urk met mensen knuffelen. 

-TheMightySlayer <3

Reageer