Sugardaddy

  • 9 January 2018
  • 8 reacties
  • 2034 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heeey beste mensen,
Ik ben laatst via app in contact gekomen met een man in de 40. Hij wou seks met mij hebben in ruil voor geld, de eerste keer zou mij €500 opleveren, na verloop van tijd zou het bedrag steeds oplopen. Hij beloofde zelfs om volledig mijn studie te vergoeden. Ik heb deze man zelf nooit ontmoet en dus ook geen enkel seksueel contact met hem gehad. Hij was zich er van bewust dat ik 15 jaar was en dat het dus illegaal was om dit van mij te vragen. Nu mijn vraag: Als ik deze man aangeef met de bewijzen die ik heb, wat zou dan zo ongeveer zijn straf zijn? Ik ben ervan overtuigd dat ik niet zijn enige (mogelijke) slachtoffer ben.

Alvast bedankt!
Groetjes Anne

8 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoe komt deze man überhaupt aan jouw nummer?

Als je die man aangeef, vraag ik me af of het bewijs hoog genoeg is. Maar misschien kun je samen werken met de politie om de man er in te luizen.

Ik heb geen idee wat voor straf die man te wachten staat. Maar zoals ik zie denk ik 1 jaar en 140u werkstraf? Ik heb hier ofc geen verstand van maar zoals het hier eraan toe gaat in Nederland zou de straf niet al te hoog liggen voor deze man.

Gr:Mr. S
"wat zou dan zo ongeveer zijn straf zijn?"
Nouja in ieder geval een poging tot pedofillie en jeugdprostitutie.
Dus ik denk niet dat als dat zijn enige daad is zijn straf hoog zal zijn.
Hoi!

Ik weet niet wat voor straf hij kan krijgen, maar sowieso naar de politie gaan en de situatie uitleggen kan nooit kwaad. Zij kunnen jou verder helpen en vertellen wat ze eventueel kunnen doen.

Groetjes
x
Ik zou sowieso naar de politie stappen!
Wie weet wat voor dingen deze man nog meer doet! Dat een man van 40 een minderjarige contacteert en daarbij om seks vraagt voor geld is strafbaar. Ga er vooral NIET op in, geef GEEN persoonlijke info en stap direct naar de politie. Ik ben bang dat je niet het enige meisje bent waarbij dit gevraagd wordt namelijk...

xx
Als hij dit doet/heeft gedaan met anderen, dan is hij sowieso schuldig aan pedofilie. Dan kan hij een hoge straf verwachten (waarschijnlijk wel celstraf). Bij jou is het in ieder geval poging tot en dat is ook strafbaar volgens mij. In ieder geval is het een reden voor de politie om verder onderzoek te doen naar die man. Ik zou dus niet reageren op die man en naar de politie gaan.

Gr. Pin
Hoi,

Ik heb laatst een documentaire gezien over het hele sugardaddy gebeuren.
De datingapp is erg vaag en maakt ook duidelijk dat als er iets buiten de app gebeurd het niet hun ‘fout’ is.
Wat erg raar is want bij lexa,tinder etc helpen ze je veel beter etc.
Naar mijn mening is deze app en meerdere sites etc heel slecht bezig, want ze proberen een omweg te zoeken om tussen allemaal regels vandaan te komen.
Ook ben ik van mening dat dit eigenlijk een soort prostitutie app is (en andere sugardaddy sites) maar dat maken ze niet duidelijk.

Even realistisch gezien sommige meisjes denken dat je een gratis vakantie krijgt etc
In ruil voor met die oudere man tijd door te brengen..
Dat is in 99% van de gevallen niet zo!

Heel erg sneu dat je dit hebt meegemaakt, maar goed dat je diegene nooit ontmoet hebt etc.
De politie en de politiek proberen de regels en deze sites aan te pakken maar het is wat ingewikkeld door dat hun genieperig zijn.
Lets hope dat dit gaat stoppen!

Heel dapper dat je dit hebt gedeeld.
Xx Maii.
Echt niet doen! Stap naar de politie is alles wat ik zeg
Meerdere mensen hebben het al gezegd, maar ik ga het gewoon nog eens zeggen: Ga ermee naar de politie.

Helaas leven we in een land waar criminelen goed beschermd worden, dus ik zou niet op een hoge straf rekenen. Maar je kunt het alsnog het beste melden bij de politie.

Reageer