Sex met moeder

  • 31 August 2018
  • 9 reacties
  • 2532 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mag dat van de wet?

9 reacties

Hey Fortniteisgey

Ik ken de wet niet goed genoeg om hierop te antwoorden, maar aangezien ik vermoed dat jij minderjarig bent, valt dit onder seksueel misbruik van een minderjarige.

Groetjes
Kenshin
Nee, dat mag niet.
Je weet wel incest en minder-/meerderjarig zijn...
Nee, mag onder geen enkele omstandigheden, zou het eerlijk gezegd ook niet echt normaal vinden mocht je dat verlangen hebben.
Hey!
Ik een kort maar krachtig antwoord
(NEE)
Maar mag ik vragen waarom je dit wilt weten?
Gr. Sayittomy
Hi,

Ik ken niet de gehele Nederlandse wet uit mijn hoofd maar wat meerdere boven mij al zeggen ga ik er vrij zeker van uit dat dat niet mag. Bovendien (aangezien jij hier een vraag stelt en dus onder de 18 bent ) is het onder de 18 dus seksueel misbruik aangezien je moeder hoogst waarschijnlijk boven de 18 is.

Zelf heb ik hier niet heel veel ervaring mee maar ik zou het zelf wel heel onaangenaam vinden denk ik...
Ik bedoel ik kan mij voorstellen dat iemand dat misschien wel zou willen doen, maar dan is er naar mijn mening wel iets mis met de moeder aangezien ze het dan wel wil goedkeuren..
/
Ik denk dat erna allemaal ongemakkelijke situaties onstaan door die ene 'fout'.
En dan zou ik mezelf afvragen of je dat allemaal met je mee wilt brengen...
bovendien is je moeder als ze ja zou zeggen dan strafbaar en ik denk niet dat je je moeder in de gevangenis wilt zien.

Maar ja als je het doet doe het dan wel met een condoom zo verkom je zwangerschap en kinderen met genetische manipulaties doordat jullie familie van elkaar zijn.

Groetjes van Maii.

( Als je het gewoon wilde weten uit nieuwschierigheid dan zou ik naar de andere reacties gaan kijken.)

🙂,
nee dit mag niet,
incest en daarnaast is je moeder in overtreding.

ik vraag me af of jij dit zelf en je moeder wil? ik vind het zelf echt geen fijn idee om "het" met mijn moeder te moeten doen
Nee, het mag niet van de wet.
Je moeder is dat in overtreding want een volwasenen mag niks doen met minder jarige.

Wil je 'het' wel echt met je moeder doen, als je het toch graag wilt doen zou ik een vriendin zoeken.

Reageer