Vraag

Seks in het openbaar

  • 16 August 2019
  • 16 reacties
  • 2389 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Ik heb dus een vraagje en ik heb al op het internet rond gezocht maar ik heb niet echt een duidelijk antwoord kunnen vinden dus ik hoop dat iemand hierop het antwoord weet.

Mag je seks hebben in het openbaar, denk hierbij aan het kleedhokje van een zwembad, in de auto op een parkeerplek.

Groetjesss!

16 reacties

Ik heb dus een vraagje en ik heb al op het internet rond gezocht maar ik heb niet echt een duidelijk antwoord kunnen vinden dus ik hoop dat iemand hierop het antwoord weet.

Mag je seks hebben in het openbaar, denk hierbij aan het kleedhokje van een zwembad, in de auto op een parkeerplek.

Groetjesss!

Volgens mij is dit niet toegelaten , maar is het bedt wel kinky 😉 Heb ook wel veel interesse om dat eens te doen ookal mag het niet 😛

groetjessss Trekpoot69 (jongen-16) xxxx
Het is verboden om seksuele handelingen te verrichten op openbare plekken dus ja, het is in principe illegaal. Heb alleen nog nooit gehoord dat handhavers of agenten bewust mensen "lastigvallen" die beschut seks hebben.

Ik hoor wel regelmatig dingen over dat er handhaving of politie bij van die "illegale" homo ontmoetingsplekken is maar ze staan daar vaak al vroeg op een parkeerterrein of bij een bos om die mensen af te schrikken zodat ze toch maar niet de bosjes in duiken met elkaar..

In afgesloten ruimtes is het toegelaten wat een kleedkamer en auto zijn enkel als dit buiten het zicht van anderen valt

 

bv ga je voor een wip in een kleedkamer en laat je de deur open dan is dit verboden omdat anderen je kunnen zien  ga je vrijen op een publieke parking in de auto als dan ook is het verboden omdat er ten alle tijde een aanschouwend publiek kan zijn  maar ga je vrijen in de auto op een wat afgelegen plek dan is de kans zeer klein dat er iemand is die het kan zien en neem bv de koffer ruimte van een busje waarvan velen geen ruiten hebben wie kan je dan zien want alles is rondom volledig dicht 

Als je het doet waar bijna niemand komt kan het zoals in een bos. Doe je het in een openbare ruimte waar veel mensen komen is het verboden ik heb een pv gehad omdat ik plaste in het openbaar met mijn privé in zicht want mensen kunnen er aanstoot aan geven.

Hey happy,

Zoals vele anderen je hier al verteld hebben is het helaas niet toegestaan. Wanneer je dit wel doet kan je een boete of proces verbaal krijgen vanwege "verstoring van de openbare orde".

Gr, WiseWisdom

Hey,

Zou je het niet op een romantische plek willen doen zoals in het park, naast een meer?
Reputatie 1
Badge +1

Ik heb dus een vraagje en ik heb al op het internet rond gezocht maar ik heb niet echt een duidelijk antwoord kunnen vinden dus ik hoop dat iemand hierop het antwoord weet.

Mag je seks hebben in het openbaar, denk hierbij aan het kleedhokje van een zwembad, in de auto op een parkeerplek.

Groetjesss!
Volgens mij is dit niet toegelaten , maar is het bedt wel kinky 😉 Heb ook wel veel interesse om dat eens te doen ookal mag het niet :p

groetjessss Trekpoot69 (jongen-16) xxxx

Gewoon doen, ik heb het ook gedaan en ik vroeg me alleen af of dit mag of niet. Mocht dit uiteindelijk niet mogen doe ik het alsnog maar stiekem. Het is erg opwindend en nog spannender dan in bed hihi.
Hey uhm ik kan je wel verder helpen

1. Niet in alle kleedhokjes mag het, check gwn ff het bord met de regels
2. In de auto mag

Het is niet wettelijk verboden maar im zou wel goed opletten op andere mensen, voor je eigen privé.

Groetjes alsjetipsnodighebt123
Reputatie 1
Badge +1
Hey uhm ik kan je wel verder helpen

1. Niet in alle kleedhokjes mag het, check gwn ff het bord met de regels
2. In de auto mag

Het is niet wettelijk verboden maar im zou wel goed opletten op andere mensen, voor je eigen privé.

Groetjes alsjetipsnodighebt123

Oke! Maar op een bord bij een zwembad staat niet van ´Seksuele gemeenschap is ten strengste verboden´ tenminste nog nooit ergens zien staan. Of ik lees de regels niet goed genoeg haha.
seks in het openbaar is verboden. maar als niemand het ziet is het niet echt "openbaar" en het is best opwindend om te weten dat je ieder moment betrapt kan worden.
Badge

officieel gezien is seks in het openbaar bij wet verboden, toch gebeurd het omdat dit spannend word gevonden. als er handhaving/politie langskomt kun je een waarschuwing krijgen en bij herhaaldelijke overtreding ga je wel een bekeuring krijgen.

er zijn in Nederland wel bepaalde parkeerplaatsen waar openbare seks (lees, afgeschermd achter bosschages, dus waar wandelaars niet zomaar geconfronteerd kunnen worden met seksende personen) word gedoogd, dit zijn de zogeheten homo ontmoetingsplaatsen. het komt voor dat ook hetero's hier ook gewoon gebruik van maken.

Beste HAPPY

Ik bijvoorbeeld de spa of sauna staan er bordjes met verbode romantische geslagsgemeenschap te hebben ( seks) te hebben.

Ps. Hahaha echtzo ik kijk die regels ook niet altijd even goed na
Srry inderdaad seks in het openbaar is verboden zoals in een supermarkt of snelweg
Je hebt ook kans dat kleine kinderen het zien.
Badge

Superleuk wil ook graag seks maar heb niemand jij bent zo lucky

Sex in de openbaaar is illegaal als je midden in een park doet of op straat

Kleedkamer mag en auto mag als niemand je kan zien

 

Zelle

Reageer