Vraag

reptielen complot

  • 21 March 2023
  • 5 reacties
  • 134 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
  • Weet de weg
  • 45 reacties

Wat vinden jullie van de complot theorie van David Icke?

Zijn complot theorie gaat over dat heel lang geleden buitenaardse reptielen op de wereld zijn beland om mensen te hersenspoelen ze hebben dus invloed op medicijnen social media en op van alles dus en ze kunnen zich ook naar mensen vermommen, david gelooft dat de meest machtigste mensen op deze aarde dus reptielenmensen zijn zoals mark zuckerberg, barack obama. En alle andere meest machtigste mensen. Wat vinden jullie van dit complot?


5 reacties

Die gast is out of his mind.

Bruv is mad as shit💀

 

tekst aangepast door de Kindertelefoon ivm forumregel 2: ga respectvol met elkaar om 

Reputatie 7
Badge +17

Die meneer heeft te veel SF gelezen/gekeken waaronder een ouwe serie “V” uit ergens jaren 80 ofzo  waarin dit dus gefantaseerd werd. Als mensen zich eens wat minder stierlijk zouden vervelen zouden ze dit soort BS echt nooit serieus gaan verspreiden. En het is ook allemaal onbewezen en als je daar naar vraagt komt er nooit echt sluitend en tastbaar bewijs. Het is een beetje BigFoot en dat soort  fabels. Monster van Loch Ness is er ook zo eentje.

Groetjes Julian

Reputatie 7
Badge +9

Heb wel eens wat van hem gezien op youtube. Vind het echt complete onzin. Zo in het leven staan als hij lijkt me heel vermoeiend.

Common tim w

Reputatie 7
Badge +17

Heb wel eens wat van hem gezien op youtube. Vind het echt complete onzin. Zo in het leven staan als hij lijkt me heel vermoeiend.

Ik vind het een hele leuke theorie ofzo maar ik weet niet of ik het geloof of niet. Het klinkt zo logisch maar ook weer totaal niet.

Reageer