Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Mijn vriendin steelt...

Hallo allemaal,
ik heb en vriendin en die steelt best wel veel geld van haar opa en oma, alleen ik weet niet wat ik moet doen, ik heb gezegd dat ze moet stoppen maar ze gaat nog steeds door! En ik weet niet of ik haar moet aangeven, want dat zou wel heel gemeen zijn en dan zou ze voor schut staan voor de hele familie, zelf zegt ze dat ze bij elkaar misschien al 1000 euro heeft gestolen...
Ze is bang om dit er zelf op te zetten omdat ze bang is dat ze haar dan oppakken.

Maar misschien is het een grap van haar, maar als het dat niet is, wat moet ik dan doen??/
xx

4 reacties

Ik heb niet echt een oplossing...
Maar eigenlijk hoor jij er niks aan te doen omdat het jou familie niet is en jij er niet bij betrokken bent.
Ik had ook zo'n vriendin, toen ik er wat van zei haalde ze haar broer erbij en moest ik stil zijn 😞 toen werd ik vet boos en sloegen ze mij 😞
Hallo allemaal,
ik heb en vriendin en die steelt best wel veel geld van haar opa en oma, alleen ik weet niet wat ik moet doen, ik heb gezegd dat ze moet stoppen maar ze gaat nog steeds door! En ik weet niet of ik haar moet aangeven, want dat zou wel heel gemeen zijn en dan zou ze voor schut staan voor de hele familie, zelf zegt ze dat ze bij elkaar misschien al 1000 euro heeft gestolen...
Ze is bang om dit er zelf op te zetten omdat ze bang is dat ze haar dan oppakken.

Maar misschien is het een grap van haar, maar als het dat niet is, wat moet ik dan doen??/
xx

hoi als je haar aangeeft bij de politie dan maak je het alleen maar erger wat ik zou doen in zon sitatie is praten met je vriendin waar ze het geld voor nodig heeft enzo miss word ze wel gechanteerd of zijn er andere problemen 
hoi Scaramouche,

Ga naar een docent die je vertrouwd en vertel het.
zeg dat je het kwijt wou.

Met vriendelijke groet Niempje.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen