Mijn oprechte excuses

  • 3 November 2022
  • 2 reacties
  • 130 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Zoals de titel al verklaart, bied ik mijn excuses aan. Waarvoor dan?  Dat ga ik je nu haarfijn uitleggen.

1,5 jaar geleden opende ik een topic in Rechten en de Wet waarop ik wilde gaan discussiëren over de regels die toen golden. Op mijn profiel is deze topic te zien. Ik schaam me diep voor deze topic. Ik wil duidelijk maken dat ik mijzelf met GEEN ENKELE  politieke partij associeer.  Ook wil ik graag duidelijk maken dat ik niet meer naar zulke onzin luister en mijzelf heb afgezonderd van de zogenoemde partij. In de tijd dat ik die topic plaatste zat ik in HAVO 4, nu eerstejaars HBO. Ik ben dus geen domme jongen meer die lekker mee gaat met bullshit.

Dit betekent niet dat ik over alles ben veranderd! Sommige onderwerpen zijn nu nog actueel en daarop steun ik geen enkele partij. Ik volg de politiek al een tijdje niet meer, simpelweg omdat het mij niet meer boeit. In de tijd dat ik de topic plaatste boeide politiek mij heel erg en wilde ik zelf de Tweede Kamer in, nu blijkt dat die gedachtes gewoon een fase waren. Politiek is niet meer interessant genoeg om mijn aandacht te trekken. 

Nu zit mijn mening over alles op deze manier in elkaar: Schijt aan alle regels, of ze nou van Rechts of Links komen. Laat mij gewoon mijn leven lijden zonder dat de overheid zich teveel bemoeit met mijn leven. 

Als laatste: Ik hoef geen discussie over van alles en nog wat in deze topic. 


2 reacties

Reputatie 1

Het is goed dat je je excuses aanbiedt voor iets waar je je slecht voor voelt!

Bedankt daarvoor.

En maak gewoon topics waar je je goed over voelt ;)

Reputatie 7
Badge +17

Hoi. Sterk van je.  No worries en het is mooi om te horen. Ik hoop dat er nog veel mensen volgen :) 

Groetjes liefs Julian X

Reageer