Is hij strafbaar bezig geweest?

  • 28 December 2017
  • 3 reacties
  • 1293 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Oke om dit nu te vertellen vind ik heel moeilijk. Weet ook niet zo goed hoe. Zoon jaar/anderhalf jaar geleden dacht ik dat ik een relatie had met een jongen. Ik was toen 15 en hij 21. Hij was lief voor me, was er altijd voor me en hielp me met Mn moeilijke thuis situatie. Ik stelde me open voor hem, te veel open. Hij maakte daar gebruik van. Als we ruzie hadden pakte hij me op Mn zwakke plekken. Ik haatte dat, het deed pijn maar ondanks alles was hij wel de jongen die mij een goed gevoel bleef geven. Ik had ook tegen hem gezegd, voorspel vind ik prima maar ik wil nog geen seks. Daar was ik namelijk nog niet klaar voor. Hij vond het moeilijk maar accepteerde het uiteindelijk. Ofja dat dacht ik. Ik sprak hem soms een poosje, en daarna negeerde hij me weer een hele poos volkomen. Dit is zo een jaar lang gegaan. Ik ging zo kapot elke keer als hij me weer negeerde. En elke keer was ik weer zo blij als ik hem weer sprak. Hij was het enige wat ik had toen die tijd. De laatste keer dat ik hem zag was vreselijk. We hadden wat voorspel wat ik dus prima vond. Maar ik merkte aan hem dat hij meer wilde. Hij vroeg of ik echt geen seks wilde en hij zei dat hij een condoom bij zich had. Ik zei nee, ik wilde het echt niet. Het ging door en het voelde voor mij niet helemaal meer vertrouwd en goed. Hij lag boven op me, we waren beide helemaal naakt. En ik voelde gewoon hoe hij zijn zaakje bij mij naar binnen wilde drukken. Ik zei dat hij moest stoppen en probeerde hem van me af te duwen. Hij was een stuk groter en sterker dan dat ik was en hij wilde niet meteen van me af. Ik was zo bang. Hij is uiteindelijk niet in me geweest, godzijdank. Daarna zat hij nog wel aan me, ik wilde niet meer. Sloot Mn benen ook, hij bleef aan me zitten. Ik dacht dan laat ik hem wel klaarkomen, dan stopt hij wel. Heb hem toen afgetrokken en hij kwam klaar. We kleedde ons beide aan en hij gaf me heel veel kusjes en zei sorry. Ik haatte hem, maar wist ook dat ik niet zonder hem wilde. Na die avond heb ik nooit meer wat van hem gehoord. Soms mis ik hem nu nogsteeds, terwijl ik hem niet mag missen van mezelf omdat hij me zoveel pijn heeft gedaan.
Mijn vraag is of het strafbaar is wat hij heeft gedaan? Want in de eerste instantie heb ik ingestemd, wel is hij over mijn grenzen gegaan. Het is al een tijd geleden dat dit gebeurd is, maar heb alsnog de drang om het te delen, al weten wel wat vriendinnen van mij het.

3 reacties

Je bent minder jarig toestemming of niet dat is strafbaar
Ik denk dat het min of meer een grijs veld is , dus een expert zou erover moeten oordelen.
Het feit dat hij 21 is en jij 15 is op zich zelf al zeer onhandig.
Beste 123meisje,
Het is inderdaad strafbaar wat hij heeft gedaan en ik raad je aan om dit met je ouders of een ander persoon, zoals je leraar te bespreken. Ik vind het knap dat je je verhaal hier hebt gedeeld!
Veel succes en groetjes Anne

Reageer