Vraag

Is het vandalisme om FvD stickers te verwijderen op openbare lantarenpalen?

  • 13 March 2023
  • 9 reacties
  • 251 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik vind het namelijk niet zo tof dat er stickers in de buurt hangen van partijen die polarisatie veroorzaken en tegen bewustzijn van maatschappelijke problemen zijn. 

Ik trek deze stickers af van de lantaarnpalen als ze een beetje los zitten en anders schraap ik over de stickers heen met een sleutel. Ik vraag mij dus af of het volgens de wet vandalisme is om stickers van Forum voor Democratie te verwijderen op openbare lantaarnpalen.

 

Kan iemand mij hierop antwoord geven?


9 reacties

Badge

Ik  vind het heel goed, maar ik weet niet of het mag

Reputatie 7
Badge +17

Degene die de stickers plakt doet aan wildplakken en dat is verboden.  Die stickers verwijderen is dus geen vandalisme maar juist vandalismebestrijding. 😅

 

 

Top! Goed bezig!

Reputatie 7
Badge +14

Goed zo. 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 3
Badge +1

juist hartstikke goed, helemaal eens met je ook!

 

Reputatie 2
Badge +1

Prima dat je het doet, maar kijk er dan niet raar van op dat anderen misschien stickers van andere partijen verwijderen op openbare lantaarnpalen, en respecteer ook mensen die Forum voor Democratie wel een goeie partij vjnden:)

Thanks voor de reacties allen.

 

Badge

Hoezo zorgt de FVD voor polarisatie? Dat er nu polarisatie is, komt niet door een partij, maar door alle partijen samen. Ik support zelf FVD wel. Ieder zijn mening natuurlijk.

Reputatie 7
Badge +11

Hoi, ik weet dat dit topic oud is maar ik reageer gewoon:

Ik vraag mij dus af of het volgens de wet vandalisme is om stickers van Forum voor Democratie te verwijderen op openbare lantaarnpalen.

Op lantaarnpalen mag je het gewoon weghalen, is niks mis mee. Er zijn ook van die borden waar je posters en stickers mag ophangen (bij mij tenminste),  daar moet je het wel gewoon laten zitten. 

Groetjes, @Monkeyboy08

Reageer