Dit is eigenlijk n best lang en gek verhaal.
Mijn tante (23 jaar) en ik (16 jaar) zijn al een lange tijd verliefdheid op elkaar. En t mag eigelijk niet, maar mijn familie vindt het geen probleem en die staan er achter. Ik woon ook bij mijn tante. En het gaat supergoed met z'n tweeën. We hebben vaak seks en genieten echt super van elkaar. Ik ga naar school en zij gaat naar haar werk. En we komen rond dezelfde tijd thuis. Dus we zijn veel samen.
Nu blijkt mijn tante zwanger van mij te zijn wat we echt goed nieuws vinden, maar ik zit nu met de vraag.. Kan ik erkend worden als de vader van ons kindje. Als zei dr moeder is en ik de vader, betekent dat we seks hebben gehad. En dat mag niet. Moet vader onbekend blijven (officieel) en dan ben ik voogd?
Please help me!
Mijn tante en ik houden echt van elkaar en ik wil dat het opgelost wordt, voordat er wettelijk problemen komen in onze relatie.
Ik word vader
A
A
Volgensmij is er niet echt een wet dat je geen kind mag krijgen met je tante. Of in elk geval, beide ouders zijn. Als jullie gelukkig zijn samen, zie ik er ook niet echt een probleem in. Ik denk dat je gewoon erkend mag worden als vader van je eigen kind. Veel geluk samen!
Hermione
Hermione
A
Officieel verkracht jouw tante je wanneer jullie sex hebben volgens mij. Omdat de wet vindt dat een minderjarige niet met een meerderjarige mag vrijen. (Met uitzondering van een Romeo en Julia regel) Ik weet niet wat je moet doen, lastige situatie hoor! Misschien dat als je volwassen bent je jezelf kan laten erkennen als vader?
Veel geluk samen!
Pin
Veel geluk samen!
Pin
A
Gek verhaal
Laten we zeggen dit is 100% waarheid
Dan op mijn intuïtie denk ik dat je niet moet worden als vader omdat er meerdere dingen mis is met jullie relatie
- sex met familie
- sex en jij bent minderjarig
+ er kunnen meerdere dingen aan het kind mankeren als je sex met familie hebt is het niet?
Ik ben nooit echt een supporter hiervan maarja alles kan
Dan op mijn intuïtie denk ik dat je niet moet worden als vader omdat er meerdere dingen mis is met jullie relatie
- sex met familie
+ er kunnen meerdere dingen aan het kind mankeren als je sex met familie hebt is het niet?
A
Volgens mij mag je geen seks hebben met een meerderjarige als je zelf nog minderjarig bent, maar er zal toch wel ergens bekend moeten worden wie de vader is? Ik heb ook niet echt verstand van dit soort dingen en ik vind het ook een beetje een apart verhaal.
A
- sex met familie
Klopt als je het met iemand doet met dezelfde genen kan het kind problemen hebben. Ik ben het trouwens echt helemaal met je eens.
A
Dat is alleen maar kletskoek dat van familie met elkaar, de mensensoort begon immers ook met een klein groepje.....
A
Nou, nee.
Tijdens het ontstaan van de moderne mens is er een redelijk diverse genenpoel gekomen.
En in het "begin" waren er zeker een paar duizend Homo Sapiens (Sapiens) , dus zo'n klein groepje was het zeker niet.
En daarnaast zijn genen helemaal geen kletskoek (Wat koekjes zijn (zoek maar eens op)).
Als je te vaak voortplant binnen een beperkte genenpoel gaat het op een gegeven moment niet meer zo goed en kunnen je kinderen afwijkingen hebben.
Gelukkig zijn we momenteel met zo'n 7 miljard mensen op de aarde dus als je geen kinderen binnen je familie verwekt is er geen probleem.
En als Help4Help zijn verhaal waar is dan is hij nu vader, dus gefelicteerd daarmee.
Succes met je problemen die je daardoor hebt.
A
Al begonnen ze met een klein groepje, dan hoeft dat nog niet te betekenen dat zij allemaal familie waren.
Het is bewezen en gebleken dat als 2 familieleden met elkaar een kind krijgen, er een verhoogd risico op allerlei aandoeningen is voor het kind. Beter niet proberen dus.
Idd veel succes voor de misschien wel vader.
Gr. Pin
Het is bewezen en gebleken dat als 2 familieleden met elkaar een kind krijgen, er een verhoogd risico op allerlei aandoeningen is voor het kind. Beter niet proberen dus.
Idd veel succes voor de misschien wel vader.
Gr. Pin
A
Biologisch gezien ben jij de vader wettelijk ben je pas de vader van het kind als jullie getrouwd zijn . Als je je kind wilt erkennen moet je bij het gemeentehuis zijn maar aangezien je minderjarige bent moeten je ouders toestemming geven.
Hier even een weetje voor jou:
Wettelijk gezien mag met je tante trouwen. Jullie zijn derde graad bloedverwanten vroeger kon je niet met je tante trouwen nu is dat veranderd ( wat goed is voor jou). Dit is gewoon toegestaan in de wet. De mensen in jullie omgeving zouden misschien raar van opkijken maar als jullie zoveel van elkaar houden dan kan niemand er wat aan doen.
Hier even een weetje voor jou:
Wettelijk gezien mag met je tante trouwen. Jullie zijn derde graad bloedverwanten vroeger kon je niet met je tante trouwen nu is dat veranderd ( wat goed is voor jou). Dit is gewoon toegestaan in de wet. De mensen in jullie omgeving zouden misschien raar van opkijken maar als jullie zoveel van elkaar houden dan kan niemand er wat aan doen.
A
Dit klinkt misschien heel hard, maar ik denk dat je 't moet zeggen als je wat ouder bent. Maar ik zou wel zorgen dat je zoveel mogelijk tijd neemt met je kind en er van geniet. 😉 je moet het zeker wel vertellen als je ouder bent want uiteindelijk wilt dat kind natuurlijk weten wie zijn of haar biologische vader is en daar heeft dat kind het recht toe om het te weten te komen. ( anders kom je waarschijnlijk op dan onbekend haha 😃 )
Succes!
Xx Maii
Succes!
Xx Maii
A
Hee,
Is je tante aangetrouwde familie? Dan kan het gewoon, jullie schelen veel maar over ongeveer een jaar ben je meerderjarig en kan je laten registreren dat jij de vader bent. Dan is je kind ongeveer 1 en zal het ook niet weten dat het ooit officieel geen vader heeft gehad. (Moet je over een paar jaar misschien wel vertellen). Dan is er geen probleem toch?
Is je tante aangetrouwde familie? Dan kan het gewoon, jullie schelen veel maar over ongeveer een jaar ben je meerderjarig en kan je laten registreren dat jij de vader bent. Dan is je kind ongeveer 1 en zal het ook niet weten dat het ooit officieel geen vader heeft gehad. (Moet je over een paar jaar misschien wel vertellen). Dan is er geen probleem toch?
A
nope. nope. nope. nope. nope. not good. je kind gaat vragen: papa, hoe oud was je toen je met mama trouwde? etc etc. not good.
dat kind gaat problemen krijgen als hij ouder is. hij kan misschien zelf gepest worden. zelf suicide. geef dat kind aan het pleeg. en ga weg van die tante. want love hebben met je tante is toch raar? :?
dat kind gaat problemen krijgen als hij ouder is. hij kan misschien zelf gepest worden. zelf suicide. geef dat kind aan het pleeg. en ga weg van die tante. want love hebben met je tante is toch raar? :?
A
@emre3xpl met wie je een relatie hebt is je eigen keuze. Ik vind het nogal gek dat je ineens begint over dat het kind zelfmoord gaat plegen. Dat vind ik nou raaar. En zou je aub in het nederlands comments willen gaan geven zonder engelse woorden
A
Hoi,
Ik vindt het een beetje triets.....
want als je niks doet ben je wel uit een stuk van je kind z'n leven..
Probeer er voor hem of haar te zijn zou ik zeggen,
en dan als je ouder bent kan je toegeven dat je de vader bent.
Succes!!
~ Broke
Ik vindt het een beetje triets.....
want als je niks doet ben je wel uit een stuk van je kind z'n leven..
Probeer er voor hem of haar te zijn zou ik zeggen,
en dan als je ouder bent kan je toegeven dat je de vader bent.
Succes!!
~ Broke
A
Er zijn blijkbaar veel misverstanden die nog steeds de ronde doen. In principe is geen enkel leeftijdsverschil verboden in een relatie. Verliefdheid is een raar gevoel en daar heeft de overheid niet zoveel over te zeggen. Een relatie en seks enzo tegen wil in is wel strafbaar en bij minderjarigen zijn de straffen erger. Maar als beide er mee eens zijn is niks strafbaar. Hoe dit in een familie zit weet ik niet precies, maar volgens mij mag het gewoon als niemand tegen zijn wil wordt vastgehouden of verkracht ofzo.
A
Ik vind dit verhaal tbh beetje moeilijk te geloven maar goed...
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.