Ik ga graffiti spuiten

• Anonymous
  • 0 reacties
Hee, ik ben 13 en ga in de zomervakantie graffiti spuiten. Het is illegaal alleen de kans is klein dat ik betrapt wordt.
Wat vinden jullie daarvan? X

65 reacties

ik niet
Doe het legaal, en bij de action hebben ze nu spuit bussen daarvoor :' in the streets' En niet over andere mensen hun kunst heen gaan.
Mij lijkt het ook superleuk om te doen, maar ben nog 12 en heb er niet veel zin in?Maar ik zou zeggen: ga ervoor!+
Reputatie 7
Badge +17
Gewoon doen ik deed het vroeger ook. Ik zie graffiti als kunst niet als vandalisme.
Als je het op de toegestane locaties doet en je zet iets moois neer ipv. alleen je naam, dan denk ik dat er meer mensen het met je eens zijn.
Gewoon doen ik deed het vroeger ook. Ik zie graffiti als kunst niet als vandalisme.
Besef even dat je nu 17 bent meid, like wtf
Reputatie 7
Badge +17
Doe het op legale plaatsen.
Zou jij het leuk vinden om er achter te komen dat je huis is beklad?
Maar ik wel heeft iemand tips en video's over regels onder elkaar en tips om stiekem te doen
Ik wil het ook zo graag doen niet normaal ik heb wel getekend maar ik wil het echt doen , maar mijn ouders willen het niet
Maar Paintbrush, hoe weten ze dan van wie het is?
Ik wil het ook zo graag doen niet normaal ik heb wel getekend maar ik wil het echt doen , maar mijn ouders willen het niet
Het is illegaal dus doe het wel op een plek waar niemand komt. En die het op een muur waar al op een deel graffiti staat, want dan is de muur al verpest. En dan spuit je er overheen.
Zeker niet doen over andere pieces! Dat is regel nummer 1 van het graffiti spuiten! Dan kom je echt in de shit. Zoek maar op, Banksy vs. Robbo.
Ik vindt graffity cool :D 

-Domuh ❤
Waarom wil je een mooie muur verpesten? Dat is vandalisme en daar betalen je ouders weer voor met belasting zodat schoonmakers het kunnen schoonmaken. Slim.

Die beslasting moet tog betaald worden, dan kan je beter zorgen dat je ouders ook echt ergens voor betalen en niet voor dat de koning weer iets nieuws koopt
Oh, ik zie nu pas dat dit topic al bijna 3 jaar oud is.
bij bouwplaatsen zetten ze meestal houten schotten voor de hekken.
in sommige gevallen (misschien verstandig om eerst na te vragen) mag je ook die bespuiten.
het hoeft dus niet persee illegaal.
misschien kan je beter via die weg bezig gaan...
maar goed wil je liever spanning en toch illegaal bezig gaan. tsja eigen keuze dan maar denk ik.
ik zou het zelf nooit doen. maar vind het wel gaaf. (de meesterwerken dan... niet die krabbels )

Dit is een hele goede! Niet illegaal als je toestemming krijgt en het is infeite niet anders dan een muur. 
Ik vind Graffiti spuiten persoonlijk niet verkeerd om naar te kijken (sommigen zijn echt heel getalenteerd) maar aangezien het illegaal is zou ik het zelf echt niet doen. En in de buurt van Eindhoven staat er ook langs de weg wel een 100x "PSV" geschreven. Dat vind ik wel echt doelloos en achterlijk.
Ugh, gewoon niet doen oké?
Als je je gevoelens wilt uiten doe je dat maar lekker in een tekenboek/bij een psychiater.
Er is bv in heerhugowaard een plk waar het mag 😛
Ik heb het alleen gedaan op een doek. En op de oude schutting van een vriendin waarvan we toesteming hadden om het te doen.
Kijk uit alsjeblieft.  twee van mijn vrienden waren opgepakt. Een er van heeft een trauma voor de politie. Flipt al rijdt er een wagen voorbij. Ik zou eerst kijken of daar in de buurt legale spuitplekken zijn. Dan bespaar je zo even 260 euro en booze ouders. Ik kan wel zeggen dat het leuk is 😃. Maar alsjeblieft kijk uit...
.
edit: Zelf heb ik het nooit gedaan. Dacht dat het misschien mensen zou stoppenal zei ik van wel met het niet doen.Kreeg denet ook een bericht en dacht van waarom zei ik dat... Naja gwn niet doen alsjeblieft laat graffiti gewoon voorbij gaan.
Vooral doen. Als je wordt aangehouden zal ik je keihard uitlachen.

AHAHAHAHAHA
Als je het niet kan doe het dan niet en verneuk de stad dan ook niet. Als je het wel kan ga je gang!
Als je het toch doet, en je zet een tag erbij(iets wat laat zien dat jij het was) en ze betrappen je gebruiken ze de tag om je te indentificeren en krijg je hogere straffen al heb je meerdere keren het gedaan, just een tip hoor
OJA en nog een tip: mondkapje ofzo en masker ( Mond kapje omdat de verf slecht is voor je longen)
Kijk uit alsjeblieft. Ik heb het ook een tijdje gedaan totdat twee van mijn vrienden waren opgepakt. Een er van heeft een trauma voor de politie. Flipt al rijdt er een wagen voorbij. Ik zou eerst kijken of daar in de buurt legale spuitplekken zijn. Dan bespaar je zo even 260 euro en booze ouders. Ik kan wel zeggen dat het leuk is 😃. Maar alsjeblieft kijk uit...

Reageer