Hee, ik ben 13 en ga in de zomervakantie graffiti spuiten. Het is illegaal alleen de kans is klein dat ik betrapt wordt.
Wat vinden jullie daarvan? X
Ik ga graffiti spuiten
A
Bladzijde 3 / 3
A
Ik vindt graffity cool :DÂ
-Domuh ❤
-Domuh ❤
A
Zeker niet doen over andere pieces! Dat is regel nummer 1 van het graffiti spuiten! Dan kom je echt in de shit. Zoek maar op, Banksy vs. Robbo.
A
Ik wil het ook zo graag doen niet normaal ik heb wel getekend maar ik wil het echt doen , maar mijn ouders willen het niet
A
Maar Paintbrush, hoe weten ze dan van wie het is?
A
Ik wil het ook zo graag doen niet normaal ik heb wel getekend maar ik wil het echt doen , maar mijn ouders willen het niet
A
Maar ik wel heeft iemand tips en video's over regels onder elkaar en tips om stiekem te doen
A
Doe het op legale plaatsen.
Zou jij het leuk vinden om er achter te komen dat je huis is beklad?
Zou jij het leuk vinden om er achter te komen dat je huis is beklad?
A
Besef even dat je nu 17 bent meid, like wtf
A
Gewoon doen ik deed het vroeger ook. Ik zie graffiti als kunst niet als vandalisme.
A
Als je het op de toegestane locaties doet en je zet iets moois neer ipv. alleen je naam, dan denk ik dat er meer mensen het met je eens zijn.
A
Mij lijkt het ook superleuk om te doen, maar ben nog 12 en heb er niet veel zin in?Maar ik zou zeggen: ga ervoor!+
A
Doe het legaal, en bij de action hebben ze nu spuit bussen daarvoor :' in the streets' En niet over andere mensen hun kunst heen gaan.
A
ik niet
Bladzijde 3 / 3
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.