Ik ga graffiti spuiten

• Anonymous
  • 0 reacties
Hee, ik ben 13 en ga in de zomervakantie graffiti spuiten. Het is illegaal alleen de kans is klein dat ik betrapt wordt.
Wat vinden jullie daarvan? X

65 reacties

Kijk, ik doe het omdat ik mn gevoelens wil uiten en zodat andere mensen kunnen zien wat ik bedoel. Sommige van jullie begrijpen dat niet, maar een klein deel begrijpt dit. Het is moeilijk uit te leggen.. ik weet dat het illegaal is, maar het is ook gewoon iets wat Ik wil & wat Ik doe. Ik ben nog niet gepakt. logisch want ik ben heel voorzichtig en ik doe het op plekken waar op tijdstippen wanneer ik er ben, niemand komt.

Moest ik even zeggen, trouwens heel leuk dat jullie zoveel reacties zetten.

XXX
ik vind graffiti mooi, al die saaie grijze muren.
komt meer leven in die muren!
en ja, belasting enzo, betalen je ouders toch genoeg ;)
ik heb het ook al eens overwogen.
lijkt me wel cool
k vind dat het verschilt van mens naar mens, maar k vind sommige wel mooi en als je het doet zonder opgepakt te worden is het stoer ook
haha, anders gebeurt er niks, ga je alleen paar uur bureau halt, en je straf zit erop 🙂
Hey Clauz,

Het is super leuk een muur te verpesten maar minder leuk aangehouden te worden.
Koop bijvoorbeeld een groot vel papier en ga er rustig op los terwijl je buiten zit?

Groetjes,
LifeAssistence
Mensen, ''mooie muren''???!!!
Die muren zijn juist mooier met die tekeningen!

groetjes, namen
hey hey.

persoonlijk vind ik graffiti mooi en kunst,
Maar mijn vader heef vroeger ook graffiti gespoten en dat pakte niet zo goed uit mijn vader spoot samen met een groepje ''vrienden'' hun werden betrapt rende weg en lieten mijn vader voor alles opdraaien hij mocht alles schoon maken en een flinke boete en ook nog eens een hele erge straf van zijn ouders.

dus pas op!!!

(zelf heb ik er ook over gedacht om het te gaan doen maar niet gedaan omdat ik weet wat vooor soort gevolgen er aan zitten)
hey ik wil ook graffiti spuiten hahhaha ma er zijn plaatsen waar je het mag en daar is vaak veel ruimte oor veeeeel kunstwerken en het is ook handig om eerst te oefenen op een blad papier voor insperatie
ik spuit ook graffiti ik vind dat echt leuk
belasting betalen je ouders toch wel dus waarom niet? 😉
Hoi ik doe ook aan graffiti
Ja kan het ook op een doos doen
Of vraag aan je ouders of je een piese op je(witte)kast mag zetten

Xxx kyrtje

Ps.piese= de naam voor een graffiti tekening
pas op met graffiti spuiten in Amirika kan je er een hoge staf voor krijgen in nederland ook pas op waar je het doet maar je mag het zelf weten tip doe het in de avond dat niemand het ziet
Badge +17
Gewoon doen joh, alsof mensen gaan janken om een klein stukje muur dat onder de graffiti zit. Doen zoveel, 't is wel illegaal dus let op dat je niet gepakt wordt.
Kijk uit alsjeblieft. Ik heb het ook een tijdje gedaan totdat twee van mijn vrienden waren opgepakt. Een er van heeft een trauma voor de politie. Flipt al rijdt er een wagen voorbij. Ik zou eerst kijken of daar in de buurt legale spuitplekken zijn. Dan bespaar je zo even 260 euro en booze ouders. Ik kan wel zeggen dat het leuk is 😃. Maar alsjeblieft kijk uit...
OJA en nog een tip: mondkapje ofzo en masker ( Mond kapje omdat de verf slecht is voor je longen)
Als je het toch doet, en je zet een tag erbij(iets wat laat zien dat jij het was) en ze betrappen je gebruiken ze de tag om je te indentificeren en krijg je hogere straffen al heb je meerdere keren het gedaan, just een tip hoor
Als je het niet kan doe het dan niet en verneuk de stad dan ook niet. Als je het wel kan ga je gang!
Vooral doen. Als je wordt aangehouden zal ik je keihard uitlachen.

AHAHAHAHAHA
Kijk uit alsjeblieft.  twee van mijn vrienden waren opgepakt. Een er van heeft een trauma voor de politie. Flipt al rijdt er een wagen voorbij. Ik zou eerst kijken of daar in de buurt legale spuitplekken zijn. Dan bespaar je zo even 260 euro en booze ouders. Ik kan wel zeggen dat het leuk is 😃. Maar alsjeblieft kijk uit...
.
edit: Zelf heb ik het nooit gedaan. Dacht dat het misschien mensen zou stoppenal zei ik van wel met het niet doen.Kreeg denet ook een bericht en dacht van waarom zei ik dat... Naja gwn niet doen alsjeblieft laat graffiti gewoon voorbij gaan.
Ik heb het alleen gedaan op een doek. En op de oude schutting van een vriendin waarvan we toesteming hadden om het te doen.
Er is bv in heerhugowaard een plk waar het mag 😛
Ugh, gewoon niet doen oké?
Als je je gevoelens wilt uiten doe je dat maar lekker in een tekenboek/bij een psychiater.
bij bouwplaatsen zetten ze meestal houten schotten voor de hekken.
in sommige gevallen (misschien verstandig om eerst na te vragen) mag je ook die bespuiten.
het hoeft dus niet persee illegaal.
misschien kan je beter via die weg bezig gaan...
maar goed wil je liever spanning en toch illegaal bezig gaan. tsja eigen keuze dan maar denk ik.
ik zou het zelf nooit doen. maar vind het wel gaaf. (de meesterwerken dan... niet die krabbels )

Dit is een hele goede! Niet illegaal als je toestemming krijgt en het is infeite niet anders dan een muur. 
Ik vind Graffiti spuiten persoonlijk niet verkeerd om naar te kijken (sommigen zijn echt heel getalenteerd) maar aangezien het illegaal is zou ik het zelf echt niet doen. En in de buurt van Eindhoven staat er ook langs de weg wel een 100x "PSV" geschreven. Dat vind ik wel echt doelloos en achterlijk.
Oh, ik zie nu pas dat dit topic al bijna 3 jaar oud is.
Waarom wil je een mooie muur verpesten? Dat is vandalisme en daar betalen je ouders weer voor met belasting zodat schoonmakers het kunnen schoonmaken. Slim.

Die beslasting moet tog betaald worden, dan kan je beter zorgen dat je ouders ook echt ergens voor betalen en niet voor dat de koning weer iets nieuws koopt

Reageer