Ik ga graffiti spuiten

Toon eerste bericht

65 reacties

Badge +17
Gewoon doen joh, alsof mensen gaan janken om een klein stukje muur dat onder de graffiti zit. Doen zoveel, 't is wel illegaal dus let op dat je niet gepakt wordt.
pas op met graffiti spuiten in Amirika kan je er een hoge staf voor krijgen in nederland ook pas op waar je het doet maar je mag het zelf weten tip doe het in de avond dat niemand het ziet
Hoi ik doe ook aan graffiti
Ja kan het ook op een doos doen
Of vraag aan je ouders of je een piese op je(witte)kast mag zetten

Xxx kyrtje

Ps.piese= de naam voor een graffiti tekening
belasting betalen je ouders toch wel dus waarom niet? 😉
ik spuit ook graffiti ik vind dat echt leuk
hey ik wil ook graffiti spuiten hahhaha ma er zijn plaatsen waar je het mag en daar is vaak veel ruimte oor veeeeel kunstwerken en het is ook handig om eerst te oefenen op een blad papier voor insperatie
hey hey.

persoonlijk vind ik graffiti mooi en kunst,
Maar mijn vader heef vroeger ook graffiti gespoten en dat pakte niet zo goed uit mijn vader spoot samen met een groepje ''vrienden'' hun werden betrapt rende weg en lieten mijn vader voor alles opdraaien hij mocht alles schoon maken en een flinke boete en ook nog eens een hele erge straf van zijn ouders.

dus pas op!!!

(zelf heb ik er ook over gedacht om het te gaan doen maar niet gedaan omdat ik weet wat vooor soort gevolgen er aan zitten)
Mensen, ''mooie muren''???!!!
Die muren zijn juist mooier met die tekeningen!

groetjes, namen
Hey Clauz,

Het is super leuk een muur te verpesten maar minder leuk aangehouden te worden.
Koop bijvoorbeeld een groot vel papier en ga er rustig op los terwijl je buiten zit?

Groetjes,
LifeAssistence
haha, anders gebeurt er niks, ga je alleen paar uur bureau halt, en je straf zit erop 🙂
k vind dat het verschilt van mens naar mens, maar k vind sommige wel mooi en als je het doet zonder opgepakt te worden is het stoer ook
ik vind graffiti mooi, al die saaie grijze muren.
komt meer leven in die muren!
en ja, belasting enzo, betalen je ouders toch genoeg ;)
ik heb het ook al eens overwogen.
lijkt me wel cool
Kijk, ik doe het omdat ik mn gevoelens wil uiten en zodat andere mensen kunnen zien wat ik bedoel. Sommige van jullie begrijpen dat niet, maar een klein deel begrijpt dit. Het is moeilijk uit te leggen.. ik weet dat het illegaal is, maar het is ook gewoon iets wat Ik wil & wat Ik doe. Ik ben nog niet gepakt. logisch want ik ben heel voorzichtig en ik doe het op plekken waar op tijdstippen wanneer ik er ben, niemand komt.

Moest ik even zeggen, trouwens heel leuk dat jullie zoveel reacties zetten.

XXX
Ik vind het een heel goed idee ! niet dus, denk nou is goed na, waar is het goed voor? wat schiet je er mee op?  nu vind je het nog leuk maar stel nou dat je gepakt wordt, ze zien het ook als vandalise.
Rebel dat je er bent.
Badge +17
Dit bericht is verwijderd door de Kindertelefoon, omdat het niet respectvol/positief was, en dus in strijd met regels 2 en 4 van de http://forum.kindertelefoon.nl/rechten-de-wet-41/forumregels-kindertelefoon-3861/.
doe rieeel
Badge +17
Doe rustig.
Dit bericht is verwijderd door de Kindertelefoon, omdat het niet respectvol/positief was, en dus in strijd met regels 2 en 4 van de http://forum.kindertelefoon.nl/rechten-de-wet-41/forumregels-kindertelefoon-3861/
Badge +17
Ik zal het i.e.g. nooit doen.
Badge +17
heet vandalisme
Delen van dit bericht zijn verwijderd door de Kindertelefoon, omdat het niet respectvol/positief was, en dus in strijd met regels 2 en 4 van de http://forum.kindertelefoon.nl/rechten-de-wet-41/forumregels-kindertelefoon-3861/
Blijf positief @westham!
heet vandalisme
Delen van dit bericht zijn verwijderd door de Kindertelefoon, omdat het niet respectvol/positief was, en dus in strijd met regels 2 en 4 van de http://forum.kindertelefoon.nl/rechten-de-wet-41/forumregels-kindertelefoon-3861/
Badge +17
Het is illegaal dus doe het wel op een plek waar niemand komt. En die het op een muur waar al op een deel graffiti staat, want dan is de muur al verpest. En dan spuit je er overheen.
je kan vragen of er legale plekken zijn om te spuiten of je moet het voor je nemen dat als je gepakt word dat je de ''lul'' bent om maar zo te zeggen
Ik spuit ook niet illegaal. Ik ben te veel bezig met een goede toekomst om het risico te.nemem dat.ik een.strafblad krikg.
Laatst heeft iemand gevraagt van een hoekhuis om met mn bff op zijn hoek muur te spuiten allebei €50,- binnen

Reageer