Ik ga graffiti spuiten

• 11 June 2012
  • 65 reacties
  • 5785 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hee, ik ben 13 en ga in de zomervakantie graffiti spuiten. Het is illegaal alleen de kans is klein dat ik betrapt wordt.
Wat vinden jullie daarvan? X

65 reacties

ik doe het ook ik uit mijn gevoelens ermee dus het zijn nooit blijen tekeningen
Waarom wil je een mooie muur verpesten? Dat is vandalisme en daar betalen je ouders weer voor met belasting zodat schoonmakers het kunnen schoonmaken. Slim.
sorry dak me met alles bemoei maar persoonlijk vindt ik mooie muren verpesten leuk!(kben gek i know) trouwens hett* is niet echt verpesten*
Hee,
ik doe ook aan graffitispuiten,en het is echt leuk!
alleen doe ik het wel laat in de avond of snachts,want hier bij mij kan je snel betrapt worden.
en tja,sommigen noemen het muren verpesten , en anderen kunst.
ligt eraan hoe je erover denkt (;
xx'C.
Moet je zelf weten man, ik heb zo veel in de stad mensen gezien die graffiti spoten
Het is een eigen keuze. Neem aan dat  je zelf die verantwoording wel kunt nemen:). Krijgen we wel een keer foto's o.i.d. te zien?

Anoniemenaamxx
Vooral doen. Als je wordt aangehouden zal ik je keihard uitlachen.
op sommige plaatsen  mag het skatebaantjes en sommige bruggen eronder  bij ons tenminste(niet dat ik het doe)Maar de meeste bruggen(en de gene waar fietsers onderdoor fietsen mag het niet ik zou het niet doen doe het anders op zo`n groot vel(ken mensen die her daarop doen(of ga schilderen op een groot  doek(ook leuk voor je kamer om het er op te hangen)

hopelijk heb je er iets aan
bij bouplaatsen zetten ze meestal houten schotten voor de hekken.
in sommige gevallen (misschien verstandig om eerst na te vragen) mag je ook die bespuiten.
het hoeft dus niet persee illegaal.
misschien kan je beter via die weg bezig gaan...
maar goed wil je liever spanning en toch illegaal bezig gaan. tsja eigen keuze dan maar denk ik.
ik zou het zelf nooit doen. maar vind het wel gaaf. (de meesterwerken dan... niet die krabbels )
ik heb ook graffiti gespoten,
ik hield van de kick en van het resultaat.
alleen als je opgepakt wordt ben je de lul vooral met jou leefdtijd
dus bedenk plan van te voren en pak het slim aan.
Waarom wil je een mooie muur verpesten? Dat is vandalisme en daar betalen je ouders weer voor met belasting zodat schoonmakers het kunnen schoonmaken. Slim.

Ik weet niet hoor maar.verpesten is niet het juiste woord.dat jij het.nou niet kan.en dan gaat spuiten da..verpest je.een.muur maar er zijn.kinderen met ervaing xie verpesten.helemaal geen muren. Kinderen zoals.ik. Ik krijg zelfs geld van mensen om hun muur te versieren met.mijn tekeningen
Ik doe het zelf ook,

en men broer doet dit ook voor andere op betaling,
maar niet illegaal.

Waar ik woon worden vaak goede graffiti artiesten uitgenodigt om te spuiten door de gemeente,
om de stad kleur te geven.

Je zou je kunnen aanmelden bij de gemeente en als je je werk laat zien en het bevalt ze,
mag je misschien ergens spuiten.

doe je dit illegaal en iemand ziet dit en belt de politie, dan ben je de sjaak strafblad,
wat niet meer weg gaat, wat je later misschien je baan gaat kosten.

en anders koop je schilders doeken of gewoon houten planken waar je thuis op spuit,
je kan vrij goedkoop een ijzere plaat krijgen of misschien bij de sloop waar je het mee mag nemen;)

daar kan je dan gwoon legaal op spuiten:D 
Ik vind het stoerr :)
Graffiti is mooii :P

xxx
Ik spuit ook niet illegaal. Ik ben te veel bezig met een goede toekomst om het risico te.nemem dat.ik een.strafblad krikg.
Laatst heeft iemand gevraagt van een hoekhuis om met mn bff op zijn hoek muur te spuiten allebei €50,- binnen
je kan vragen of er legale plekken zijn om te spuiten of je moet het voor je nemen dat als je gepakt word dat je de ''lul'' bent om maar zo te zeggen
Reputatie 2
Badge +17
Het is illegaal dus doe het wel op een plek waar niemand komt. En die het op een muur waar al op een deel graffiti staat, want dan is de muur al verpest. En dan spuit je er overheen.
heet vandalisme
Delen van dit bericht zijn verwijderd door de Kindertelefoon, omdat het niet respectvol/positief was, en dus in strijd met regels 2 en 4 van de http://forum.kindertelefoon.nl/rechten-de-wet-41/forumregels-kindertelefoon-3861/
Reputatie 2
Badge +17
heet vandalisme
Delen van dit bericht zijn verwijderd door de Kindertelefoon, omdat het niet respectvol/positief was, en dus in strijd met regels 2 en 4 van de http://forum.kindertelefoon.nl/rechten-de-wet-41/forumregels-kindertelefoon-3861/
Blijf positief @westham!
Reputatie 2
Badge +17
Ik zal het i.e.g. nooit doen.
Dit bericht is verwijderd door de Kindertelefoon, omdat het niet respectvol/positief was, en dus in strijd met regels 2 en 4 van de http://forum.kindertelefoon.nl/rechten-de-wet-41/forumregels-kindertelefoon-3861/
Reputatie 2
Badge +17
Doe rustig.
doe rieeel
Reputatie 2
Badge +17
Dit bericht is verwijderd door de Kindertelefoon, omdat het niet respectvol/positief was, en dus in strijd met regels 2 en 4 van de http://forum.kindertelefoon.nl/rechten-de-wet-41/forumregels-kindertelefoon-3861/.
Rebel dat je er bent.
Ik vind het een heel goed idee ! niet dus, denk nou is goed na, waar is het goed voor? wat schiet je er mee op?  nu vind je het nog leuk maar stel nou dat je gepakt wordt, ze zien het ook als vandalise.

Reageer