het vragenlijstjes probleem hier

  • 25 July 2022
  • 5 reacties
  • 98 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

Hoi iedereen die dit leest,

Vragenlijstje zijn grappig maar van elke bestaan er echt al wel 5 ofzo.

B.v. vragenlijst voor jongens

1.hoe groot is je pik

2. kom je lekker klaar

3. Hoevaak ruk je

 

En bla bla bla

Ik ben een tijdje weg geweest omdat er weinig mensen waren die echt om hulp vroegen, en ik hier eigenlijk niks kon doen, snappen jullie dit een beetje als je iemands antwoord wil hebben op een vragenlijstje dan kun je er op het form 100en vinden met dezelfde vragen en ook 100en reacties lezen

Heel mijn recente berichten staat er nu vol mee het is geen kritiek maar voor sommige wel een irritatie puntje.

Dus wie is het hier mee eens??

 

Liefs van roosje


5 reacties

Ja, dit is echt vreselijk irritant. De eerste 2 keer  was het nog wel leuk. Eigenlijk zou er een apart sub forum (ik bedoel de onderwerpen waaruit je kan kiezen) moeten komen voor vragenlijsten. Zodat we eindelijk van ze af zijn. Waar ik me trouwens het meest aan irriteer van de vragenlijsten is dat je toch al weet dat bijna de helft wel liegt. Dus het ook geen betrouwbare bron is.

Helemaal mee eens. Ik vind het prima als mensen vragenlijsten maken, maar doe dan iets waar nog geen. Vragenlijst over is.

Reputatie 4
Badge +1

Hoi, ik ben het hier ook helemaal mee eens. Is het een ideetje om een topic aan te maken bij ‘Over de kindertelefoon’ en dezelfde argumenten gebruiken? Dan valt het sws op bij de Kindertelefoon mensen daar en misschien wordt er nog zelfs wel een speciaal sub aangemaakt. 

Reputatie 5
Badge +2

@De kindertelefoon 

Reputatie 4
Badge +1

Hey! Sorry voor mijn ideetje, nu ik op het forum keek zag ik dat er meerdere mensen dit idee hadden. Dit idee werkt gewoon niet doordat er zoveel onderwerpen zijn in de vragenlijsten.

Zie: Nieuw Subforum suggestie | Kindertelefoon Community 

 

Reageer