Vraag

Hebben jullie ooit iets illegaals gedaan?


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

 

Hebben jullie ooit iets illegaals gedaan? Ik wel en heb ik er een beetje spijt van. Ik heb illegaal vuurwerk afgestoken en toen hebben we het op autos gegooid. We zijn keihard weg gaan rennen en de politie kwam wel. We waren gellukig niet gepakt.


17 reacties

Reputatie 5
Badge +1

heb nog nooit wat illigaals gedaan, ja, een snoepje bij de kruitvat gestolen toen ik 5 was, maar dat valt nog wel mee.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik heb niet iets illegaals gedaan in de zin van stelen ofzo, wel een keer met mn bootje over een stuk water gezeild waar dat niet mocht het was verboden omdat er te veel motorboten langs gingen en met een groepje  een avond  ge”dagkampeerd”op een  strook land waar dat niet mocht hihi. Maar geen echt crimi-dingen. Ben ik denk te “braaf” voor ;)  Ik heb wel een keer in de handboeien gezeten maar dat was toen ik gepakt was met een hunt via de scouts  ;)  een spel dus haha.  Groetjes liefs Julian X

@Julian12 Ben je ooit gepakt met een mes? Ik heb altijd een mes bij me...

Reputatie 7
Badge +17

Hoi wat betreft illegaal gedaan :  Nee.  voor het zeilen enzo  heb ik een multi tool zwisters . Geen echt mes ofzo.  In elk geval niet als wapen-achtig ding. Ik gebruik 'm als gereedschapje. Voor mn hobbys. Zit standaard in mijn rugzak.   Dus gewoon als tool.

Reputatie 7
Badge +19

Waarom heb je een mes bij je?

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +19

@Bazo Bedoel ik

@wilhelmavemela Om me te verdedigen in een gevecht (als me vuisten niet genoeg zijn) en soms ook om mensen een beetje weg te jagen.

Reputatie 7
Badge +19

Hoe oud ben jij?

Pas op dat dit geen chat wordt 😊.  OT wapens zijn niet slim. Ik doe self defence gaat me goed af als meisje. Trusten !

@wilhelmavemela 12 en jij?

Het mes heb ik niet hoeven te gebruiken. Ik ben wel altijd bewust dat het illegaal is! En moeilijk mee te nemen aangezien de beveiliging mij mijn school

Reputatie 7
Badge +19

12 maar gebruik dat ding niet behalve als het legaal is en voor je hobby zoals bij @Julian12 .

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi klopt mijn tool is legaal en voor defence zoals Sanny zegt zit ik op karate. Nooit nodig gehad trouwens 😉 dat zou ook niet goed zijn. Wees er maar voorzichtig mee ! Maar ik ga niet verder praten nu anders wordt het een chat , sorry :) Trouwens wel goed dat je zegt dat je spijt hebt van dat vuurwerk, mooi dat je dat toegeeft, dat vind ik sterk.

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb wel geld gejat van mijn ouders maar ik voelde me schuldig dus na een week weer terug gelegd.

Wilhelmavemela.

@wilhelmavemela meestal is mijn lichaam gelukkig al genoeg 

Reputatie 7
Badge +19

Ik hou niet van vechten ik heb wel keer gedaan maar ik won te snel en heb trauma's aan mijn ouders die me in de houtgreep leggen.

Wilhelmavemela.

Hoi @Bazo  je weet dat je voor het dragen van een mes vet lang taakstraf kan krijgen ? Met zo'n oranje hesje 40 uur je wijk vegen en op je knieën stoeprandjes krabben dat iedereen je ziet. En je ouders krijgen dan €2500 boete is geen geintje hoor.  Zou ik nooit willen ik zou me echt ontzettend schamen als ik dat kreeg. Wees voorzichtig joh je bent aardig je hebt dat niet nodig ! 

Sanny xxxxx

Reageer